خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,337
امتیاز واکنش
13,218
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع


گزارش‌های اخیر منتشر شده حاکی از آن است که شرکت چینی BOE از لیست تأمین کننده‌های نمایشگر آیفون 12 حذف شده است و این شرکت برای اپل قطعات مربوطه را تولید نمی‌کند.

بر اساس گزارش وب سایت کره‌ای DDaily شرکت چینی توان لازم برای تولید نمایشگرهای OLED کاربردی برای آیفون‌ها را نداشته است و نمونه‌های اولیه آن توان قبول شدن از تست‌های کنترل را نداشته‌اند. در گزارش این وب سایت کره‌ای هیچ اطلاعات از زمان انجام این تست‌ها و رد شدن تولیدات نمایشگرهای آیفون 12 نیامده است. با این حال اعلام شده که تست سختی روی پنل‌های تولید شده توسط شرکت BOE عملکرد خوبی از آن‌ها را نشان نداده است. این مسئله به معنای آن است که اپل این شرکت چینی را از لیست خود برای تولید نمایشگر آیفون 12 کنار گذاشته است.

BOE یکی از تولیدکنندگان بزرگ پنل‌های کریستال مایع در سراسر جهان است که در حال حاضر با اپل در زمینه تولید نمایشگرهای مک بوک و آیپد همکاری می‌کند، با این حال این شرکت برای تولید پنل‌های OLED موفقیت زیادی نداشته است و تولیدات آن توان جلب رضایت مدیران شرکت اپل را نداشته‌اند.

اپل مدت‌ها است که در تلاش برای گسترده‌تر کردن تعداد شرکت‌های تأمین کننده خود است، با این حال این شرکت برای تولید نمایشگرهای OLED به کار رفته در آیفون‌ها محدودیت‌های زیادی داشته و در طول سال‌های گذشته همواره با شرکت سامسونگ همکاری کرده است. سامسونگ در حال حاضر وظیفه تولید 80 درصد از پنل‌های OLED درخواستی در آیفون 12 را بر عهده گرفته است.

اپل در سالیان گذشته تلاش‌هایی برای افزودن شرکت ال جی و دیگر کمپانی‌ها به لیست تولیدکنندگان انبوه نمایشگرهای خود داشته است که تا به امروز به موفقیت قابل توجهی دست پیدا نکرده است.



شرکت BOE از لیست تأمین‌کننده‌های نمایشگر آیفون 12 حذف شد

 
  • تشکر
Reactions: Mahla_Bagheri
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا