خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

KURO TOKA

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
29/8/19
ارسال ها
954
امتیاز واکنش
20,496
امتیاز
418
محل سکونت
卂几|爪乇 ㄥ卂几ᗪ 丂卂Ꮆ卂
زمان حضور
106 روز 4 ساعت 11 دقیقه
نویسنده این موضوع





کشتی تسخیر شده کوئین مری (queen mary ship)
کوئین مری کشتی مشهوری است که به نگاه برخی بزرگترین و به نگاه گروهی دیگر دومین کشتی بزرگ جهان پس از تایتانیک است. این کشتی در اواخر دهه ی ۱۹۲۰ به انداخته شد و در نخستین سفر خود بیش از ۳۰۰۰ مسافر از بندر «ساوت همپتون» به نیویورک منتقل کرد. این کشتی در جنگ جهانی دوم به خدمت ناوگان دریایی بریتانیا در آمد. این کشتی در سال ۱۹۶۷ و پس از بازنشستگی در معرض فروش قرار گرفت.
این کشتی پس از تغییرات لازم و پرهزینه به عنوان هتل شناور در نزدیکی لس آنجلس فعالیت نوینی را آغاز کرد. اما ادعا شد که در این کشتی، ارواح به طور ثابت در نقاط مختلف آن توسط مسافران و بازدیدکنندگان کشتی دیده شده اند.
یکی از ارواح که در قسمت موتورخانه دیده شده بود متعلق به ملوانی به نام «جان پدر» بود. می گویند روح این دریانورد جوان در حالت پریشانی و بدون وقفه در نقطه یاد شده و در دیگر نقاط کشتی مشاهده می شود.
تعداد زیادی از ارواح در قسمت استخر مجلل آن دیده شده اند. گفته می شود وقتی که این کشتی خالی می شود، صدای شیرجه زدن و شناکردن در آب و خنده های افراد زیادی به گوش می رسد. گاه نیز اثر پاهای مرطوب رو عرشه ی کشتی دیده می شود. از دیگر وقایع غیرطبیعی این کشتی می توان به ادعای تماس های نامشخص تلفنی، جاری شدن بی دلیل آب روی کف عرشه یا روشن خاموش شدن مکرر چراغ های درون کابین اقامت مسافران اشاره کرد.
یکی از شناخته شده‌‌ترین و مشهورترین‌ کشتی‌های اقیانوس‌پیمای دنیا (کوئین مری) می‌باشد که هم‌اکنون تبدیل به هتلی جذاب برای توریست‌ها شده است. می‌گویند این کشتی میزبان چندین روح می‌باشد. یکی از این اشباح، روح (جان پدر) مکانیک هفده ساله است که در سال ۱۹۶۶ در نزدیکی موتورخانه کشتی در هنگام کار روزانه لای در (آب‌بند( (دری که با چرخ‌های مخصوص بسته می‌شد و آنقدر محکم بود که آب هم از لای درز آن به ‌داخل نفوذ نمی‌کرد) قرار گرفت و از دنیا رفت. سالهاست که هرازگاهی از اطراف در صدای تق‌تقی به گوش می‌رسد.
یک راهنمای تور می‌گوید: یک بار شبحی سیاه‌پوش را کنار در آب‌بند دیده است.
او صورت شبح را به وضوح دیده و وقتی آن را با عکس (جان‌پدر) مقایسه کرد دریافت که او خود (جان‌پدر) بوده است. روح یک زن اسرارآمیز سپید‌پوش نیز گاه‌به‌گاه روی عرشه کشتی دیده می‌شود ولی او همیشه وقتی به پشت دکل می‌پیچد، ناپدید می‌شود. روح بعدی مردی با لباسی آبی و خاکستری است. او را بارها در راهروی موتورخانه دیده‌اند. در کنار استخر کشتی هم صداها و خنده‌های عجیبی به گوش می‌رسد. تاکنون چندین بار شبح پسربچه کوچکی نیز در اطراف استخر دیده شده است.

مانستر کوئست سایت


کشتی تسخیر شده کوئین مری (queen mary ship)

 
  • تشکر
  • تشویق
Reactions: Z.A.H.Ř.Ą༻، Arnosh و Mana
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا