خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,337
امتیاز واکنش
13,218
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
انتشار آپدیت های غیرامنیتی ویندوز 10 از ماه آینده مجددا آغاز می شود


با درنظرگرفتن کاهش قرنطینه‌های خانگی مربوط به دنیاگیری ویروس کرونا و بازگشت شرایط به‌ حالت عادی در برخی مناطق، مایکروسافت قصد دارد در آینده‌ای نزدیک، مجددا روند انتشار به‌روزرسانی‌های غیرامنیتی را آغاز می‌کند. در سومین ماه از سال جاری میلادی، اهالی ردموند اعلام کردند به‌دلیل افزایش دورکاری و ارائه‌ی تجربه‌ای باثبات از کار با ویندوز ۱۰، انتشار به‌روزرسانی‌های اختیاری را موقتا متوقف می‌کنند.

مایکروسافت با اتخاذ این تصمیم تلاش کرد ویژه‌تر روی به‌روزرسانی‌های امنیتی‌محور متمرکز باشد تا امنیت ویندوز ۱۰ تضمین شود و کاربران پرشماری که در خانه مشغول کارکردن هستند، با باگ‌های امنیتی مواجه نشوند. پس از چند ماه، مایکروسافت در اطلاعیه‌ای جدید که چند روز پیش منتشر شده، می‌گوید از ژوئیه ۲۰۲۰ (تیر و مرداد ۱۳۹۹) روند انتشار به‌روزرسانی‌های غیرامنیتی را دوباره آغاز می‌کند. البته روند انتشار این به‌روزرسانی‌ها صرفا برای نسخه‌ی ۱۸۰۹ و نسخه‌های جدیدتر ویندوز ۱۰ و ویندوز سرور آغاز خواهد شد.

مایکروسافت از‌این‌پس قصد دارد به‌روزرسانی‌های اختیاری غیرامنیتی را با نام Preview خطاب و از این طریق غیرمستقیم اعلام کند به‌روزرسانی‌های یادشده از نوع امنیتی نیستند؛ بنابراین، خودکار روی سیستم نصب نمی‌شوند. درکنار این‌ها، مایکروسافت گفته است به‌روزرسانی‌های دسته‌ی Preview را هفته‌ی سوم هر ماه و به‌روزرسانی‌های امنیتی را هفته‌ی دوم هر ماه در قالب طرح Patch Tuesday منتشر می‌کند.



انتشار آپدیت های غیرامنیتی ویندوز 10 از ماه آینده مجددا آغاز می شود

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا