خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

VIDA VAHED

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
5/4/20
ارسال ها
134
امتیاز واکنش
1,920
امتیاز
163
محل سکونت
غرب
زمان حضور
18 روز 5 ساعت 9 دقیقه
نویسنده این موضوع
رونمایی رنو از نسل جدید مگان



نسل جدید خودروی محبوب رنو، هیبریدی خواهد بود.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت اتوکار، اگر شما در اروپا به دنبال خوردن بهترین غذاها باشید احتمالا سراغ غذاهای فرانسوی خواهید رفت. این مساله در خصوص عطر و لباس های مد روز نیز صادق است و حالا خودروی جدید رنو می تواند عنوان بهترین هاچ بک هیبریدی اروپایی را نیز به نام فرانسه کند.
نسل جدید خودروی مگان که برای نخستین بار هیبریدی خواهد بود قرار است در دو نسخه هاچ بک و اسپرت عرضه شود. این خودرو دارای یک موتور ۱.۶ لیتری چهار سیلندر خواهد بود. با هر بار شارژ برقی، خودرو قادر به پیمودن مسافتی معادل ۳۰ مایل خواهد بود. راننده می تواند انتخاب کند که در پیمودن مسیر، تنها از نیروی الکتریکی، تنها از نیروی بنزینی با ترکیبی از هر دو استفاده کند. ۹.۸ ثانیه طول خواهد کشید تا این خودرو به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.
این خودرو هم به صورت دنده دستی و هم دنده اتوماتیک تولید خواهد شد. در فضای داخل خودرو، سیستم آنالوگ کمک ناوبری مدرن بیش از همه جلب توجه می کند که با صفحه ۹.۳ اینچی خود، اطلاعات لازم را در طول مسیر برای راننده فراهم خواهد کرد. سنسور پارک خودرو، چراغ های LED، دوربین و سیستم هشدار انحراف از مسیر از دیگر آپشن های موجود این خودرو خواهند بود.


طبق اعلام رنو، قیمت پایه این خودرو برای مدل بنزینی از ۲۰ هزار و ۷۴۰ پوند و برای مدل هیبریدی از ۳۰ هزار و ۶۸۵ پوند آغاز خواهد شد. این بازه قیمتی به نسبت مدل های قبلی خودرو مگان تغییر چندانی نداشته است و به آن امکان رقابت با خودروهای محبوب این کلاس نظیر فورد فوکساند و و اشکودا اسکالا را می دهد. هم چنین مشتریانی که قبلا نیز مدل های قدیمی تر مگان را داشته اند می توانند با تحویل خودروی خود به رنو از تخفیف قابل توجه ۴۵۲۹ پوندی برخوردار شوند.
منبع:ایسنا


رونمایی رنو از نسل جدید مگان

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
Reactions: ~elнa_м~
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا