خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Kameliaparsa

کاربر حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
29/6/20
ارسال ها
2,811
امتیاز واکنش
8,652
امتیاز
358
سن
23
محل سکونت
~Dark World~
زمان حضور
57 روز 4 ساعت 40 دقیقه
نویسنده این موضوع
در تلاشی موفقیت آمیز، شرکت الکترونیک آرتز توانسته شاهکاری را در زمینه بازی‌های بازی‌های موبایل خلق کند.. بازی‌ای که پس از گذشت دو سال از ورودش به دنیای گوشی‌های موبایل، همچنان پرطرفدار است. از یک بازی مسابقه‌ای چه انتظاراتی دارید؟ مسابقات کاپی، سرعت، مسابقات شتاب و مسابقات حذفی، همه و همه چیزهایی هستند که این بازی آنها را دارا است. واقعی بودن در پیست مسابقات نیز رعایت شده و پیست‌ها عینا از انواع واقعی آن‌ها گرفته شده‌اند، از مسابقات Motor Speedway در ایندیاناپلیس گرفته تا مسابقات Hockenheimring در آلمان. در هر مسابقه سعی شده تا دست خالی از آن خارج نشوید و هر مسابقه را که به پایان برسانید، امتیاز و پولی عایدتان می‌شود

کنترل دستی و خودکار
مانند اکثر بازی‌های مسابقه‌ای در تلفن‌های هوشمند، گاز ماشین به صورت خودکار است و برای ترمز کردن، باید صفحه را لمس کنید. برای کنترل کردن ماشین نیز کافی است با چپ و راست کردن گوشی، ماشین را به چپ و راست هدایت کنید. البته در تنظیمات بازی قابلیت افزودن کنترل‌های دستی، مانند گاز و فرمان دستی نیز قرار داده شده است اما چرا خودتان را به زحمت بیندازید؟!

یکی از ویژگی‌های این بازی، توجه به جزئیات هر خودرو است که سرعت، شتاب و هندلینگ آن منحصر به فرد است و با توجه به واقعی بودن خودروها، سعی شده تا توانایی و قدرت خودروها نیز به شکل واقعی لحاظ شود. این موضوع باعث شده جذابیت بازی دو چندان شود.

از دیگر ویژگی‌های این بازی قابلیت چند نفره بازی کردن است. اما نه به صورت همزمان. مثلا شما در یک رویداد مسابقه‌ای شرکت می‌کنید. خودروهای دیگری را مشاهده می‌کنید که در آن مسابقه حضور دارند. اما آنها قبلا در مسابقه شرکت کرده‌اند و بهترین رکورد آنها به همراه شیوه مسابقه‌شان در مسابقه شما نمایش داده می‌شود. همین اتفاق برای شما نیز می‌افتد بدین صورت که در هر رویدادی که شرکت می‌کنید، بهترین زمان شما ثبت شده و در آن رویداد می‌ماند. بدین ترتیب با دیگر شرکت کنندگان، مسابقه می‌دهید. می‌توانید در فیسبوک نیز دوستانتان را به مسابقه بطلبید تا با بهترین رکوردهایتان، مبارزه کنند.


گرافیک بازی
بازی Real Racing 3 با حجمی بالغ بر ۱.۷ گیگابایت، یکی از پرحجم‌ترین بازی‌های موبایل است اما این موضوع بی علت نیست. در این بازی سعی شده تا خودروهای مسابقه‌ای واقعی روز دنیا پوشش داده شود کما این که نزدیک به ۸۰ خودرو از بهترین‌های فراری، بوگاتی، بی‌ام‌وبلیو، پورشه، آئودی، نیسان، فورد و... به بهترین شکل شبیه سازی شده و داخل بازی قرار داده شده‌اند. در نتیجه اگر به دنبال یک بازی سبک رانندگی پر جزییات و بدور از رویا پردازی هستید، همین حالا ۲ گیگابایت از حجم گوشیتان را رزرو کنید.

رایگان، اما...
جالب است که در این بازی برخلاف بازی‌های مشابه، که امکانات بیشتر در ازای پرداخت پول به دست می‌آید، بسیاری از قابلیت‌ها، نظیر کمکی‌های فرمان، ترمز و حرکت، از قبل فعال هستند. پس شاید بپرسید خرید‌های درون این بازی چگونه است؟ ناشر بازی یعنی شرکت الکترونیک آرتز خودرو و تجهیزات را به شما نمی‌فروشد، بلکه زمان را به شما می‌فروشد! بدین معنی که شما پس از انجام هر مسابقه و رویداد، امتیاز و پول کسب می‌کنید. این پول را می‌توانید برای به‌روزرسانی خودروی قدیمی یا خرید خودروی جدید مصرف کنید. اما این‌ها زمان بر است و دقایقی را برای رسیدن خودروی جدید یا به‌روزشدن خودروی قدیمی باید صبر کنید. اگر نخواهید صبر کنید می‌توانید پول پرداخت کنید. انتخاب با شما است! گفتیم این بازی، یک بازی واقعی است پس خرابی و تصادف نیز در آن اتفاق می‌افتد. برای تعمیرات نیز اگر نخواهید پول بدهید، باید صبور باشید.


معرفی بازیReal Racin3 به همراه گیم پلی

 

Kameliaparsa

کاربر حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
29/6/20
ارسال ها
2,811
امتیاز واکنش
8,652
امتیاز
358
سن
23
محل سکونت
~Dark World~
زمان حضور
57 روز 4 ساعت 40 دقیقه
نویسنده این موضوع


معرفی بازیReal Racin3 به همراه گیم پلی

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا