خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

آیا این مطالب برای شما مفید واقع شد؟

  • بله

    رای: 0 0.0%
  • خیر

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    0

حنانه سادات میرباقری

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
9/11/19
ارسال ها
1,194
امتیاز واکنش
8,271
امتیاز
283
زمان حضور
40 روز 9 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
انجمن رمان نویسی | سایت انجمن رمان 98
1) Video Editor – Glitch Video Effects

«این برنامه به انتخاب کاربران گوگل پلی، بهترین برنامه اندرویدی سال 2019 است.»

Video Editor یا Glitchcam به عنوان اولین برنامه در لیست بهترین برنامه های اندروید 2020 ما، یک ابزار کاربردی ویرایش ویدیو با امکانات جذاب و مفید است. با کمک این برنامه می‌توانید ویدیوهایتان را سریع، آسان و هنری ویرایش کنید.

این برنامه امکان ادیت ویدیوهایی که از قبل در گالری‌تان دارید را به شما می‌دهد؛ ادیت‌هایی مانند برش و چرخش فیلم، تنظیم کادر فیلم به اندازه های 1:1 که برای اینستاگرام مناسب است یا 16:9 که کادر استاندارد ویدیوهای یوتیوب است، افزودن ده‌ها اخطار و افکت متنوع به ویدیو، کند یا تند کردن سرعت پخش ویدیو، اضافه کردن موزیک مورد علاقه‌تان به ویدیو، گرفتن خروجی‌های با کیفیت و انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی و…

اما قابلیت منحصر به فرد Glitchcam، امکان اضافه کردن افکت و اخطار در هنگام فیلم‌برداری است. در ابتدای ورود به این برنامه دو گزینه «ویرایش» و «ضبط» را مشاهده میکنید که با انتخاب گزینه ضبط، می‌توانید به ویدیویی که در حال ضبط‌اش هستید صورت زنده، اخطار و افکت اعمال کنید.

لازم است بدانید این برنامه اندرویدی یک نسخه حرفه‌ای هم دارد که با خرید آن می‌توانید از تمام امکانات آن استفاده کنید و همچنین واترمارک برنامه را از روی ویدیوهایتان حذف کنید.


2) Feedly


Feedly شما در جریان می‌گذارد.

دومین برنامه‌ای که در لیست بهترین برنامه های اندروید 2020 به شما معرفی می‌کنیم، Feedly است. این برنامه اندرویدی یک فیدخوان RSS است که با کمک آن می‌توانید مطالب هزاران سایت، وبلاگ، مجله و کانال‌های یوتیوب را به صورت مرتب و در یک صفحه بخوانید. در واقع این برنامه شما را از باز کردن تب‌های مختلف و رفتن از این صفحه به آن صفحه راحت می‌کند. بنابراین در زمان شما صرفه جویی می‌شود و علاوه بر این، خبر یا مطلب مهمی را در آن از دست نخواهید داد.

Feedly هیچ محدودیتی در اضافه کردن سایت، بلاگ و.. برای شما ایجاد نمی‌کند. همچنین می‌توانید مطالبی را که در آن می‌خوانید به راحتی در صفحات اجتماعی خود مانند فیسبوک، توییتر، اورنوت، بافر، لینکدین و… با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید.


3) LastPass Password Manager



مسئله امنیت در فضای مجازی مهم‌ترین دغدغه همه ماست. سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف برای اینکه خدمات‌شان را در اختیارتان قرار دهند، از شما درخواست ساخت یک حساب کاربری می‌کنند و حفظ کردن این همه نام و رمز کاربری قطعا کار سختی‌ست. یک راه ساده این است که برای تمام حساب‌ها یک اسم و رمز یکسان تعریف کنید اما این روش خطرناک‌ترین و ناامن‌ترین کاری است که می‌توانید انجام دهید.

بنابراین این روزها برنامه‌هایی برای ذخیره اطلاعات حساب کاربری ساخته شده‌اند که یکی از بهترین آنها LastPass Password Manager است. در این برنامه می‌توانید اسم و رمز تمام حساب‌های کاربری‌تان را ذخیره کنید. با ورود به هر سایت یا اپ در گوشی اندرویدی‌تان، LastPass به صورت اتوماتیک اسم و زمر مربوط به آن را وارد می‌کند و به این ترتیب نه تنها نیازی به حفظ کردن‌شان نیست، بلکه نیازی به تایپ کردن آنها هم نخواهید داشت. به علاوه LastPass برای شما پسوردهای قوی هم می‌سازد که امنیت حریم خصوصی شما را بالاتر هم می‌برد.

ادامه دارد...


معرفی بهترین برنامه های اندروید

 
  • تشکر
Reactions: SAEEDEH.T

حنانه سادات میرباقری

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
9/11/19
ارسال ها
1,194
امتیاز واکنش
8,271
امتیاز
283
زمان حضور
40 روز 9 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
انجمن رمان نویسی | سایت انجمن رمان 98
4) Forest


با Forest می‌توانید به تمام کارهایتان برسید.

این برنامه اندرویدی که تا به حال جوایز زیادی دریافت کرده است، به شما کمک می‌کند تا موقع انجام کارهایتان تمرکز داشته باشید و گوشی موبایل عامل حواس پرتی‌تان نشود. کار کردن با Forest بسیار آسان است و ایده ساده‌ای هم دارد. در ابتدای ورود به این برنامه، یک درخت می‌بینید که برای رشد از شما یک زمان ۱۵ دقیقه‌ای می‌خواهد. در این ۱۵ دقیقه شما نباید با گوشی‌تان کار کنید تا این درخت کاشته شود و رشد کند. به همین سادگی!

با ادامه دادن این روند می‌توانید برای خود یک جنگل بکارید و در نموداری که این اپلیکیشن در قسمتی به اسم Forest به شما نشان می‌دهد، رشد روزانه، هفتگی و ماهانه جنگل‌تان را مشاهده کنید.

با کاشت هر درخت، سکه‌ای به عنوان جایزه دریافت می‌کنید که با این سکه‌ها می‌توانید برای جنگل‌تان، درخت و بوته‌های متنوع و البته صدا بخرید؛ صداهایی که هنگام استفاده از Forest به تمرکز بیشتر شما کمک می‌کنند، مانند صدای باران، ساحل، و… .

اما فارست قدمی از این هم فراتر گذاشته است و با همکاری کاربران خود، در مناطق مختلف دنیا درخت کاری انجام می‌دهد. کاربران این برنامه می‌توانند با کمک های نقدی به Forest در این طرح جنگل کاری شرکت کنند. تا لحظه نوشتن این مطلب با کمک این برنامه و کابران آن، ۵۹۲،۲۴۲ درخت در دنیا کاشته شده است.


5) Curiosity



Curiosity شما را باهوش‌تر می‌کند!

حالا در لیست بهترین برنامه های اندروید 2020 به یک برنامه آموزشی می‌رسیم. این برنامه اندرویدی، هر روز مطالب آموزشی در قالب مقاله، ویدیو، اینفوگرافی و… را در ده‌ها موضوع متنوع متنشر می‌کند و شما هر روز در جریان آخرین و به روز ترین اطلاعات از سراسر دنیا قرار می‌دهد.

Curiosity یک برنامه خبری نیست بلکه یک مجله اینترنتی علمی است. با این برنامه می‌توانید از میان موضوعات مختلف، موارد مورد علاقه‌تان را ذخیره کنید و هر روز به بخش Saved بروید و جدیدترین مطالب در آن موضوع را مطالعه کنید. به علاوه می‌توانید هر مطلب یا ویدیوی جالبی را در پروفایل تان ذخیره کنید یا آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

Curiosity برای هر چه بیشتر در جریان گذاشتن شما، می‌تواند برایتان نوتفیکیشن روزانه‌ای با موضوع پر بازدیدترین مطالب روز هم بفرستد. این نوتفیکیشن را می‌توانید روز یک‌بار و در ساعت دلخواه‌تان دریافت کنید.

مقالات این برنامه همه به زبان انگلیسی هستند و می‌تواند به تقویت زبان انگلیسی شما هم کمک کند.



6) Walli

اگر احتیاج به کمی تنوع دارید، walli مخصوص شما ساخته شده است. این برنامه در واقع یک آلبوم تصویر پس‌زمینه گوشی موبایل است که با آن می‌توانید از بین میلیون‌ها تصویر یک پس زمینه زیبا انتخاب کنید. تصاویر در والی همه با کیفیت بالای 4k و HD هستند و برای اینکه بتوانید به راحتی تصویر مورد علاقه‌تان را پیدا کنید دسته بندی‌های مختلفی در این برنامه تعریف شده ست.

در آخرین آپدیت برنامه اندروید walli، امکان مفید عوض شدن خودکار تصویر پس‌زمینه اضافه شده است. برای استفاده از آن می‌توانید تصاویر مورد علاقه‌تان را در یک گالری ذخیره کنید و بعد برنامه را تنظیم کنید که در فواصل زمانی دلخواه‌تان، تصویر پس زمینه گوشی را عوض کند.


ادامه دارد...


معرفی بهترین برنامه های اندروید

 
آخرین ویرایش:
  • تشکر
Reactions: SAEEDEH.T

حنانه سادات میرباقری

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
9/11/19
ارسال ها
1,194
امتیاز واکنش
8,271
امتیاز
283
زمان حضور
40 روز 9 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
انجمن رمان نویسی | سایت انجمن رمان 98
7) Castbox

Castbox یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های پادکست است. این برنامه حجم کم و با محیط کاربری ساده است که یک پلیر حرفه‌ای برای شنوندگان پادکست محسوب می‌شود. Castbox امکاناتی مانند کند یا تند کردن سرعت پخش، حذف بخش‌های سکوت، تنظیم مدت زمان پخش (که برای مواقعی که قبل از خواب می‌خواهید پادکست بشنوید مفید است)، به اشتراک گذاری و دانلود اپیزود مورد نظر در اختیار شما قرار داده است.

در Castbox علاوه بر شنیدن پادکست‌های مورد علاقه‌تان، در بخش Discover با هزاران پادکست از سراسر دنیا آشنا می‌شوید.



8) TickTic

TickTick یک برنامه اندرویدی برای مدیریت کارهاست. با کمک این برنامه می‌توانید برنامه ریزی‌های کوتاه مدت و بلند مدت انجام دهید و هیچوقت انجام هیچ کاری را فراموش نکنید.

استفاده از TickTick آسان است و با طراحی کاربری ساده، تجربه شما را لـ*ـذت بخش می‌کند.در این برنامه می‌توانید لیست کارهای خانه، محل کار و پروژه‌های مختلف را به صورت جداگانه تهیه کنید، برای هرکدام از آنها مراحل مجزا تعریف کنید، برای هرکدام از این مراحل یادداشت بگذارید و زنگ یادآور تنظیم کنید. در TickTick تبی وجود دارد که تمام کارهای تعریف شده را در یک تقویم نشان می‌دهد و این به شما کمک می‌کند که با یک نگاه برنامه ماهانه‌تان را ببینید و بررسی کنید.

بخش جذاب دیگر این برنامه، بخشی است به نام pomo timer که به شما کمک می‌کند در زمان انجام کارها تمرکزتان را از دست ندهید. روش کار pomo timer به این صورت است که آن را در بازه‌های زمانی مثلا ۲۵ دقیقه‌ای تنظیم می‌کنید و در این مدت موبایل‌تان را کنار می‌گذارید و روی کارتان متمرکز می‌شوید. بین هرکدام از این بازه‌های کاری استراحت‌های کوتاه مدت 5 دقیقه‌ای وجود دارد و با چند بار انجام این پروسه می‌توانید استراحت بلند مدت داشته باشید. این شیوه رایج و اثر بخشی برای متمرکز کار کردن است.



9) Adobe Photoshop Express



Adobe Photoshop Express یک برنامه ویرایش عکس حرفه ای از شرکت Adobe است که برای گوشی‌های موبایل عرضه شده است. این برنامه گزیده ای از امکانات نرم افزار قدرتمند Photoshop برای ویرایش عکس را در اختیار کاربران اندرویدی قرار می‌دهد. امکاناتی مانند ویرایش‌های نور، رنگ، کنتراست، اشباع رنگ و…، ساخت کلاژ با چند تصویر، اضافه کردن متن و استیکر روی عکس و ده ها ابزار کاربردی دیگر.


ادامه دارد...


معرفی بهترین برنامه های اندروید

 
آخرین ویرایش:
  • تشکر
Reactions: SAEEDEH.T

حنانه سادات میرباقری

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
9/11/19
ارسال ها
1,194
امتیاز واکنش
8,271
امتیاز
283
زمان حضور
40 روز 9 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
انجمن رمان نویسی | سایت انجمن رمان 98
10) Shazam

دهمین برنامه از لیست بهترین برنامه های اندروید 2020 Shazam است. این برنامه، یک برنامه جستجوی موسیقی است که با کمک آن می‌توانید بخشی از آهنگی که در حال پخش است و اسم و خواننده آن را نمی‌شناسید، ضبط کنید و Shazam به شما اسم آهنگ، خواننده آن، متن، سال ساخت و موزیک ویدیوی آن را می‌دهد.

ویژگی مهم Shazam این است که در حالت آفلاین هم کار می‌کند. بعلاوه می‌توانید از طریق این برنامه، آهنگ دلخواه‌ را به پلی لیست اسپاتیفای‌تان اضافه کنید یا آن را در شبکه‌های اجتماعی‌تان به اشتراک بگذارید.

Shazam را می‌توانید در ساعت های هوشمند هم اجرا کنید و نام آهنگ و خواننده آن را ببینید.


11) Evernote


Evernote یک ابزار یادداشت برداری برای گوشی‌ است. با این برنامه می‌توانید در فرمت‌های مختلف مانند متن، عکس، ویدیو، صدا و اسکچ، نوت برداری کنید و ایده‌هایتان را ثبت کنید.

از امکانات قابل توجه Evernote می‌توان به ایجاد میان‌بر در صفحه خانه گوشی برای یادداشت‌ها، امکان ایمیل کردن یا به اشتراک گذاشتن یادداشت‌ها در شبکه‌های اجتماعی، اتصال و همگام سازی اکانت Evernote در دستگاه‌های دیگر و امکان جستجو بین یادداشت‌ها اشاره کرد.

اگرچه گوگل ابزار مشابهی به اسم Google Keep دارد اما Evernote برگ برنده طراحی و رابط کاربری آسان و همچنین مکانات گسترده‌تر را دارد که روی هم رفته باعث می‌شود رقیب سرسختی برای این محصول گوگل باشد.


12) Gboard

Gboard کیبرد ساخت شرکت گوگل برای اندروید است. مهمترین ویژگی این کیبرد کم حجم، پشتیبانی کامل از زبان فارسی است. اگر به درست نویسی در زبان فارسی اهمیت می‌دهید، Gboard حتما ایده‌آل شما خواهد بود. این کیبرد اندرویدی علاوه بر جانمایی درست حروف زبان فارسی ویژگی‌های دیگری مانند دکمه «نیم‌فاصله» را هم دارد.

از امکانات دیگر این کیبرد هوشمند قابلیت اصلاح غلط‌های تایپی، پیشنهاد واژه بعدی، امکان جستجو در گوگل، استیکر و گیف‌های اختصاصی و از همه مورد توجه‌تر، امکان تایپ جمله بدون برداشتن انگشت از روی کیبرد و تنها با کشیدن انگشت‌تان بر روی آن است.

همانطور که از شرکت گوگل انتظار می‌رود، برای این محصول هم آپدیت‌های منظمی برای بهبود عملکرد و هوشمند شدن بیشتر این کیبرد ارائه می‌شود.


ادامه دارد...


معرفی بهترین برنامه های اندروید

 
  • تشکر
Reactions: SAEEDEH.T

حنانه سادات میرباقری

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
9/11/19
ارسال ها
1,194
امتیاز واکنش
8,271
امتیاز
283
زمان حضور
40 روز 9 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
انجمن رمان نویسی | سایت انجمن رمان 98
13) Airdroid


Airdroid باعث می‌شود که کنترل همه چیز را در دست بگیرید.

این برنامه کاربردی به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید گوشی موبایل‌تان را به تبلت و لپتاپ و کامیپوترتان متصل کنید.

با ایجاد این اتصال می‌توانید علاوه بر انتقال فایل بین این دستگاه‌ها، کنترل دستگاه‌های دیگر را با یک دستگاه در دست بگیرید. به عنوان مثال می‌توانید از لپتاپ‌تان به عنوان یک ریموت برای دوربین گوشی موبایل استفاده کنید یا نوتفیکیشن‌هایی مثل پیام کوتاه، ایمیل یا اپلیکیشن‌هایی مانند واتس‌اپ و… را که مربوط به گوشی همراه است، در دسکتاپ کامپیوتر ببینید و همانجا به آنها جواب دهید.

مزیت مهم Airdroid برای کامپیوترها، نسخه وب آن است که شما را از نصب نرم‌افزار آن بی‌نیاز می‌کند؛ هرچند که این نرم‌افزار هم برای دانلود و نصب در دسترس شماست.



14) Nova luncher



Nova luncher یک ابزار شخصی‌سازی صفحه خانه و منوهای گوشی موبایل است. با کمک این برنامه اندرویدی می‌توانید ظاهر این صفحات را به سلیقه دلخواه‌تان در آورید.

Nova luncher می‌تواند ظاهر نرم افزاری گوشی شما را مطابق با آخرین نسخه‌های اندروید تغییر دهد. به علاوه امکاناتی مانند آیکون‌های متنوع، تم‌های رنگی و تیره، حالت نایت مود و تنظیم گرید‌بندی صفحه منو به اعداد دلخواه را هم دارد. مزیت مهم Nova luncher نسبت به برنامه‌های مشابه دیگر این است که با وجود تمام تغییراتی که ایجاد می‌کند، سرعت گوشی شما را کند نکرده و تمام حرکات و رفت و برگشت‌ها بین صفحات مختلف، با سرعت و نرمی بالا انجام می‌شود.

در Nova luncher می‌توانید از تمام تنظیمات شخصی سازی‌ای که انجام دادید، یک نسخه پشتیبان تهیه کنید و آن در گوشی همراه شخص دیگر یا گوشی جدیدتان مجددا اعمال کنید.


15) Solid Explorer File Manager

Solid Explorer یک برنامه اندرویدی مدیریت فایل است. این برنامه اندرویدی تجربه شما از استفاده از برنامه های مدیریت فایل را به کلی دگرگون می‌کند.

از امکانت مهم Solid Explorer می‌توانیم به این موارد اشاره کنیم: لینک کردن حساب شما با سرویس‌های ذخیره سازی ابری مانند Dropbox و غیره، قابلیت اجرا و از حالت فشرده خارج کردن فایل‌هایی با فرمت: ZIP, 7ZIP, RAR و TAR، سرچ داخل برنامه برای پیدا کردن راحت‌تر فایل‌ها، امکان رمز گذاری به صورت پسورد یا اثر انگشت برای فایل‌ها، امکان شخصی‌سازی محیط برنامه و تغییر آیکون‌ها، تم، رنگ و…

به طور کلی Solid Explorer یک برنامه جامع و ضروری برای گوشی‌های اندرویدی ست.


16) Homestyler



آخرین برنامه‌ای که در لیست بهترین برنامه های اندروید 2020 به شما معرفی می‌کنیم، یک ابزار خاص است.

Homestyler یک ابزار کاملا رایگان برای دکوراسیون خانه است. اگر یک طراح دکوراسیون داخلی هستید یا کسی هستید که علاقه به این رشته دارید و تصمیم دارید برای دکوراسیون داخلی خانه تان یک ابزار کامل و همه جانله داشته باشید این برنامه برای شماست.

با کمک این برنامه اندرویدی می‌توانید به راحتی ایده‌هایتان را برای طراحی فضاهای مختلف خانه مثل اتاق خواب و نشیمن پیاده سازی کنید و آنها را به صورت عینی ببینید و ویرایش کنید. به علاوه پروژه‌های آماده‌ای هم در اختیارتان قرار میگیرد که می‌توانید آنها را به با تغییرات اندک مطابق دلخواه‌تان درآورید.

Homestyler این امکان را به شما می‌دهد که از محیط خانه‌تان عکس بگیرید و با کمک این عکس رنگ و چیدمان فضا را با اشیای واقعی تغییر دهید و آن را مجددا دیزاین کنید.

Homestyler به عنوان یک شبکه اجتماعی هم برای طراحان عمل می‌کند. می‌توانید طراحی‌هایتان را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید و از آنها لایک و کامنت بگیرید.


پایان.


معرفی بهترین برنامه های اندروید

 
  • تشکر
Reactions: SAEEDEH.T
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا