خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,337
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع


شرکت اپل از سال 2019 اقدام به عرضه آداپتورهای فست شارژ در بسته بندی مدل‌های پرچم‌دار آیفون کرد و حالا مشخص شده که این شرکت تصمیم دارد تا در سال 2020 میلادی از آداپتور 20 واتی در بسته بندی آیفون 12 استفاده کند.

تصویری از اکانت توییتری Mr. White منتشر شده است که نشان دهنده یک آداپتور 20 وای است که به احتمال زیاد برای آیفون‌ها ساخته شده است. بررسی‌های اولیه در مورد این تصویر نشان می‌دهد که آداپتور نشان داده شده ظاهری کاملاً شبیه به محصولات مشابه اپل دارد و به احتمال زیاد صحت این محصول قابل تائید است و می‌توان به آن استناد کرد.

Post-Thumbnail آیفون 12 احتمالاً با آداپتور 20 واتی آماده عرضه خواهد شد - Apple NIC



وب سایت MySmartPrice اعلام کرده که این تصویر را مورد بررسی قرار داده است و اطلاعات فنی آن را در وب سایت‌های مربوط به تولید بررسی مشخصات ساخت محصولات مختلف بررسی کرده است. شماره مدل این محصول A2305 بوده و شرکت اپل واقعاً در حال توسعه و عرضه این محصول در بازار است. اطلاعات فنی دیگر نشان می‌دهد که این محصول خروجی 5 ولت DC با جریان 2.22 تا 3 آمپر دارد.

qa آیفون 12 احتمالاً با آداپتور 20 واتی آماده عرضه خواهد شد - Apple NIC


این اطلاعات همچنین مشخص کرده‌اند که شرکت اپل محصولات یاد شده را در تاریخ 28 فوریه 2020 به ثبت رسانده و مجوزهایی مربوط به فروش را برای آن خریداری کرده است. این مجوز در کشورهای نروژ و استرالیا به ثبت رسیده و به صورت عمومی منتشر شده‌اند.

با توجه به این موضوع می‌توان مطمئن بود که شرکت اپل در سال 2020 میلادی در آداپتور 20 واتی جدید را در بسته بندی آیفون 12 قرار خواهد داد. این آداپتور به منظور پشتیبانی بهتر از قابلیت فست شارژ ارائه می‌شود و می‌تواند باسرعت بیشتری باتری دستگاه را شارژ کند.



آیفون 12 احتمالاً با آداپتور 20 واتی آماده عرضه خواهد شد

 
  • تشکر
Reactions: Mahla_Bagheri
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا