خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*KhatKhati*

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
16/7/20
ارسال ها
2,693
امتیاز واکنش
9,215
امتیاز
233
محل سکونت
گلنمکستان
زمان حضور
63 روز 21 ساعت 58 دقیقه
نویسنده این موضوع
احساسات سمی که شما را غمگین و نا امید می سازند

شرمندگی

اکثر افراد همیشه کمی شرمندگی دارند و هرچه جلوتر روند بدتر می شوندو به همه ی جنبه های زندگی لطمه میزند .انواع مختلفی شرمندگی داریم شرمندگی ازخود ،از لباس پوشیدن ، گفتن چیزی به فردی که دوستش داریم یا حتی سوال پرسیدن. درست است که در روابط اجتماعی قانون و محدودیت هایی وجودداردکه شمارامحدود میکند اما خجالت وشرمندگی باترس وناامنی مرتبط است به همین خاطر بهتراست بدانید چه چیزی شما را ناراحت و آزرده می سازد تا خود را از ان رها کنید.

عصبانیت

وقتی این احساس را دارید استرس شما را رها نمیکند به عبارت دیگر این حس منفی همه چیز را خراب میکند و بهترنمی شوید و کم کم احساس خستگی و عدم تمرکز پیدا میکنید.

اضطراب

اضطراب باعث حس های منفی می شود ؛ ترس ،احساس خطر ،خستگی و درد از جمله آنهاست هیچکس نمی تواند اینطور زندگی کند و درحال زندگی مرگ را تجربه می کند.

نارضایتی

گاهی اوقات نارضایتی موتور قوی برای حرکت و پیشرفت است اما اگر نارضایتی همیشگی باشد ومثل موتور عمل نکند تبدیل به بیماری می شود که همه چیز را تحت شعاع قرار میدهد .این حالت اشتیاق انرژی انگیزه را ازدست میدهید و دیگر نمی توانید بخندید مراقب باشید اگرنارضایتی ادامه پیداکند با افسردگی مواجه می شوید.

حسادت

حسادت حالت سالم و درستی نیست ،این احساس عزت نفس راسرنگون می سازد .حسادت شما را پایین میاورد و باعث رنجتان میشود ؛خواستن چیزی که برای شما نیست وتوانایی بدست اوردن آن را ندارید و خوشحال نشدن از موفقیت دیگران برای سلامت روانیتان خوب نیست یادبگیرید که دیگران و خود را دوست بدارید و با موفقیت آنها خوشحال شوید.

ترس

وقتی از همه چیز بترسید و احساس کنید همه چیز اشتباه است خود را ازخوشحالی محروم ساخته اید.

ناامیدی

محروم ماندن درست موجب انگیزه برای پیشرفت میشود اما ناامیدی همیشگی باعث از دست رفتن آرزوها میشود .فراموش نکنید ناامیدی شکست و نرسیدن به اهداف رادرپی دارد قبل از اینکه فرد تلخی شوید از شکست هایتان درس بگیرید با این روش می توانید به جلو حرکت کنید وهمه چیز را تحت کنترل بگیرید.


انجمن رمان‌نویسی
رمان۹۸


احساسات سمی که شادی زندگی را نابود می‌کند

 
  • تشکر
Reactions: Tiralin، Alifc و starlight
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا