خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

elahe8386

عضو جدید انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
15/6/20
ارسال ها
7
امتیاز واکنش
74
امتیاز
83
محل سکونت
heven
زمان حضور
23 ساعت 23 دقیقه
نویسنده این موضوع

**BTS**

بی‌تی‌اِس (به کره ای: 방탄소년단 BTS مخفف Bangtan Sonyeondan) یا بنگتن بویز (ترجمه: پسران ضد گلوله) یک گروه موسیقی کره ای است که با هفت عضو: جین (کیم سوکجین)، شوگا (مین یونگی)، جی-هوپ (جانگ هوسوک)، آر ام (کیم نامجون)، جیمین (پارک جیمین)، وی (کیم تهیونگ) و جونگ کوک (جئون جونگ کوک) به فعالیت می‌پردازد و در حال حاضر سه سال است که با نظر مجلات معتبر موسیقی دنیا و همچنین فدراسیون ام نت آسیا به عنوان برترین آرتیست آسیا شناخته می‌شود. این گروه در سال ۲۰۱۷ قصد همکاری با گروه ای کی بی ۴۸ (akb48) را داشت که نام تک آهنگ ان bird بود اما به دلیل رویارویی با مسائل فرهنگی بین ژاپن و کره تولید این تک آهنگ متوقف شد.

بی‌تی‌اس در دوازدهم ژوئن سال ۲۰۱۳ با آهنگ "No More Dream" از اولین آلبومشان[۲] به فعالیت پرداختند که برنده جایزه آرتیست نو ظهور سال ۲۰۱۳ در جشنواره‌های ملون میوزیک آواردز و سئول میوزیک آواردز ۲۰۱۴ شدند.

این گروه دومین فول آلبومشان را به نام «بال‌ها» در سال ۲۰۱۶ منتشر کردند. این آلبوم در نخستین بار در رتبه ۲۶ چارت بیلبورد ۲۰۰ آمریکا قرار گرفت که بالاترین رتبه‌بندی چارت برای یک آلبوم کی پاپ در تاریخ را ثبت کرد. همچنین بی تی اس را به اولین اکت کی پاپی تبدیل کرد که ۳ ورودی را به این چارت داشت و بی تی اس را اولین گروه کیپاپ ساخت که بیشتر از ۱هفته در چارت‌ها بود و بهترین آلبوم کی پاپ و رتبه ۶ بهترین آلبوم‌های جهان در سال ۲۰۱۶ از نظر بیلبورد انتخاب شد. «بال‌ها» بعد از انتشارش در ۹۸ چارت آی‌تیونز ۲۷ کشور مختلف رتبه اول را به دست آورد.

ترک اصلی آلبوم «خون، عرق و اشکها» به برترین ترک در چارت گائون تبدیل شد. به دنبال آخرین آلبومشان، سینگل «روز بهاری یا spring day» را منتشر کردند که به جایگاه اول در چارت دیجیتال گائون دست یافت و آلبوم مربوط اش، «You Never Walk Alone» به نوبهٔ خودش با ثبت بیشتر از ۷۰۰۰۰۰ نسخه پیش فروش شد.

«بال ها-wings» بیش از ۱٫۵میلیون نسخه فروش رفت و تبدیل به اولین «فروش میلیونی» بی تی اس شد. تا به امروز، دیسکوگرافی بنگتن حدود ۴میلیون آلبوم در سرتاسر جهان فروخته‌است.

بی‌تی‌اس که به حضور گسترده در رسانه اجتماعی مشهور هستند، به عنوان بیشترین آرتیست ریتوییت شده در توییتر در فهرست فوربز قرار گرفت.

ی‌تی‌اس با سری آلبوم‌های عاشق خودت باش یا خودت را دوست بدار، رکوردهای جدیدی را جابه‌جا کرد. با آلبوم عاشق خودت باش: وی خودت را دوست بدار: او، به بیشترین پیش فروش و فروش یک آلبوم کره ای در چارت‌های این کشور و کشورهای دیگر رسید که این گروه با آلبوم کامل خود عاشق خودت باش: اشک خودت را دوست بدار :اشک، رکورد خود را شکست و به اولین آلبوم غیر انگلیسی زبانی، تبدیل شد که به صدر بیلبورد ۲۰۰ می‌رسد.

همچنین اولین اکت کره ای که به همچنین مقامی می‌رسد. تایتل ترک این آلبوم، عشق دورغین عشق دروغین، پس از سای Psy، به دومین اکت کره ای و اولین گروه کره ای که به تاپ ۱۰ هات ۱۰۰ بیلبورد راه یافته تبدیل می‌شود و در رتبهٔ ۱۰ در این چارت دبیوت کرده؛ قبل از آن سینگل مایک دراپ با همکاری دی جی آمریکایی استیو آئوکی در دو ورژن یکی با همکاری رپر آمریکایی دیزاینر و دیگری بدون همکاری او، در چارت هات ۱۰۰ بیلبورد با رتبهٔ ۲۵ دبیو کرد.

به تازگی آهنگ آیدل از همین گروه در رتبه ۱۱ این چارت بزرگ قرار گرفت. آن‌ها همچنین در سال ۲۰۱۸ برای دومین بار متوالی با آلبوم خودت را دوست بدار:پاسخ رتبه اول چارت بیلبورد ۲۰۰ را به دست آورد؛ و در سال ۲۰۱۹ با آلبوم نقشه روح: پرسونا باز هم رتبه اول چارت بیلبورد ۲۰۰ را کسب کردند به این ترتیب این گروه تا به حال اولین و تنها گروه کیپاپ می‌باشد که سه بار توانسته رتبه اول چارت بیلبورد ۲۰۰ را کسب کند

به گفته رییس جمهور کره جنوبی گروه بی تی اس راه را برای بقیه گروه های کیپاپ هموار کرد.

elahe8386


بیوگرافی گروه BTS

 
  • تشکر
Reactions: Nini Lin
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا