خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Melika Kakou

کاربر نیمه فعال
کاربر رمان ۹۸
عضویت
24/4/20
ارسال ها
351
امتیاز واکنش
7,080
امتیاز
263
محل سکونت
In The Windows
زمان حضور
73 روز 27 دقیقه
نویسنده این موضوع
به گفته کمپانی مادر راک استار روند عرضه بروز رسانی‌های حدید برای بازی GTA Online حفظ شد و چندین محتوای انحصاری صرفا برای کنسول‌های PS5 و Xbox Series X و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.
نزدیک به هفت سال از عرضه بخش آنلاین بازی GTA V با نام GTA Online می‌گذرد و در تمام این مدت راک استار توانسته آمار بالای مخاطبان این بخش را حفظ کند و حتی آن را ارتقا دهد. علی رغم اینکه این بازی مهمان دو نسل از کنسول‌های بازی بوده، راک استار به پشتیبانی از آن ادامه می‌دهد و سال آینده میلادی بازی GTA Online در قالب یک نسخه مستقل برای کنسول‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس نیز عرضه خواهد شد. سازندگان قصد دارند محتواهای انحصاری را برای کنسول‌های نسل بعد و رایانه‌های شخصی ترتیب دهند.

کمپانی «Take Two Interactive» در تازه‌ترین گزارش مالی خود خبر از پشتیبانی طولانی مدت بخش آنلاین بازی Grand Theft Auto داده‌است:



کار ما هنوز با جامعه کاربران جی‌تی‌ای آنلاین تمام نشده‌است. این مسیر در نسل‌های آینده و با بروزرسانی‌های انحصاری برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و PC ادامه خواهد یافت.



اینکه منظور از محتوای انحصاری دقیقا چیست هنوز مشخص نیست ولی با توجه به فروش ۱۳۵ میلیون نسخه این عنوان، پشتیبانی کامل و طولانی مدت از این بازی کاملا مورد انتظار است.

در به‌روزرسانی که نام آن «روز آزادی» (Independence Day) است، یک ماشین جدید (سوپرکار) و حالت Dawn Raid به عنوان محتوای تازه در دسترس قرار گرفت. بازیکنان در این حالت می‌توانستند دوبرابر حالت معمولی پول و تجربه کسب کرده است. هم‌چنین، راکستار تخفیف ویژه‌ای برای سه مدل از قایق‌های بازی در نظر گرفته بود.



از دیگر مواردی که در این بروز رسانی وجود دارد، اسلحه، وسایل نقلیه و دیگر تجهیزات جدید از گروه MOCS و Mk II است و برای پرتاب‌کننده آتش، کامیون هیولا، موتور سیکلت سوپر استار آمریکایی و لباس‌ها کلاسیک تخفیفی در نظر گرفته شده است. تمامی این موارد را می‌توانید با ۲۵ درصد تخفیف خریداری کنید. مهم‌تر از همه، بخش Dawn Raid یک حالت ۶ در برابر ۶ بازیکنان به دنبال فرستنده‌ای هستند که در جایی پنهان شده است، وقتی یکی از دو تیم، این دستگاه را پیدا کند، باید آن را به منطقه دیگری منتقل کند. راکستار، درمورد این حالت توضیح داد و گفت «باید در این بخش تا دندان مسلح باشید» بنابراین، با یک رقابت جدی طرف هستیم.

هم‌اکنون می‌توانید به‌روزرسانی جدید Grand Theft Auto Online را برای سه پلتفرم پلی استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی دریافت و تجربه نمایید.


چندین محتوای انحصاری از بازی GTA Online برای کنسول‌های نسل بعد عرضه خواهد شد

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا