خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Awrezoo

حامی انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
9/7/20
ارسال ها
230
امتیاز واکنش
1,285
امتیاز
228
زمان حضور
13 روز 1 ساعت 16 دقیقه
نویسنده این موضوع
به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه ۳۴۴ «شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی» به ریاست منصور غلامی، وزیر علوم با بررسی موضوع سهمیه بومی‌گزینی کنکور سراسری برگزار شد.


غلامی، وزیر علوم و رئیس شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها در مقام جمع‌بندی نهایی جلسه با اشاره به لایحه پیشنهادی توزیع عادلانه فرصت‌ها و امکانات تحصیلی در آموزش عالی، تأکید کرد: این لایحه به صورت گزارش و با ارائه داده‌ها به صورت خلاصه برای مطالعه و بررسی توسط اعضای شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها در اختیار دبیرخانه این شورا قرار گیرد.

او تصریح کرد: وزارت بهداشت، آموزش ‌و پرورش و دانشگاه آزاد پیشنهادات خود را قبل از برگزاری جلسه آتی به دبیرخانه شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها ارائه دهند تا جمع‌بندی کارشناسی از این پیشنهادات تهیه و در دستور جلسه آینده شورا قرار گیرد.


وزیر علوم با بیان اینکه بحث کلان آمایش آموزش عالی، ساماندهی آموزش عالی است، افزود: نظم‌بخشی، هدفمندسازی و کیفی‌سازی آموزش‌ها از اهداف آمایش آموزش عالی است.


او ادامه داد: متأسفانه از دوره دبیرستان گرایش بیشتر داوطلبان به دلیل بازار کار و اشتغال به رشته‌های علوم تجربی است که این موضوع باعث ایجاد انباشت متقاضیان پشت کنکور شده است.


غلامی به موضوع ساماندهی مراکز آموزش عالی اشاره کرد و گفت: اجرایی‌سازی این امر نیاز به بسـ*ـترسازی فرهنگی و مدیریتی دارد.


علاقه به رشته تجربی، پشت کنکوری‌ها را انباشته کرده است

 
آخرین ویرایش:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا