خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Mahsa._.M

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
16/2/20
ارسال ها
197
امتیاز واکنش
2,051
امتیاز
228
محل سکونت
Ekipw Vampire
زمان حضور
30 روز 3 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
ایرانسل و «سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور» برای همکاری در زمینۀ زیرساخت‌ها و فناوری‌های نوین ارتباطی، تفاهم‌نامه امضا کردند.


به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مراسم امضای این تفاهم‌‎نامه، عصر یکشنبه، ۱۵ تیر ماه ۱۳۹۹، همزمان با روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، با حضور دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل و مهندس محسن یوسف‌پور مدیرکل کسب‌وکار سازمانی ایرانسل و نیز دکتر مهدی جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعۀ امور شهری و روستایی وزارت کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، در محل این سازمان برگزار شد.


از جمله زمینه‌های همکاری دو طرف در این تفاهم‌نامه، می‌توان به ارائۀ زیرساخت ارتباطی و شبکۀ امن اختصاصی در پهنۀ جغرافیای کشور با استفاده از بسـ*ـتر زیرساخت شرکت ایرانسل، برنامه‌ریزی برای به‌کارگیری فناوری‌های نوین در سامانۀ تماس اضطراری در مواقع بحران برای ارتقای خدمات و بهره‌وری، تعیین استانداردها و چارچوب‌های مورد نظر برای مباحث رگولاتوری/ اپراتوری به منظور ارائۀ خدمات در حوزه شهرداری‌ها و دهیاری‌‎های كشور، راه‌اندازی خدمات ارزش افزوده بر بسـ*ـتر فوق با مشارکت سایر مجموعه‌های تخصصی در راستای ارائۀ خدمات روی این شبکه به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، سازمان‌های وابسته، همکاران متصل به شبکه و مردم به عنوان دریافت‌کنندۀ خدمات اشاره کرد.


مدیرعامل ایرانسل در این مراسم، با اشاره به گسترش شگرف پوشش شبکۀ ایرانسل در مناطق روستایی و نیز مشارکت در طرح USO وزارت ارتباطات در این رابـ*ـطه، ابراز امیدواری کرد انعقاد این تفاهم‌نامه، برای کمک به مردم و مراکز خدمات شهری و روستایی مفید واقع شود.


وی ضمن اشاره به تجربۀ بسیار خوب ایرانسل در ارائۀ شبکۀ امن اختصاصی و استفادۀ بیش از ۳۰۰۰ سازمان مهم دولتی، بانکی، شهرداری، بخش خصوصی و… از خدمات APN ایرانسل، بروز شرایط کرونایی را موجب شتاب در دیجیتالی شدن فرایندهای سازمان‌های مختلف دانست و اعلام آمادگی کرد که در فازهای بعدی این تفاهم‌نامه، بسـ*ـترهای دیجیتال بومی که توسط شرکت‌های دانش‌بنیان توسعه پیدا کرده‌اند، در زمینه‌هایی مانند ارتباط آنلاین، امور اداری، آموزش و… در اختیار سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها قرار داده شود.


معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نیز در این مراسم، خانوادۀ سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را سازمانی ناشناخته ولی در عین حال دارای ظرفیت بالا برای هماهنگی و ارتباط سریع مجموعۀ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در سراسر کشور دانست.


جمالی‌نژاد، همچنین به مراسم اخیر «رونمایی از دسترسی ۱۰۳۴ روستا به شبکۀ ملی اطلاعات» با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ساختمان مرکزی ایرانسل اشاره کرد و با اشاره به گسترش سریع فناوری‎‌های ارتباطی، بر استفادۀ هر چه بیشتر از ظرفیت‌های همکاری موجود برای خدمات‌رسانی به مردم و ایجاد نشاط در فضای جامعه تأکید کرد.


تفاهم‌نامۀ منعقد شده بین ایرانسل و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، به مدت سه سال و به منظور توسعه و بهره‌برداری از خدمات فناوری اطلاعات و ارائۀ زیرساخت ارتباطی و شبکۀ امن اختصاصی در پهنۀ جغرافیای کشور در حوزه مدیریت شهری و روستایی با استفاده از بسـ*ـتر زیرساخت شرکت ایرانسل، منعقد شده است. همچنین «شرکت توسعۀ تدبیر ماهر اسپادانا» به عنوان مشاور نمایندۀ مجری، در اجرای این تفاهم‌نامه حضور دارد.


ایرانسل و سازمان شهرداری‌‌ها و دهیاری‌ها تفاهم‌نامۀ همکاری سه‌ساله امضا کردند

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا