خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,337
امتیاز واکنش
13,218
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع


اپل به تازگی iPadOS 14 را در جریان WWDC 2020 معرفی کرده است که امکانات ویژه‌ای را به آیپدها به خصوص آیپد پرو 2020 آورده است.

مهم‌ترین قابلیتی که در آیپد پرو 2020 آماده عرضه شد، مربوط به تعبیه لنز LiDAR در بخش دوربین این تبلت است. آیپد جدید می‌تواند با استفاده از این لنز امکانات ویژه‌ای را برای اجرای نرم افزارهای مبتنی بر واقعیت افزوده داشته باشد. اما حالا iPadOS 14 بسـ*ـترهای ویژه نرم افزاری را به این آیپدها آورده است تا از آن طریق اپلیکیشن‌های مبتنی بر این فناوری بتوانند به صورت بهتری کارهای خود را انجام دهند.

شرکت اپل همچنین در جریان WWDC 2020 اعلام کرد که کامپیوترهای مک را با پردازنده A12Z تولید می‌کند که تا پیش از این در آیپد پرو 2020 آماده عرضه شده بود. بر این اساس شرکت اپل نشان داده که پردازنده مرکزی و گرافیکی آیپد پروی جدید هیچ چیز کمتر از کامپیوترهای مک ندارد. ادعای بزرگ اپل در جریان WWDC 2020 نشان دهنده آن است که این آیپد می‌تواند همانند کامپیوترهای قدرتمند دیگر امکانات ویژه‌ای را به کاربران ارائه دهد.

از طرف دیگر، ارائه iPadOS 14 برای آیپد پرو 2020 نشان از تکمیل شدن این محصول برای اجرای تمامی نرم افزارهای کاربردی است و به زودی می‌توان امید داشت که شرکت اپل بتواند امکانات بسیار ویژه و منحصر به فردی را به کاربران این دستگاه‌ها ارائه دهد.

گفتنی است که iPadOS 14 قرار است از پاییز سال جاری آماده عرضه به تمامی کاربران شود و جدیدترین آیپد پروی اپل نیز می‌تواند از آن طریق به یک دستگاه کاربردی‌تر همراه با قابلیت‌های به روز تر تبدیل شود. شرکت اپل تصمیم دارد تا آیپدها را به عنوان دستگاه‌های مستقل از آیفون و مک معرفی کند که کارایی‌های بسیار ویژه‌ای را به کاربران ارائه خواهند داد.



iPadOS 14 امکانات ویژه‌ای را به آیپد پرو 2020 میاورد

 
  • تشکر
Reactions: Mahla_Bagheri
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا