خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,337
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع


WWDC 2020 امشب برگزار شد و شرکت اپل طی آن از نسخه‌های جدید سیستم‌عامل‌های خود رونمایی کرد.

در جریان این رویداد جدید شرکت اپل اقدام به معرفی نسخه‌های جدید سیستم‌عامل‌های توسعه داده شده برای آیفون، آیپد، اپل واچ و اپل تی وی کرد.

مک او اس 10.16 که با نام بیگ سور از تغییراتی ویژه‌ای نسبت به گذشته پیدا کرده است. این سیستم عامل علاوه بر پشتیبانی بهینه‌تر از دستگاه‌های مک، قرار است در دستگاه‌های مبتنی بر پردازنده‌های ARM نیز امکان اجرا داشته باشد. مک او اس بیگ سور احتمالاً قرار است در دستگاه‌های مبتنی بر پردازنده‌های A14 قابل اجرا باشد.

آیپد او اس 14 همانند نسخه جدید سیستم عامل توسعه داده شده برای آیفون‌ها امکانات شخصی سازی بهینه‌تری پیدا کرده است. اپل در توسعه و عرضه این نسخه جدید تلاش کرده تا آیپد او اس را به عنوان یک سیستم عامل اختصاصی‌تر برای سری تبلت‌های آیپد توسعه دهد و امکاناتی ویژه را به کاربران این محصولات ارائه دهد. اپل با عرضه این سیستم عامل در حقیقت روند کاربری آیپدها را به صورت مستقل‌تر توسعه داده است.

واچ او اس 7 که در جریان WWDC 2020 رونمایی شده است از این پس امکانات ویژه‌ای نظیر صفحه هوم قابل شخصی سازی دارد و روند استفاده از این سیستم عامل را بهبود می‌دهد.

اپل تی وی 14 نیز قرار است از این پس امکان مدیریت دقیق دستگاه‌های هوشمند سازی خانه که مبتنی بر هوم کیت هستند را داشته باشد.

اپل تصمیم دارد تا این نسخه‌های جدید از سیستم‌عامل‌های خود را نهایتاً تا پاییز سال 2020 میلادی آماده عرضه کند.



خلاصه رویداد کنفرانس اپل WWDC 2020

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا