خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,337
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع


سی و یکمین کنفرانس جهانی توسعه دهندگان قرار است در روز دوشنبه برگزار شود و حالا بسیاری از توسعه دهندگان و کاربران منتظر انتشار اطلاعات مربوط به این رویداد هستند. در قسمت اول و قسمت دوم برخی از تغییراتی که شرکت اپل در آی او اس 14 ممکن است اعمال کند را بررسی کردیم و حالا در این قسمت به قابلیت‌هایی که اپل در نسخه‌های دیگر سیستم‌عامل‌های خود ارائه می‌دهد اشاره خواهیم کرد.

اضافه شدن حالت Kids mode برای اپل واچ

اپل احتمالاً یک حالت جدید به نام Kids Mode را به اپل واچ اضافه می‌کند که از آن طریق کاربران میتوانند امکاناتی ویژه و کنترل‌شده را برای استفاده این ساعت هوشمند به کودکان فراهم آورند. ارائه این امکان ممکن است باعث محدودسازی برخی از قابلیت‌ها و کارکردها در واچ او اس 7 شود با این حال کاربران میتوانند به صورت بهینه‌تر و کاربردی‌تر امکان استفاده از این محصول را به کاربران ارائه دهند.

ارائه قابلیت OCR در آیپد با استفاده از اپل پنسل

اپل احتمالاً امکان تشخیص دست خط را از طریق آیپد او اس 14 به کاربران ارائه می‌دهد این امکان باعث می‌شود تا کاربران بتوانند به صورت سریع امکان نوشتن یک متن و برداشت آن به صورت تایپ شده را داشته باشند. این قابلیت در صورت ارائه قرار است به صورت انحصاری برای آیپدها ارائه شود.

پشتیبانی مک او اس 10.16 از پردازنده‌های ARM

پشتیبانی از پردازنده‌های ARM مهم‌ترین تغییراتی است که شرکت اپل در توسعه و عرضه این سیستم‌عامل ارائه می‌دهد. پشتیبانی از این پردازنده‌های کم مصرف باعث می‌شود تا اپل در آینده نزدیک امکان ساخت لپ‌تاپ‌های سبک‌تر و کم مصرف‌تر را همراه با سیستم‌عامل آی او اس داشته باشد.

گفتنی است که کنفرانس جهانی توسعه دهندگان قرار است روز دوشنبه ساعت 9.30 شب به وقت تهران برگزار شود.



هر آنچه باید از WWDC 2020 انتظار داشت :: قسمت سوم

 
  • تشکر
Reactions: Mahla_Bagheri
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا