خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
شرکت هانیول از ساخت قدرتمندترین کامپیوتر کوانتومی جهان خبر داد که نسبت به جایگزین آینده خود دو برابر قدرتمندتر است. در ادامه با این رایانه کوانتومی آشنا می‌شویم.

شرکت هانیول (Honeywell) به تازگی مدعی شد توانسته قدرتمندترین کامپیوتر کوانتومی جهان را بسازد که نسبت به رایانه کوانتومی جایگزین آینده خود دو برابر قدرتمندتر بوده و با داشتن حجم ۶۴ کوانتوم یک رکورد فوق‌العاده را به ثبت رسانده است. این رایانه کوانتومی شرکت هانیول قادر است با قدرت خارق‌العاده خود بسیاری از مشکلاتی که در صنایع مختلف وجود دارد را برطرف سازد.


جزئیاتی از قدرتمندترین کامپیوتر کوانتومی جهان

تونی اوتلی، مدیرعامل بخش کوانتومی هانیول در خصوص این رایانه کوانتومی عنوان کرد برخورداری از باکیفیت‌ترین کیوبیت‌ها با کمترین میزان خطا باعث شده است تا این کامپیوتر کوانتومی به قدرت فوق‌العاده‌ای دست پیدا کند. در واقع این رایانه از ترکیبی از کیوبیت‌های برابر، کاملا متصل و با کنترل دقیق بهره می‌برد. شرکت هانیول پیش از ساخت این رایانه، استفاده از باکیفیت‌ترین کیوبیت‌ها را در اولویت خود قرار داد و برای تحقق اهداف خود خطاهایی که در سیستم‌های موجود در کیوبیت را کاهش داد و سرانجام به افزایش کیوبیت‌ها اقدام کرد.

به دلیل همکاری شرکت هانیول با Azure Quantum مایکروسافت، بسیاری از سازمان‌ها به کمک رابط این شرکت می‌توانند به صورت مستقیم به کامپیوتر کوانتومی هانیول دسترسی پیدا کنند. همچنین دسترسی آنها از طریق پرتال مایکروسافت نیز امکان‌پذیر خواهد بود.


انجمن رمان 98
انجمن رمان 98 | برترین انجمن رمان نویسی
رمان 98


هانیول از ساخت قدرتمندترین کامپیوتر کوانتومی جهان خبر داد

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا