خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

yasaman.6

عضو تازه وارد انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/7/20
ارسال ها
42
امتیاز واکنش
727
امتیاز
203
سن
19
محل سکونت
کنار دریا
زمان حضور
1 روز 12 ساعت 34 دقیقه
نویسنده این موضوع
سرپرست باشگاه پرسپولیس اظهارات بشار رسن هافبک عراقی این تیم را تکذیب کرد و انتشار آن را تلاش برای ایجاد حاشیه‌سازی دانست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بشار رسن هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس در تازه‌ترین مصاحبه خود صحبت‌هایی را بر زبان آورد که با واکنش مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس همراه بود.

بشار رسن در این مصاحبه گفته بود:



«باشگاه پرسپولیس از من خواسته است تا قراردادم را کاهش بدهم اما دیگر با این تیم ادامه نخواهم داد. دیگر علاقه‌ای به ادامه بازی در ایران ندارم. سه سال با پرسپولیس بازی کردم و با این تیم قهرمان لیگ و جام حذفی شدم و حتی به فینال لیگ قهرمانان آسیا هم رسیدم. به دنبال یک چالش جدید هستم. آرزو دارم که در یکی از تیم‌های اروپایی بازی کنم.»



ادعای رسن باعث شد تا رسول پناه بعد از قهرمانی پرسپولیس در لیگ، از اساس صحبت‌های هافبک عراقی را تکذیب و رسانه‌های داخلی را به حاشیه سازی متهم کند.

این در حالی است که مصاحبه بشار در واقع با رسانه‌های عراقی صورت گرفته بود. ابتدا «علی نوری» کارشناس عراقی شبکه «الکاس» قطر که سردبیر نشریه «فوتبال العراقیه» و همچنین سردبیر برنامه «هاتریک» در تلویزیون عراق هم هست، اظهارات بشار رسن را منعکس کرد و در ادامه دیگر رسانه‌های عراق از جمله «الکُره العراقیه» آن‌را بازنشر دادند.

رسول پناه در گفتگوی خود اعلام کرده مشکلی با بشار نداریم و او هم با باشگاه همکاری می‌کند؛ این در حالی است که تقریباً بر همگان مشخص است که بشار از شرایط مالی‌اش رضایت ندارد و بارها گلایه خود را رسانه‌ای کرده است. این مسئله حتی باعث شده سایر بازیکنان پرسپولیس هم نسبت به مشکلات بشار حساس شوند.

به عنوان مثال احمد نوراللهی ‌هافبک پرسپولیس و یکی از کاپیتان‌های این تیم گفته است:



«بشار مشکلاتی دارد که به مدیریت باشگاه بستگی دارد تا آن را حل و فصل کند. لیگ قهرمانان آسیا را پیش رو داریم و باید فکری به حال مسائل مالی کنند. بشار رسن از لیگ ستارگان قطر پیشنهاد دارد و امیدوارم مدیریت بتواند همه را حفظ کند.»


- واکنش عجیب به مصاحبه جنجالی بشار رسن علیه پرسپولیس

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا