خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Melika Kakou

کاربر نیمه فعال
کاربر رمان ۹۸
عضویت
24/4/20
ارسال ها
351
امتیاز واکنش
7,080
امتیاز
263
محل سکونت
In The Windows
زمان حضور
73 روز 27 دقیقه
نویسنده این موضوع
بی شک شما نیز با واتس آپ آشنایی کامل را دارید ؛ یکی از اولین و بهترین پیام رسان های اندروید که نظر میلیون ها مخاطب را در سراسر جهان به سمت خود جلب نموده است. قابلیت ها و امکانات واتس آپ باعث شده است که هر کسی بتواند به آسانی در هر زمینه ای نیاز هایش را برطرف کند و نظارتی کامل بر روی تمامی پیام های ارسالی و دریافتی داشته باشد؛ گر چه در این پست بهتر است به قابلیت های نسخه اصلی واتس آپ نپردازیم زیرا در پستی جداگانه آن را به صورت کامل برای شما عزیزان شرح داده ایم. همین موفقیت های پی در پی این شرکت بزرگ باعث شده است که توسعه دهندگانش نسخه ای جدید از آن را برای افرادی با کسب و کار های مختلف ایجاد کنند. WhatsApp Business – واتساپ بیزنس (کسب و کار) عنوان نسخه ای جدید از نرم افزار واتس اپ برای افرادی با بیزنس های کوچک و بزرگ می باشد که توسط همین شرکت یعنی WhatsApp Inc برای اندروید توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. قابلیت ها و امکانات موجود در این اپ در راستای نیاز مدیران کسب و کار توسعه داده شده و آن ها را قادر می سازد تا نظارتی دقیق بر روی مشتریان خود داشته باشند. پاسخ های فوری را که به صورت مستمر از آن ها استفاده می کنید در لیست مسیج های از پیش تنظیم شده وارد کنید و در هنگام دریافت هر نوع پیام تکراری به سرعت آن ها را ارسال کنید. علاوه بر این یکی از برترین قابلیت های این مسنجر نسبت به نسخه اصلی آن پروفایل خاص تجارتش می باشد که از گزینه های متنوعی برخوردار است. در پایان نیز باید بدانید که تمامی قابلیت های نسخه اصلی واتس آپ در این نسخه نیز موجود می باشد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه WhatsApp Business اندروید :

  • طراحی شده برای بیزنس های شخصی و کسب و کار های کوچک و بزرگ
  • پروفایل تجاری با امکان وارد کردن آدرس ایمیل، وبسایت، شرح فعالیت ها و …
  • ذخیره پاسخ های فوری شخصی برای ارسال سریع جواب به پیام های تکراری
  • پیام های خودکار برای آگاهی مشتریان از زمان تماس شما با آن ها
  • آمار تمامی پیام های ارسال خود ( ارسال های موفق، پیام های تحویل داده شده، پیام های خوانده شده )
  • امکان استفاده از نسخه معمولی و بیزنس به صورت همزمان بر روی یک اسمارت فون ( باید از دو شماره موبایل متفاوت استفاده شود )
  • توانایی پاسخ به مشتریان خود از طریق نسخه وب
  • پشتیبانی از تمامی قابلیت های نسخه اصلی واتس آپ
اپلیکیشن WhatsApp Business با برخورداری از قابلیت های مختلف و متنوع برای افراد دارای کسب و کار های نوین و کوچک توانسته است با بیش از 5 میلیون دانلود فعال امتیاز 4.3 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه اصلی ان را از سایت محبوب فارسروید دریافت نمایید ؛ برنامه همه قابلیت هایش را به صورت رایگان در اختیارتان قرار میدهد .



WhatsApp Business









  • تغییرات نسخه 2.20.194.8
    • * Link your WhatsApp Business account to a Facebook Page and sync essential business information. Go to Business Settings > Linked Accounts to learn more.
    • * Choose more than one category for your business. Go to Business Settings > Business Profile > Edit profile > Categories to search and choose categories.


WhatsApp Business 2.20.194.8 – برنامه واتساپ بیزنس اندروید + بتا

 
  • تشکر
Reactions: Karkiz
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا