خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ℳelissa

مدير بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
26/7/18
ارسال ها
1,088
امتیاز واکنش
20,448
امتیاز
368
محل سکونت
به تو چه من از کجام
زمان حضور
15 روز 17 ساعت 38 دقیقه
نویسنده این موضوع
کشور روسیه یکی بزرگترین کشورهای جهان است و شهرهای چون مسکو و سنت پترزبورگ جزو توریستی ترین مناطق این کشور به شمار می روند. کسانی که اهل ماجراجویی و تماشای بناهای تاریخی هستند می توانند با سفر به این کشور تمامی نیازهای خود را از سفر برآورده سازند. تنوع فرهنگی و سنت های مختلفی در این کشور به چشم می خورد به طوری که باید روسیه را باید مانند یک مقصد گردشگری پهناور و مجموعه‌ای از چند فرهنگ و جاذبه‌ی متفاوت ببینید. اما قبل از این که بخواهید به این شهر بروید و یا این که بخواهید از تور سنت پترزبورگ و مسکو الی گشت استفاده کنید ما تصمیم گرفتیم که سفرنامه ای از شهرهای مسکو و سنت پترزبورگ خدمتتان ارائه دهیم. پس ما را در ادامه مطلب اطلاعات جامع از تور سنت پترزبورگ – مسکو الی گشت همراهی کنید.

تور سنت پترزبورگ و مسکو الی گشت


تور سنت پترزبورگ و مسکو الی گشت

مطالب مرتبط:

بهترین مسیرهای طبیعت گردی در روسیه

سنت پترزبورگ، پایتخت جاذبه های فرهنگی روسیه

راهنمای سفر به روسیه

با توجه به این که مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ در کشور روسیه بود مسافران زیادی از سراسر جهان به این کشور سفر کردند تا از نزدیک مسابقات فوتبال را تماشا کنند. از همین رو این کشور در حال حاضر به عنوان یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین مقاصد گردشگری تبدیل شده و عده ی زیادی هستند که می خواهند به سمت آن سفر کنند. البته باید این را هم بگوییم روسیه کشوری با جاذبه های بی نظیر و طبیعت منحصر به فرد و فوتبال تنها بهانه ای بود تا این کشور بیشتر برای عموم مردم جهان شناسانده شود.

الی گشت که یکی از برگزارکننده های تورهای جام جهانی ۲۰۱۸ در ایران بود نیز به غیر از آن ها تورهای مسافرتی متنوعی هم به سمت شهرهای توریستی روسیه مثل مسکو و سنت پترزبورگ دارد. با توجه به این که رضایت شما مسافران عزیز از مهمترین اولویت های کاری آژانس الی است گشت است اقدام به ارائه ی تورهایی با بهترین پروازها و هتل های نموده است.

تمامی پروازهای تور سنت پترزبورگ و مسکو الی گشت با هواپیمای ایرفلوت به سمت فرودگاه بین‌المللی شرمتیوو در شهر مسکو انجام می شود و از داخل شهر مسکو و دقیقا در همان فرودگاه با پرواز ایرفلوت به سمت سنت پترزبورگ شما عزیزان پرواز خواهید داشت و پس از این که مدت زمان تور در شهر سنت پترزبورگ تمام شد با همان پرواز به شهر مسکو باز می گردید.



یکی از مهمترین دغدغه های آژانس ما برای شما عزیزان انتخاب بهترین شرکت های هوایی و ساعات پروازی برای سفر به مقصدتان است. به طور مثال برخی آژانس ها با ارائه ساعات پروازی نامناسب هم وقت و هم سرمایه شما را هدر می دهند زیرا اگر شما پروازتان ساعت ۱۲ به فرودگاه ترکیه برسد و شما ساعت ۱ شب به هتلتان برسید می بایست هزینه یک روز کامل را پرداخت کنید اما شما از یک روز کامل تنها چند ساعت در هتل اقامت داشته اید و این برایتان عملا تماما هزینه ی هدر رفته به شمار می رود.

تور سنت پترزبورگ و مسکو الی گشت-برنامه سفر به سنت‌پترزبورگ


سفرنامه سنت پترزبوک و مسکو

 
  • تشکر
Reactions: ~BAHAR.SH~

ℳelissa

مدير بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
26/7/18
ارسال ها
1,088
امتیاز واکنش
20,448
امتیاز
368
محل سکونت
به تو چه من از کجام
زمان حضور
15 روز 17 ساعت 38 دقیقه
نویسنده این موضوع
نکاتی که باید درباره خرید تور روسیه الی گشت بدانید

  • لازم به ذکر است که هر گونه ممنوعیت خروج از کشور بر عهده ی خوده مسافر است و همچنین جهت کانفرم کردن افراد زیر ۱۲ سال ارائه کپی از پاسپورت نیز الزامی است.
  • زمان لازم برای اخذ ویزا حداقل ۷ روز کاری است و در صوتی که در کمتر از ۷ روز اقدام کردید مبلغ ۵۰۰ هزار تومان برای هر نفر اضافه می شود.
  • مدارک لازم برای اخذ ویزای روسیه : اصل پاسپورت با حداقل ۷ ماه اعتبار | ۲ قطعه عکس ۳×۴ | آدرس | شماره تلفن متقاضی
  • داشتن گذرنامه برای تمام سنین حتی نوزادان نیز واجب است.
  • کودکان زیر سال هزینه خرید تورشان ۹۹۵ هزار تومان می باشد.
سفر به روسیه


انتخاب تور سنت پترزبورگ و مسکو الی گشت

جالب است بدانید که شما زمانی که از الی گشت تور مسافرتی تهیه می کنید بعد از آن دیگر تنها باید به فکر بستن چمدانتان برای سفر باشید چرا که تمامی کارهای مربوط به ویزا و اقامت شما در سفر انجام می گردد.

  • بلیط هواپیما + هتل در روسیه
همونطور که در بالا هم اشاره کردیم، باید بلیط هواپیما و هتل مقصدتان را بخرید و بعد از آن در زمان سفرتان آماده پرواز به سمت مسکو باشید. خیالتان هم بابت ویزا و ترانسفر راحت باشد چون الی گشت فکر همه چیز را برای سفر هر چه آسوده تر شما کرده است.

با توجه به این که این روزها در اینترنت تمامی اطلاعات مربوط به مقاصد گردشگری و هتل هایی که در کشور روسیه وجود دارد به طور تمام و کمال در اینترنت هست، اما گاهی برخی از افراد دچار سردرگمی می شوند و نیاز دارند تا کسی اطلاعات دقیق و مناسبی را در اختیارشان قرار بدهد. برای همین آژانس الی گشتمشاوران سفر ۲۴ ساعته خود را در اختیار شما عزیزان گذاشته تا در صورت بروز هر گونه سوال و مشکلی با شماره ۸۵۴۰ تماس بگیرید و پاسختان را دریافت نمایید.

حالا بیایم تصور کنیم که شما سوار بر هواپیما شدید و در فرودگاه شهر مسکو ی روسیه فرود آمدید، به محض این که وارد یکی از این فرودگاه ها شدید باید به دنبال ترانسفرهای الی گشت با پرچم ایران اسکای گروپ یا همان ترانسفری که در زیر واچر هلتان نوشته شده بگردید تا به همراهی آن به سمت هتل انتخابیتان در شهر مسکو بروید.

تور روسیه الی گشت


سفرنامه سنت پترزبوک و مسکو

 
  • تشکر
Reactions: ~BAHAR.SH~

ℳelissa

مدير بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
26/7/18
ارسال ها
1,088
امتیاز واکنش
20,448
امتیاز
368
محل سکونت
به تو چه من از کجام
زمان حضور
15 روز 17 ساعت 38 دقیقه
نویسنده این موضوع
هتل های تورهای سنت پترزبورگ – مسکو الی گشت

هتل هایی که برای تور سنت پترزبورگ – مسکو انتخاب شده اند همگی جزء بهترین ها هستند به همراه صبحانه، ناهار و شام آماده ارائه خدمات به مسافران این تور می باشند.

  • هتل کرینتیا در سن پترزبورگ
هتل لوکس و ۵ ستاره کرینتیا (Corinthia) در خیابان نوسکی پراسپکت در مرکز شهر قرار دارد و اتاق های بزرگ آن دکوراسیونی کلاسیک دارند. همه اتاق ها مجهز به سیستم تهویه، تلویزیون و حمامی لوکس هستند و هم در اتاق ها هم در جاههای عمومی مثل لابی و رستوران می توانید از وای فای رایگان استفاده کنید. این هتل با توجه به موقعیت مرکزی اش و امکاناتی مثل فکس، کپی، مرکز بیزنس، اتاق کنفرانس و اتاق جلسه محلی عالی برای اقامت در سفرهای کاری است.

خیابان نوسکی پراسپکت از معروف ترین خیابان های شهر سن پترزبورگ است که محل قرار گیری کتل کرینتیا می باشد. در این خیابان ۶ ایستگاه اصلی مترو قرار دارد و جاذبه های معروفی در آن واقع است که عبارتند از:

قصر استروگانف، کلیسای جامع کازان، بیش از ۱۰ کلیسای قرن ۱۸، بنای یادبودکاترین دوم، مرکز خرید قرن ۱۸، کتابخانه ملی روسیه، پل آنیچکوف به همراه مجسمه های اسبش

هتل کرینتیا در سن پترزبورگ


  • هتل کاسماس در مسکو | Moscow Cosmos Hotel
این هتل در سال ۱۹۷۹ ساخته شده و دارای ۱۷۷۷ اتاق در ۲۵ طبقه می باشد و در کنار مرکز نمایشگاه روسیه که با یک استخر شنا، مرکز تناسب انـ*ـدام و خدماتی دیگر تجهیز شده است. ایستگاه متروی VDNKh در چهارصد متری آن است. اتاق های رنگارنگ هتل Cosmos دارای تمامی امکانات می باشد. ۱۱ اتاق و کافه در هتل کاسماس مسکو Moscow Cosmos Hotel وجود دارد. رستوران Planet Cosmos غذاهای روسی و اروپایی را ارائه می دهد و از طبقه ۲۵ام یک چشم انداز زیبایی از شهر را ارائه می دهد. یک صبحانه آمریکایی در رستوران Kalinka عرضه می شود. مهمانان همچنین می توانند از غذاهای مدیترانه ای در رستوران Il Gusto، و غذاهای چینی و کارائوکه در رستوران Hall لـ*ـذت ببرید. در مرکز شهر مسکو و در فاصله ۱۵ دقیقه ای از یک ایستگاه مترو واقه شده است. جاذبه هایی که در اطراف این هتل قرار دارند، عبارتند از:

سالن نمایش بولشوی، مرکز خرید جی یو ام، میدان سرخ، کاخ کرملین، پارک زاریادیه، خیابان آربات، استادیوم المپیک، استادیوم لوژینکی

هتل کاسماس در مسکو


سفرنامه سنت پترزبوک و مسکو

 
  • تشکر
Reactions: ~BAHAR.SH~

ℳelissa

مدير بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
26/7/18
ارسال ها
1,088
امتیاز واکنش
20,448
امتیاز
368
محل سکونت
به تو چه من از کجام
زمان حضور
15 روز 17 ساعت 38 دقیقه
نویسنده این موضوع
ترانسفرهای الی گشت

مطالب مرتبط:



همانطور که گفتیم تور سنت پترزبورگ و مسکو الی گشت دارای ترانسفر هستند، ترانسفر فرودگاهی الی گشت زمانی که شما به فرودگاه مسکو می رسید ترانسفر هتل مقصد با یک پرچم به نام ایران اسکای گروپ (Iran Sky Group) منتظر شما است، تا به همراهی آنها به سمت هتل خودتون بروید. لازم به ذکر است حتما ساعت ترانسفرهای برگشت را از تورلیدرها جویا شوید زیرا بر اساس شهر، منطقه هتل و روز و ساعت برگشت این ساعت می تواند متفاوت باشد.

ترانسفر تورهای الی گشت مدتی در فرودگاه منتظر مسافران می مانند تا در صورت تاخیر در پرواز یا هر گونه پیش آمدی شما عزیزان سردرگم نشوید اما در این بین باید حساب ترافیک و مشکلات از این قبیل را در نظر داشته باشید تا اگر به طور مثال شما یک رب زودتر یا دیرتر رسیدید به آژانس خورده نگیرید و با حفظ آرامش و خونسردی منتظر ترانسفر خود بمانید.

ترانسفرهای گروهی الی گشت بستگی به تعداد مسافرانی که در آن زمان تور را خریداری کرده اند می تواند اتوبوس باشد و یا ون های VITO که همانطور که گفتیم این موضوع بنابر تعداد مسافران متغیر است.

اگر هم خواستید که ترانسفر اختصاصی داشته باشید می توانید به مشاوران سفر هنگامی که تور سنت پترزبورگ – مسکو را می خواهید بخرید بگویید و هزینه ای جداگانه بابت آن بپردازید.

شاید برایتان این سوال پیش بیاید که چرا باید ترانسفر اختصاصی تهیه کنید!

این موضوع به زمان بندی خود مسافر در سفر بستگی دارد، به طور مثال یک خانواده ۴ نفره می توانند با تهیه یک ترانسفر اختصاص در وقت خود صرفه جویی کنند و از توقف های متعدد در طول مسیر که برای مسافرانی که هتلشان با شما فرق دارد بگریزید و سریع تر به محل اقامتتان برسید.

ترانسفرهای تور الی گشت در روسیه


گشت شهری در تور سنت پترزبورگ و مسکو الی گشت

جذاب ترین بخش هر سفری قطعا گشت های شهری است که مسافران تورهای تفرحی دارند. در این تور مسافرتی شما ۴ شب در سنت پترزبورگ خواهید بود و ۳ شب هم در شهر مسکو نیز اقامت خواهید داشت.

گشت شهری در شهر سنت پترزبورگ

  • بازدید از موزه هرمیتاژ، بازدید از کلیسای کازان، خیابان نوسکی، جزیره واسیلی، نمای بیرونی کلیسای اسحاق، بازدید از فروشگاه صنایع دستی بعلاوهناهار
  • بازدید از قصر پترهوف، بازدید از پارک فواره های قصر پترهوف، ساحل خلیج فنلاند بعلاوه ناهار
فهرست جاذبه های دیدنی که در سنت پترزبورگ باید ببینید:

  • قصر پیترهوف
  • موزه هرمیتاژ
  • قلعه پتر و پال
  • کاخ یوسوپف
  • قصر یوپوسکی
  • کلیسای رستاخیز
  • دژ پیتر و پل سنت پترزبورگ
  • اداره نیروی دریایی سنت پترزبورگ
  • کلیسای جامع کازان سنت پترزبورگ
  • تئاتر مارتینسکی سنت پترزبورگ
  • کلیسای جامع اسحاق سنت پترزبورگ
  • موزه ملی سنت پترزبورگ
  • کلیسای جامع نیروی دریایی در جزیره کرون استات


سفرنامه سنت پترزبوک و مسکو

 
  • تشکر
Reactions: ~BAHAR.SH~

ℳelissa

مدير بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
26/7/18
ارسال ها
1,088
امتیاز واکنش
20,448
امتیاز
368
محل سکونت
به تو چه من از کجام
زمان حضور
15 روز 17 ساعت 38 دقیقه
نویسنده این موضوع
گشت شهری در شهر مسکو

  • بازدید از میدان سرخ مسکو، نمای بیرونی کلیسای سنت باسیل، بازدید از محوطه ی کرملین با ورود به کلیساها، مقبره سرباز گمنام و باغ الکساندر بعلاوهناهار
  • گشت شهری مسکو و مترو، بازدید از پارک پیروزی، خیابان آربات، تپه گنجشک، کلیسای عیسی منجی و بازدید از ایستگاه های مطرح و تاریخی متروی مسکو بعلاوه ناهار
فهرست جاذبه های دیدنی که در مسکو باید ببینید:

  • کلیسای سنت باسیل
  • تئاتر بولشوی
  • میدان سرخ
  • موزه هنرهای زیبای پوشکین
  • کلیسای مسیح منجی مسکو
  • کاخ های کرملین
  • متروی مسکو
  • میدان مانژ
  • خیابان آربات
  • کیلومتر صفر مسکو
  • شاه توپ و شاه زنگ مسکو
  • مقبره ولادیمیر لنین
  • صومعه ناوادِویچی
جهت دریافت اطلاعت کاملتر درباره شهر مسکو می توانید راهنمای سفر به مسکو را در مجله گردشگری الی گشت مطالعه کنید.

شهرهای کشور روسیه




غذاهای محبوب در روسیه

یکی از قسمت‌های لـ*ـذت بخش سفر شکم گردی و آشنایی با غذاها و خوراکی‌های مقصدی است که عازم آن هستید. مواد اولیه بسیاری از غذاهای روسی بسیار غنی و مقوی هستند. روس‌ها از نمک و روغن برای تهیه غذاهایشان به مقداری بسیار کمی نیز استفاده می‌کنند.

بورش: بورش نوعی سوپ دارای سبزی، سیب زمینی، گوشت گاو، کلم و … است.

بلینی: بلینی نام پنکیک‌های نازک و شیرینی است که با آرد، شیر و تخم مرغ تهیه می‌شود.

پاستیلای کولومنا: پاستیلای کولومنا (مارشمالو) نام جالب یک خوراک روسی است.

چاک چاک: این دسر از تخم مرغ، عسل و آرد تهیه و بعد از پخت آغشته به شربت عسل می‌شود.

شکم گردی در مسکو

  • رستوران مستر لیوانتس | Livanets (حلال)
این رستوران در یک کلمه یعنی بهترین غذاهای لبنانی در مسکو! وقتی پا به این رستوران می گذارید اول از همه دکوراسیون خاورمیانه ای نظرتان را جلب می کند. بعد از مدتی نوبت سفارش غذاست غذاهایی مثل هوموس، نان پیتا و البته گوشت که حسابی اشتهایتان را باز می کنند.



  • رستوران بارداک | Bardak (حلال)
فرصتی بینظیر برای امتحان غذاهای ترکی در مسکو. رستورانی بی همتا که حتما با غذاهای شگفت انگیزش غافلگیرتان می کند. با رفتن به این رستوران باور نمی کنید که در خیابان ماروسیکا ی مسکو یک همچین رستوران آرام و بینظیری وجود داشته باشد.


سفرنامه سنت پترزبوک و مسکو

 
  • تشکر
Reactions: ~BAHAR.SH~

ℳelissa

مدير بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
26/7/18
ارسال ها
1,088
امتیاز واکنش
20,448
امتیاز
368
محل سکونت
به تو چه من از کجام
زمان حضور
15 روز 17 ساعت 38 دقیقه
نویسنده این موضوع
سیستم حمل و نقل در روسیه

سیستم حمل و نقل در کشور روسیه شامل مترو، مونوریل، اتوبوس و اتوبوس برقی، تراموا و تاکسی و دوچرخه می شود. سیستم مسافربری مترو در این کشور در شهر مسکو دارای ۱۲ و در شهر سنت پتربورگ دارای ۵ خط می باشد که تقریبا تمام نقاط شهر را به یکدیگر متصل کرده است. هزینه تاکسی کمی بالاست و تا امکان سعی کنید از اتوبوس و مترو در این شهر استفاده کنید. سیستم اتوبوس رانی هم در این کشور به کامل تمام شهر پوشش داده است. در هر کدام از خیابان‌های وسیع مسکو، حداقل یک مسیر اتوبوس وجود دارد.

در اکثر شهرهای روسیه نیز مانند ایران خودمان تاکسی های زیادی در کنار خیابان ایستاده اند و تنها با دست تکان دادن می توانید به آنها بگویید که جلوی پایتان بایستند. تاکسی‌های رسمی را می‌توانید از لوگوی شطرنجی روی بدنه و یا چراغ سبز کوچکشان تشخیص دهید.

راهنمای استفاده از مترو در روسیه

در کشور روسیه یکی از گزینه های مقرون به صرفه و فوق العاده است. زیرا هم هزینه کمتری می پردازید و هم اینکه سریع تر به مقصدی که مد نظرتان است می رسید. در شهر مسکو بیش از ۱۵۰ ایستگاه مترو وجود دارد که برای تشخیص آنها باید به دنبال تابلوهای زرد رنگی باشید که بر روی آنها حرف M نوشته شده است. بلیت‌های مغناطیسی مترو را می‌توانید از باجه‌های بلیت‌فروشی ایستگاه‌ها بخرید.در همه‌ی ایستگاه‌ها نقشه‌های مترو و تابلوهای نشان‌دهنده‌ی مسیر شما را راهنمایی می‌کنند. برای تغییر خط باید از زیرگذرهایی استفاده کنید که با تابلوهای «Perekhod» مشخص شده‌اند.

هزینه بلیط تک سفره ۳۰ روبل

هزینه بلیط ماهانه ۱,۷۶۵ روبل

هزینه تاکسی زمانی درون آن می نشینید ۹۹ روبل و به ازای هر یک کیلومتر ۱۲ روبل به مبلغ اضافه می گردد. اگر بخواهید تاکسی منتظر شما بماند ۳۰۰ روبل باید پرداخت نمایید.

هزینه یک لیتر بنزین در این شهر ۳۹ روبل

حمل و نقل در روسیه


خرید در روسیه

بیشتر مغازه ها و فروشگاه ها در روسیه از دوشنبه تا شنبه بین ساعت های ۹:۰۰ تا ۱۹:۰۰ یکسره باز هستند.

مراکز خرید در مسکو

  • بازار ایزمایلوفسکی | izmailovsky
آدرس: Izmaylovskoe shosse, 73Zh building 2, Moskva, Russia, 105122

  • مرکز خرید اوروپتسکی | Evropeyskiy
آدرس: Kiyevsky Station Square, 2, Moskva, Russia, 121059

  • پاساژ پتروسکی | Petrovsky Passazh
آدرس: Petrovka Ulitsa, 10, Moskva, Russia, 107031

مراکز خرید مسکو


مراکز خرید سنت پترزبورگ

  • مرکز خرید Bolshoi Gostiny Dvor
آدرس: Nevsky avenue, 35, Sankt-Peterburg, Russia, 191186

  • مرکز خرید Leningrad House Of Trade
آدرس: Bolshaya Konyushennaya Street, 21, Sankt-Peterburg, Russia, 191186

  • مرکز خرید Apraksin Dvor
آدرس: Sadovaya St, 28/30, Sankt-Peterburg, Russia, 191023

مراکز خرید سنت پترزبورگ


سفرنامه سنت پترزبوک و مسکو

 
  • تشکر
Reactions: ~BAHAR.SH~

ℳelissa

مدير بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
26/7/18
ارسال ها
1,088
امتیاز واکنش
20,448
امتیاز
368
محل سکونت
به تو چه من از کجام
زمان حضور
15 روز 17 ساعت 38 دقیقه
نویسنده این موضوع
نکاتی که برای سفر به روسیه لازم است بدانید!

  • سعی کنید اگر در فصل تابستان به این کشور سفر می کنید می توانید ترکیبی از لباس های سبک و خنک را همراه داشته باشید و در اگر مسافر فصل زمستان روسیه بودید حتما لباس های پشمی و زخیم بپوشید، همچنین کفشهای با استحکام بالا بدون توجه به اینکه در چه زمانی از سال سفر می کنید را به پا داشته باشید.
  • میزان بارندگی در فصل تابستان حتی از زمستان در شهر مسکو بیشتر است، به همین دلیل فراموش نکنید که لباس های مناسب همراه خودتان ببرید.
  • در میادین و مراکز شلوغ حواستان به کیف و وسایل ارزشمندتان باشد.
  • الفبای سیریلیک در روسیه و بعضی از کشور های اروپای شرقی کاربرد دارد. یاد گرفتن الفبای این زبان، به شما در موقعیت های زیادی کمک می کند.
  • مسکو یکی از گران ترین شهر های دنیا است و شهر سنت پترزبورگ هم چندان ارزان نیست. در بیشتر کافه ها و رستوران ها مجبور به پرداخت مبالغ بالایی هستید که حسابی جیبتان را خالی می کنند.
  • هنگام ورود به کلیسا خانم ها باید سر و شانه هایشان پوشیده باشد، آقایان هم نیز باید با لباس پوشیده وارد کلیساهای روسیه شوند؛ همچنین رعایت احترام و سکوت در این مکان الزامی است.
  • برای دست یابی به اطلاعات مربوط به سفارت و اخد ویزای روسیه می توانید راهنمای سفارت و اخذ ویزای روسیه را مطالعه نمایید.


سفرنامه سنت پترزبوک و مسکو

 
  • تشکر
Reactions: ~BAHAR.SH~
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا