خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

!MeŁłКa ƝasłƦłaƝ!

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
3/10/19
ارسال ها
1,150
امتیاز واکنش
10,424
امتیاز
323
زمان حضور
73 روز 8 ساعت 4 دقیقه
نویسنده این موضوع
انجمن رمان نویسی | رمان 98
روستایی خوفناک که حتی اسمش در کتاب گینس هم ثبت شده !

روستای ترسناک پلاکلی
در انگلیس روستایی سرسبز به اسم پلاکلی (Pluckley) هست که با اینکه چشم اندازهای جذابی دارد اما جایی ترسناک و وحشتناک است و باید دل و جرات زیادی داشته باشید تا به عنوان یک گردشگر راهی این روستا شوید! ترسناک بودن این روستا حتی به تایید کتاب رکوردهای گینس هم رسیده است.
بعد از یک سری اتفاق های عجیبی که در روستای پلاکلی در انگلیس رخ داد اسم آن خیلی زود بر سر زبان ها افتاد فکر می کنید به چه دلیل؟ در اینجا حدود ۱۲ روح دیده شده که لقب «تسخیر شده ترین روستای بریتانیا» را برای این روستا به ارمغان آورده اند! این روستا آنقدر ترسناک و البته معروف است که خیلی از برنامه هایی که به اتفاق های ماورای طبیعی سروکار دارند بازدید از آن را یکی از هدف های زندگی شان کرده اند!
زمان ثبت این روستا در کتاب رکوردهای گینس به سال ۱۹۸۹ برمی گردد، در آن دوران حداقل ۱۲ تا ۱۶ روح در این روستا دیده شده بود با این حال امروز عده ای ادعا می کنند که مدارکی در آن زمان درباره تسخیرشدگی این روستا ارائه شد کمی با چاشنی اغراق همراه بوده است. به هر حال ترسناک بودن این روستا و معروف شدنش رونق خاصی را برایش ایجاد کرده و ماجراجویان زیادی را به اینجا کشانده است. می خواهیم شما را کمی با ارواحی که این روستا را تسخیر کرده اند بیشتر آشنا کنیم:
بدون شک چشم اندازهای این روستا جذاب است و تماشایی مخصوصا اینکه دشت های پهناور و تپه ها هم پس زمینه ی آن را احاطه کرده اند، روستایی که کاملا بافت سنتی و قدیمی خود را حفظ کرده و در ناحیه کنت قرار گرفته است. در اینجا کلبه های کوچک و خوش ساخت، کافه، اداره پست، قصابی و … دست به دست هم داده اند تا روستایی دیدنی و دنج را به وجود بیاورند. به همه ی توصیفاتی که از این روستا کردیم حسی از ترس و وحشت را هم اضافه کنید. افسانه ها و داستان های زیادی در مورد موجودات عجیب این روستا شنیده می شود، افسانه هایی که امروز به هویت این روستا تبدیل شده اند و نام آن را با ترس و وحشت گره زده اند.
تعدادی از برنامه های تلویزیونی که موضوع آن ها درباره روح و ارواح بوده نمایش این روستا را حتما در دستور کار خود قرار داده اند. امروز حتی کسانی که دوست دارند ارواح را از نزدیک ببینند راهی این روستا می شوند. در میان همه ی ارواحی که در این روستا دیده شده یکی از معروف ترین آن ها بانو درینگ است که در قرن ۱۲ در گذشت و در قبرستان کلیسا به خاک سپرده شد. تعدادی از دیگر ارواح روستا یک معلم، دزد و … هستند که همگی اسم این روستا را تا این حد معروف کرده اند.
یکی از مهمترین مکان های این روستا که به محل رفت و آمد ارواح تبدیل شده یک مهمانخانه ی قدیمی است که در ابتدا یک خانه ی روستایی بود. از آن جایی که در منطقه ای که این مهمانخانه قرار دارد خانه های قدیمی زیادی هست پس بدون شک گزینه ی خوبی برای رفت و آمد ارواح بوده است. حتما شما هم با ما هم عقیده هستید که هیچ کس به اندازه ی صاحب این مهمانخانه نمی تواند ماجراهایی ترسناکی که تا به حال در آن اتفاق افتاده را تعریف کند. طبق گفته های صاحب این مهمانخانه، روح کشاورزی به اسم «ادوارد برت» که در قرن ۱۸ در این منطقه زندگی می کرده همچنان به این مهمانخانه سر می زند.
این طور که شنیده می شود این کشاورز با شلیک گلوله به خود خودکشی کرده و در لحظات آخر عمرش حرف هایی را به عنوان وصیت به همسرش گفته است حتی امروز هم کسانی در اطراف مزرعه صدای این کشاورز را می شنوند. با همه ی حرف و حدیث هایی که در مورد این مهمانخانه وجود دارد اما جالبه که خیلی از مهمان هایی که این مهمانخانه را برای اقامت انتخاب می کنند نظر مثبتی درباره آن ندارند و می گویند بدون اینکه حتی ذره ای بترسند لحظات آرامی را گذرانده اند.
در کتابی که به عنوان کتاب راهنما برای این روستا نوشته شده در توصیف این روستا از عبارت «تسخیر شده ترین روستای بریتانیا» استفاده شده است. در همین کتاب گفته شده که دو روح هم کلیسای این روستا یعنی کلیسای سنت نیکولاس را تصرف کرده اند. البته در کنار این کلیسا قبرستانی قدیمی هست که صدها برابر ترسناک تر است! در اینجا ردیفی از قبرهای قدیمی در زیر سایه ی درختان و در میان علفزارهای بلند سالیان سال قرار گرفته اند.

در پشت قبرستان دروازه ای هست که به باغ درختان سیب منتهی می شود و فضایی سنگین و وهم آور همه ی این محوطه را فرا گرفته است. ثبت این روستا در کتاب رکوردهای گینس باعث شده که علاقمندان به دنیای ترس و وحشت آن را حتما در لیست سفرهایشان قرار دهند. ماجراجویان دنیای ترس و وحشت همیشه این روستا را از مقصدهایی می دانند که حتی یک بار هم شده باید به آن سر بزنند.


روستای مخوف انگلیس

 
  • تشکر
Reactions: Z.A.H.Ř.Ą༻، Kameliaparsa و Mana
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا