خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

آیا این مطالب برای شما مفید واقع شد؟

  • بله

    رای: 0 0.0%
  • خیر

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    0

حنانه سادات میرباقری

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
9/11/19
ارسال ها
1,194
امتیاز واکنش
8,273
امتیاز
283
زمان حضور
40 روز 9 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
انجمن رمان نویسی | سایت انجمن رمان 98
چند کاره و بدون هیچ گونه محدودیت

در خانه و در مسیر با زندگی پر مشغله خود سازگار شوید و در این حین Galaxy Tab S4 سرگرمی نهایی و دستیار چندکاره شماست.

بهره‌وری بدون دردسر Samsung DeX

Samsung DeX برای اولین بار در تبلت‌ Samsung و با Galaxy Tab S4 در دسترس قرار گرفته است. قابلیت‌های یک رایانه را به همراه ویژگی قابل حمل بودن یک تبلت بدست بیاورید. این تبلت از طریق یک آداپتور HDMI و بدون نیاز به پایه چند رسانه‌ای یا پد DeX، به سادگی قابلیت چندکاره شدن را دارد و برای کارایی بیشتر می‌توان صفحه کلید، ماوس یا صفحه نمایش را به آن وصل کرد.

‎*آداپتور HDMI، صفحه کلید و مانیتور به صورت جداگانه به فروش میرسند.**مایکروسافت آفیس کاربران را ملزم به خرید مجوز میکند.***Samsung Dex ازخروجیهای ویدیویی (HD+/FHD) با قدرت تفکیک چندگانه پشتیبانی میکند. آداپتور HDMI باید با کمک Samsung DeX به یک صفحه نمایش خارجی متصل شود.****ممکن است بعضی از برنامه‌ها در حالت تبلت با حالت Samsung DeX تفاوت داشته باشند.*****لوازم جانبی پیشنهادی برای Galaxy Tab S4: آداپتور چند پورتی مدل (EE-P5000B)، آداپتور HDMI مدل (EE-HG950)، کابل DeX مدل (EE-I3100). شماره دقیق هر مدل میتواند بر اساس کشورهای مختلف عدد متفاوتی باشد.******ممکن است طرح صفحه‌ کلید بر اساس کشور و زبان فرق داشته باشد‎

آماده برای کار

لباس کار خود را به تن کنید. Galaxy Tab S4 مانند یک رایانه دارای نوار وظیفه، قابلیت چند پنجره‌ای و حرکات آشنا مانند کشیدن و رها کردن کار می‌کند. هنگامی که مایلید تجربه‌ای مانند کار با رایانه داشته باشید، فقط Samsung DeX را از طریق پنل سریع صفحه نمایش روی صفحه راه‌اندازی کنید و یک صفحه کلید و ماوس سازگار اندروید را به آن اضافه کنید.

‎*صفحه کلید و ماوس جداگانه فروخته میشوند.**ممکن است بعضی از برنامه‌ها در حالت تبلت با حالت Samsung DeX تفاوت داشته باشند. ***ویژگی کشیدن و رها کردن در حال حاضر فقط در قسمت پیام‌ها، پوشه‌های من، یادداشت‌های Samsung، گالری، ایمیل، و Gmail پشتیبانی میشود. ****ممکن است طرح صفحه‌ کلید بر اساس کشور و زبان فرق داشته باشد‎‎

کار خود را متنوع کنید

بهره‌وری شخصی شما به راحتی شما متکی است. اینجاست که Samsung DeX با مانیتور خارجی عرضه می‌شود. شما می‌توانید در تبلت خود همچنان از رابط کاربری اندروید استفاده کنید و در صفحه نمایشی بزرگتر با Samsung DeX کار کنید. یا اینکه می‌توانید مانیتور را تماشا کنید و از تبلت به‌عنوان یک پد لمسی، دیجیتایزر یا صفحه کلید لمسی استفاده نمایید.

آداپتور HDMI و مانیتور به صورت جداگانه به فروش می رسد.**Samsung DeX از خروجی ویدیویی (HD+/FHD) با قدرت تفکیک چندگانه پشتیبانی می‌کند. آداپتور HDMI باید با کمک Samsung DeX به یک صفحه نمایش خارجی متصل شود.****ممکن است بعضی از برنامه‌ها در حالت تبلت با حالت Samsung DeX تفاوت داشته باشند.*****لوازم جانبی پیشنهادی برای Galaxy Tab S4: آداپتور چند پورتی مدل (EE-P5000B)، آداپتور HDMI مدل (EE-HG950)، کابل DeX مدل (EE-I3100). شماره دقیق هر مدل می‌تواند بر اساس کشورهای مختلف عدد متفاوتی باشد.

خاموش نیست، در حالت آماده به کار قرار دارد

هنگامی که ایده‌های جدید به ذهن‌تان خطور می‌کند، پیش از آنکه فراموش کنید آنها را بنویسید. با ویژگی یادداشت روی صفحه خاموش Galaxy Tab S4، می‌توانید حتی زمانی که صفحه نمایش خاموش است، با استفاده از قلم S چندکاره یادداشت‌های خود را سریع بنویسید. نوک لاستیکی 0.7 میلی‌متری آن به شما امکان می‌دهد دقیق و آرام بنویسید و طراحی کنید.

متحرک شوید

قلم S را بردارید و کلیک کنید تا به بسیاری از ابزارهای بهره‌وری Air Command دسترسی پیدا کنید. اکنون می‌توانید از Live Message برای ایجاد یادداشت‌های متحرک با دست‌خط‌ خود استفاده کنید. روی عکس‌ها خطوطی ترسیم کنید و برای داشتن گفتگوهای پویاتر و سرگرم کننده‌تر برای دوستان خود ارسال کنید. هرگز لازم نیست نگران شارژ کردن قلم S باشید. این قلم باتری ندارد.

امانت گرفتن مهارت‌های زبانی

ویژگی Air Command می‌تواند واژگان و عبارات مختلف را با یک حرکت قلم S ترجمه کند. حتی می‌توانید یک واحد پول یا سیستم اندازه‌گیری دلخواه داشته باشید و قلم S در ترجمه، واحدها را به صورت خودکار برای شما تبدیل می‌کند.

slide1slide2slide3

عملکرد بهبود یافته

سرعت LTE Galaxy Tab S4 تا مرز 1 گیگابایت بر ثانیه برای به انجام رساندن کارها زمان بیشتری به شما می‌دهد. با حافظه داخلی 64 و 256 گیگابایت و یک حافظه جانبی تا سقف 400 گیگابایت از طریق شیار کارت MicroSD، شما فضای کافی برای ذخیره فایل‌ها و ویدیوهای خود خواهید داشت.

*ممکن است فضای ذخیره بر اساس کشورها متفاوت باشد.**کارت MicroSD به صورت جداگانه به فروش می‌رسد.***سرعت شبکه LTE می‌تواند بر اساس محیط اتصال کاربر متفاوت باشد.****تصاویر برای اهداف نمایشی شبیه‌سازی شده‌اند.

خود را در غرق لـ*ـذت و سرگرمی کنید

Galaxy Tab S4 فضای تماشای گسترده‌ای را در یک دستگاه کوچک فراهم می‌سازد. صفحه نمایش 10.5 اینچی با استفاده از لبه‌های پخ و عدم طراحی آرم در بالای صفحه یا دکمه خانه فراهم شده است. یک نسبت تصویر 16:10 بهبود یافته صفحه نمایش sAMOLED، تجربه مشاهده جذاب را حین تماشای محتوای مطلوبتان برای شما فراهم می‌سازد.

خودتان را غرق صدا کنید

بلندگوهای چهارگوش تنظیم شده توسط شرکت AKG صدایی شبیه صدای واقعی ارائه می‌کنند. اکنون می‌توانید خروجی استریو با چرخش خودکار را تجربه کنید که توسط متخصصین AKG طراحی شده‌اند. و Dolby Atmos نیز فناوری صدای متحرک را فراهم ساخته است که با افزودن یک بُعد فوقانی، صدای فراگیر سه بعدی را میسر می‌سازد و به صفحه نمایش جان می‌بخشد.

بدون وقفه برای ساعات‌ها تماشا کنید و خوش بگذرانید

ظرفیت باتری Galaxy Tab S4 برابر با 7300 میلی‌آمپر است که معادل 16 ساعت بازپخش ویدیو است، پس اکنون تماشای برنامه‌ها و سریال‌های محبوبتان امکان پذیر است. و اگر باتری شما تمام شود، با شارژ سریع تنها ظرف 200 دقیقه آن را به شارژ کامل برسانید.

*مدت زمان شارژ می‌تواند بسته به محیط و دستگاه شارژ متفاوت باشد.

مفید حتی در زمان آماده به کار

Galaxy Tab S4 در حالت آماده به کار نیز به یک صفحه نمایش اصلی هوشمند تبدیل می‌شود. ویژگی Daily Board را می‌توان به گونه‌ای تنظیم کرد که عکس‌های محبوب شما را حین شارژ در جایگاه خود نیز نشان بدهد. یا می‌توان آن را به دستیار مفیدی تبدیل کرد که نه تنها پیش‌ بینی وضعیت آب و هوا را نشان می‌دهد بلکه به جای آن، زمان کنونی یا تقویم را نیز به نمایش می‌گذارد.

*پیش بینی وضعیت آب و هوا نیازمند ارتباط اینترنتی است.**پایه شارژ POGO به صورت جداگانه به فروش می‌رسد.‡ جهت استفاده از بورد روزانه، باید پایه شارژ POGO یا USB مدل C تهیه شود.

اجازه بدهید Bixby کمک کند

روی مسائل مهم‌تر متمرکز شوید و اجازه دهید دستیار صوتی Bixby Voice بقیه کارها را بر عهده بگیرد. هنگامی که از طریق برنامه اشیاء هوشمند وسایل خانه خود را مدیریت می‌کنید، Bixby می‌تواند کولر را روشن کند، ماشین لباس‌شویی را کنترل کند و موارد دیگر. دستیار صوتی Bixby Voice از طریق MR پشتیبانی می‌شود و در بروزرسانی بعدی نرم‌افزار در سال 2019 منتشر خواهد شد.

*ممکن است ویژگی‌ها و عملکرد‌های موجود بر اساس کشورها متفاوت باشند.

چشم‌انداز خود از جهان را بهبود ببخشید

با Bixby Vision از نتایج زنده استفاده کنید تا اطلاعات را به صورت آنی جستجو کنید. کالایی را بخرید که در ویترین مغازه می‌بینید، پاساژهای بزرگ و کسب و کارها را در لحظه شناسایی کنید، و حتی علائم و منوهای زبان‌های خارجی را با استفاده از نماد Bixby Vision در منظره‌یاب دوربین ترجمه کنید.

*برای استفاده از نتایج زنده Bixby باید GPS روشن باشد.**ممکن است ویژگی‌ها و عملکرد‌های موجود بر اساس کشورها متفاوت باشند.

چشمان شما کلید هستند

اکنون Galaxy Tab S4 علاوه بر فناوری تشخیص چهره، به اسکن عنبیه نیز مجهز شده است. یک اسکن سریع از چهره و چشمان شما تمام آن چیزی است که برای باز کردن قفل دستگاه مورد نیاز است. حتی به کمک امنیت رمزنگاری پیشرفته در سطح دفاعی با استفاده از احراز هویت بیولوژیکی و پوشه امن، از فایل‌ها و برنامه‌های خصوصی محافظت می‌کند.

امنیت در سطح دفاعی

از داده‌های خود محافظت کنید. پلتفرم امنیت در سطح دفاعی Samsung Knox از تراشه‌های ریز ساخته شده است و به محض روشن شدن تبلت کار خود را آغاز می‌کند. لایه‌های چندگانه امنیت آنی داده‌های شما را در یک پوشه امن قرار می‌دهد که فقط خود شما قادر به باز کردن آن هستید و محتوای خصوصی و کاری شما را جدا از هم نگهداری می کند.


معرفی تبلت Galaxy Tab S4

 
آخرین ویرایش:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا