خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
واکسن کرونا تا پایان سال ۲۰۲۰ میلادی آماده خواهد شد و در دسترس مردم قرار خواهد گرفت. این خبر را یک نهاد دولتی کشور چین اعلام کرده است.

ویروس کرونا همچنان با سرعت زیادی در حال شیوع است و تا به امروز بیش از ۶ میلیون نفر به این ویروس خطرناک مبتلا شدند و متاسفانه بیش از ۳۷۰ هزار نفر نیز جان خود را از دست دادند. از این رو بسیاری از شرکت‌ها به دنبال درمان بیماری کووید ۱۹ هستند و برخی نیز به ساخت واکسن کرونا نزدیک شدند.

تولید و عرضه واکسن کرونا تا پایان سال ۲۰۲۰

طبق اعلام یک نهاد دولتی در کشور چین، هم‌اکنون ۵ واکسن کروناویروس در کشور چین در حال توسعه بوده و حتی آزمایش‌های بالینی آنها نیز آغاز شده است. این نهاد دولتی اعلام کرد دو واکسن ساخته شده توسط دو شرکتی که به دولت چین وابسته هستند تا پایان سال ۲۰۲۰ یا نهایتا در اوایل سال ۲۰۲۱ تولید و روانه بازار خواهند شد.

موسسه محصولات بیولوژیکی ووهان و انستیتوی محصولات بیولوژیکی پکن همان دو شرکت وابسته به دولت چین هستند که آزمایش فاز دوم واکسن‌های تولیدی خود را شروع کرده‌اند و تا به امروز این واکسن‌ها روی بیش از ۲ هزار نفر نیز مورد آزمایش قرار گرفته است. موسسه محصولات بیولوژیکی پکن این توانایی را دارد تا واکسن تولیدی خود را در حدود ۱۰۰ تا ۱۲۰ میلیون دوز واکسن به تولید برساند.

آنتونی فاوسی، مدیر انستیتوی ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا در همین رابـ*ـطه عنوان کرد انتظار می‌رود واکسن کروناویروس با توجه به اینکه مجوزهای لازم برای آزمایشات سریع آن توسط سازمان FDA صادر شده است، در اوایل ماه نوامبر سال ۲۰۲۰ در دسترس عموم قرار بگیرد. همچنین طبق آماری که توسط سازمان بهداشت جهانی منتشر شده است، هم‌اکنون بیش از ۱۰۰ واکسن بالقوه برای این ویروس تولید شده که در حال انجام آزمایش‌های ‌پیش‌بالینی هستند و از این بین ۱۰ واکسن نیز آزمایش‌های انسانی خود را آغاز کرده‌اند.


انجمن رمان 98
انجمن رمان 98 | برترین انجمن رمان نویسی
رمان 98


واکسن کرونا تا پایان سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه می‌شود

 
  • تشکر
Reactions: Mana
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا