خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

آیا این مطالب برای شما مفید واقع شد؟

  • بله

    رای: 0 0.0%
  • خیر

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    0

حنانه سادات میرباقری

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
9/11/19
ارسال ها
1,194
امتیاز واکنش
8,273
امتیاز
283
زمان حضور
40 روز 9 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
انجمن رمان نویسی | سایت انجمن رمان 98
ویژگی این مدل تبلت:

قابلیت مکالمه: دارد، مقدار رم: 1.5 گیگابایت، بازه اندازه صفحه نمایش: بین 8 تا 10 اینچ، شبکه های ارتباطی: 2G 3G، حافظه داخلی: 8 گیگابایت، امکانات: قابلیت نصب سیم‌کارت، قابلیت پشتیبانی از سیم کارت: دارد – یک سیم کارت، فناوری‌های ارتباطی: GPRS EDGE Wi-Fi بلوتوث OTG، درگاه ارتباطی: microUSB

نقاط قوت:

قیمت مناسب، کیفیت بالای ساخت، ساخت ویتنام، صفحه نمایش بزرگ

نقاط ضعف:

رم پایین، کیفیت صفحه نمایش پایین، حافظه داخلی پایین، اندروید پایین، عدم آپدیت جدید

انجمن رمان نویسی | سایت انجمن رمان 98
خوش ساخت همچون گلکسی تب A

طراحی گلکسی تب E کم و بیش مشابه دیگر تبلت میان رده سامسونگ است. این تبلت همچون تب A از طراحی کپارچه با بدنه پلی کربنات بهره می برد. بدنه آن به صورت مات است و اثر انگشت و چربی زیادی بر آن به جای نمی ماند. اما تنها تفاوت بدنه این تبلت با تب A به بافت های برجسته قاب پشت آن مربوط می شود. استفاده از این نوع جنس بدنه در تب E سبب شده دستگاه اصطکاک زیادی با دستان کاربر داشته باشد؛ اما اندکی از مرغوبیت و زیبایی محصول کم کرده است. با تمام این حرف ها باید بگوییم که جنس بدنه تب Aبه دلیل سادگی بیشتر، زیباتر به نظر می رسد. سامسونگ در طراحی تبلت های باریک و ظریف به تبحر خاصی رسیده است. نمونه بارز این ادعا می تواند تبلت های خانواده سری S این سازنده باشد. هم اکنون، گلکسی تب S2 تنها با داشتن 5.6 میلی متر ضخامت، عنوان باریک ترین تبلت 8 و 9.7 اینچی را یدک می کشد. حال سامسونگ تصمیم گرفته تا این هنر خود را در محصولات میان رده اش هم به کار ببندد.

انجمن رمان نویسی | سایت انجمن رمان 98
گلکسی تب E مانند تب A طراحی ظریف و باریکی دارد. این محصول 8.5 میلی متر ضخامت دارد و از بسیاری از هم رده های خود باریک تر است. همچنین این تبلت 241.9 میلی متر طول و 149.5 میلی متر عرض دارد. با در دست گرفتن این دستگاه متوجه خواهید شد که عرض آن کمی زیاد است؛ ازاین رو کار کردن با آن با یک دست، به راحتی صورت نمی گیرد. البته این عامل ارتباط مستقیمی به بزرگی دستان شما خواهد داشت. گلکسی تب E را نه می توان به عنوان سبک ترین و نه می توان به عنوان سنگین ترین تبلت میان رده 10 اینچی معرفی کرد. این تبلت با وزن 495 گرم یکی از تبلت های متعادل بازار در زمینه وزن به حساب می آید؛ البته ممکن است جنبه سنگینی این محصول بیشتر حس شود. انتظار می رفت با ابعاد بزرگی که سامسونگ برای این تبلت اختیار کرده، تب E به صورت افقی (لنداسکیپ) طراحی شود؛ اما محل قرارگیری لنز دوربین و موقعیت کلیدهای این تبلت نشان می دهند که گلکسی تب E درست مانند گلکسی تب A نسخه 9.7 اینچی و تب S2 نسخه 9.7 اینچی، عمودی است. شاید بتوان گفت محبوبیت بیش ازحد طراحی عمودی آیپدها، سبب شده تا سامسونگ هم از این نوع طراحی در تبلت های سال 2015 خود استفاده کند. گلکسی تب E در سه انتخاب سفید، مشکی و قهوه ای پیش روی کاربران قرار خواهد گرفت.


تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab E 9.6 3G SM-T561 ظرفیت 8 گیگابایت

 
آخرین ویرایش:

حنانه سادات میرباقری

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
9/11/19
ارسال ها
1,194
امتیاز واکنش
8,273
امتیاز
283
زمان حضور
40 روز 9 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
انجمن رمان نویسی | سایت انجمن رمان 98
در دنیای امروز یکی از مهم ترین نیازها و دغدغه های کاربران گوشی ها و تبلت ها، اینترنت پرسرعت است. این روزها با گسترده تر شدن اینترنت 4G در سطح کشور، کاربران به استفاده از دستگاه هایی که از شبکه 4G پشتیبانی می کنند، علاقه زیادی نشان داده اند؛ اما گلکسی تب E تبلت میان رده ای است که از این شبکه اینترنت پرسرعت پشتیبانی نمی کند. تب E به یک شیار سیم کارت (میکرو سیم) مجهز شده که به وسیله آن می توان به برقراری تماس تلفتی و مرورگری وب در شبکه 3G پرداخت.از مهم ترین راه های ارتباطی این تبلت می توان به GPS و بلوتوث نسخه 4.0 اشاره کرد.

انجمن رمان نویسی | سایت انجمن رمان 98
تبلت E دارای مشکلات و کمبودهایی است که سبب می شود کاربران نگاهی جدی به این محصول نداشته باشند. مهم ترین عیب این تبلت مربوط به نسخه قدیمی اندروید و حافظه داخلی کم آن است. همچنین می توان بر کیفیت و دقت تصویر پایین نمایشگر این محصول خرده گرفت؛ چرا که در این محدوده قیمتی، محصولاتی با نمایشگر بهتر از تب E وجود دارند. از مهم ترین رقبای گلکسی تب E در بازار می توان به تبلت های ایسوس زن پد 8 مدل Z380KL، لنوو تب S8 و لنوو وگا تبلت 2 نسخه 8 اینچی اشاره کرد. باید گفت که محصولات این دو سازنده چینی و تایوانی، از کیفیت بهتر و امکانات سخت افزاری بیشتری در مقایسه با این تبلت سامسونگ برخوردارند؛ اما در عوض، تبلت تب E سامسونگ می تواند با امکانات نرم افزاری بیشتر و نمایشگر بزرگ تر، بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.


تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab E 9.6 3G SM-T561 ظرفیت 8 گیگابایت

 
آخرین ویرایش:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا