خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~s____ag~

عضو جدید انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
16/7/20
ارسال ها
3
امتیاز واکنش
59
امتیاز
83
محل سکونت
قبرستان هیپ هاپ
زمان حضور
20 ساعت 7 دقیقه
نویسنده این موضوع
پیشرفت روز افزون صنعت فیلمسازی خصوصا ژانر فیلم‌های ترسناک باعث شده که تمامی چیز‌های خوبی که در زندگی انسان‌ها وجود دارد، همانند انسان‌ها، اشیاء دوست‌داشتنی و اتفاقات لـ*ـذت‌بخش تبدیل به یک کابوس شود. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با رفتن به یک سفر تفریحی یا علمی، دیدن دلقک‌ها، ملاقات با همسایه نزدیک به محل زندگی خود و... یاد فیلم ترسناکی بیوفتید و نسبت به آن لحظه‌ای که در آن حضور دارید احساس بدی پیدا کنید.

11890051_881.jpg
در اوایل دهه ۸۰ موجی از ساخت و اکران فیلم‌های ترسناکی مانند Alien (بیگانه) به راه افتاده بود. با اینکه در آن زمان فیلم‌های ترسناک و البته علمی تخیلی خیلی روی بورس آمده بود، اما اصلا جای خوبی برای پیدا کردن یک عروسک قاتل نبود. با این حال، همانند همه مسائل، این مورد هم استثنایی دارد و آن هم فیلم Xtro است.

فیلم ترسناک و علمی تخیلی Xtro که محصولی از کشور انگلیس بود، سکانس دیوانه کننده‌ای دارد که یک زن مسن و سالخورده از دیدن عروسک GI Joe که در اندازه یک انسان واقعی بوده و علاوه بر آن حرکت هم می‌کند و دارای یک قلاب کشنده و مرگبار هم هست، تقریبا تا حد مرگ وحشت می‌کند.


وحشتناک ترین عروسک های سینمایی

 
  • تشکر
Reactions: Z.A.H.Ř.Ą༻ و Arnosh

~s____ag~

عضو جدید انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
16/7/20
ارسال ها
3
امتیاز واکنش
59
امتیاز
83
محل سکونت
قبرستان هیپ هاپ
زمان حضور
20 ساعت 7 دقیقه
نویسنده این موضوع
وحشتناک‌ترین عروسک‌های فیلم‌های ترسناک


بیلی - فیلم Dead Silence (سکوت مطلق)

به نظر می‌رسد که جیمز وان یکی از شیفتگان و علاقه‌مندان دو آتیشه عروسک‌های ترسناک و عجیب و غریب است. او عروسک آنابل را خلق کرد و در فیلم احضار و اسپین آف‌های متعدد آن، این شخصیت را به نمایش عموم گذاشت. همچنین به عنوان یکی از سازندگان سری فیلم Saw (اره)، خالق عروسک سه چرخه سوار نمادین این سری فیلم، یعنی بیلی هم هست. اما لازم به ذکر است که بین این فیلم‌های ذکر شده، وان یک اثر عروسکی دیگر هم خلق کرد.

او در سال ۲۰۰۷ اثر دیگری یعنی فیلم سکوت مطلق را ساخته و روی پرده نقره‌ای سینما‌ها برد. به طرز جالب توجهی، عروسک اصلی فیلم سکوت مطلق هم همانند سری فیلم اره «بیلی» نام داشت. بیلی یکی از صد‌ها عروسک ساختگی‌ای بود که توسط شیطان و روح‌های خبیث تسخیر شده بود. او عروسک سخنگو و نمایشی‌ای بود که توسط مری شاو (صداپیشه عروسک‌های نمایشی) که در زیر خروار‌ها خاک قرار داشت، فرستاده شده بود.

این اثر به گونه‌ای به پایان می‌رسد که ما در انتها با قربانی‌های خیلی زیادی روبه‌رو می‌شویم که متعلق به مری شاو بوده و تبدیل به عروسک‌های عجیب و غریب شده‌اند. بینندگان تیزبین فیلم سکوت مطلق حتما متوجه حضور «بیلی» سری فیلم اره در این اثر هم شده‌اند.


وحشتناک ترین عروسک های سینمایی

 
  • تشکر
  • جذاب
Reactions: Z.A.H.Ř.Ą༻، ♥black girl♥، Arnosh و یک کاربر دیگر
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا