خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,337
امتیاز واکنش
13,210
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع



آیپد پرو 2020 قدرتمندترین تبلت تولید شده توسط شرکت اپل است که از لحاظ رابط کاربری و اجرای نرم افزارهای حرفه‌ای یک دستگاه کامل به‌حساب میاید. این محصول می‌تواند شما را از همراه داشتن همیشگی لپ تاپ‌ها بی‌نیاز کند و امکانات بسیار شگفت انگیزی را در اختیار شما قرار دهد.

یکی از مهم‌ترین کارهایی که با استفاده از آیپد پرو 2020 می‌توانید انجام دهید، به استفاده از آن برای طراحی‌های مختلف مربوط می‌شود. طراحی، ساخت انیمیشن و ایجاد تصاویر ویژه برای افرادی که به صورت حرفه‌ای کارهای گرافیکی انجام می‌دهند، تنهابخشی از امکانات این تبلت قدرتمند شرکت اپل است که باعث می‌شود تا این محصول به اولین گزینه برای گرافیست‌ها تبدیل شود.

آیپد پرو 2020 امکان استفاده از اپل پنسل نسل 2 را دارد و از آن طریق می‌تواند امکانات ویژه‌ای را در اختیار شما قرار دهد. در ادامه این مطلب نرم افزارهایی را که باعث می‌شوند تا آیپد پرو 2020 بهترین گزینه برای کارهای حرفه‌ای باشد را معرفی می‌کنیم.

دسترسی همیشگی به ماشین حساب با Clazy

Clazy یک اپلیکیشن کاربردی برای دسترسی همیشگی به ماشین حساب است. مهم‌ترین خصوصیت این اپلیکیشن 2.99 دلاری نمایش ماشین حساب در بخش ویجت‌ها است تا همیشه شما امکان محاسبه موارد مختلف را با آن داشته باشید.

PDF Expert مدیریت بهتر اسناد PDF

آیپد پرو به لطف نمایشگر بزرگ خود می‌تواند بهترین گزینه برای خواندن کتاب‌ها و جزوه‌های الکترونیکی باشد، اپلیکیشن PDF Expert یکی از بهترین گزینه‌ها برای مدیریت اسناد در آیپد پرو 2020 است. شما می‌توانید با استفاده از این اپلیکیشن امضای الکترونیکی خود را نیز روی اسناد مختلف بی اندازید.

یادداشت برداری همیشگی از طریق ویجت Drafts

ویجت Drafts به شما این امکان را می‌دهد تا به صورت سریع و بهینه امکان دسترسی به ابزارهای یادداشت برداری را داشته باشید. شما می‌توانید از طریق این ویجت یادداشت‌های صوتی، طراحی‌های مختلف با استفاده از اپل پنسل یا یادداشت برداری با استفاده از کیبورد مجازی یا کیبوردهای فیزیکی در هر لحظه آماده ثبت هستند.




نرم افزارهایی که آیپد پرو 2020 را به یک دستگاه حرفه‌ای تبدیل می‌کند :: بخش اول

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا