خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Melika Kakou

کاربر نیمه فعال
کاربر رمان ۹۸
عضویت
24/4/20
ارسال ها
351
امتیاز واکنش
7,080
امتیاز
263
محل سکونت
In The Windows
زمان حضور
73 روز 27 دقیقه
نویسنده این موضوع
کاربران پس از نصب آپدیت می ‌2020 ویندوز 10 در حال مبارزه با مشکلات هستند. حال مایکروسافت وجود باگ دیگری در این آپدیت را تأیید کرده که برخی از کاربران را با پیغام قطع اینترنت مواجه می‌کند.
مایکروسافت تأیید کرد که آپدیت می ‌2020 ممکن است اینترنت برخی از کامپیوترها را از کار بیندازد. این مشکل با انتشار آپدیت یاد شده برای تعداد بیشتری از کامپیوترها، ماه هاست گریبانگیر تعداد زیادی از کاربران شده است. پس اگر ویندوز را به روز رسانی کرده‌اید، احتمال مواجه شدن با آن وجود دارد.
کاربران می‌گویند پس از دچار شدن به این مشکل برچسب زردرنگ No Internet Access روی آیکن وای فای یا اترنت در نوار ابزار ویندوز ظاهر می‌شود. از آنجا که این پیغام به دلیل باگ آپدیت ویندوز ظاهر می‌شود، کاربر همچنان می‌تواند از اینترنت استفاده کند.

تمامب برنامه‌هایی که برای وصل شدن به اینترنت به وضعیت ویندوز وابسته هستند، پس از ظاهر شدن پیغام به اینترنت وصل نخواهند شد. از جمله اپ‌های تأثیرپذیر می‌توان به سرچ کورتانا، بازی‌ها، برنامه‌های استریم با کلاینت ویندوز 10 مثل اسپاتیفای و غیره اشاره کرد.
یکی از مهندسان مایکروسافت ضمن تأیید این مشکل در فروم TechNet گفت که مایکروسافت در حال بررسی مشکل بوده بروزرسانی نرم افزاری آن را به زودی منتشر می‌کند. برخی از کاربران برای حل موقتی این مشکل راه حل زیر را پیشنهاد کرده‌اند:
عبارت Registry Editor را در سرچ ویندوز تایپ کنید مسیر HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\NlaSvc\Parameters\Internet را در رجیستری پیدا کنید مقدار EnableActiveProbing را از 1 به 0 تغییر دهید OK را زده و رجیستری را ببندید سیستم را Restart کنید این دومین مرتبه در سه ماه گذشته است که آپدیت‌های ویندوز 10 اینترنت سیستم‌ها را از کار می‌اندازند. قبلاً وجود این مشکل در آپدیت KB4556799 منتشر شده بود!




- See more at: آپدیت می 2020 ویندوز 10 اینترنت برخی از سیستم‌ها را از کار می‌اندازد


آپدیت می 2020 ویندوز10، اینترنت برخی از سیستم‌ها را از کار می‌اندازد!

 
  • تشکر
Reactions: Karkiz
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا