خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Narín✿

سرپرست بخش کتاب
سرپرست بخش
ناظر کتاب
ویراستار انجمن
  
  
عضویت
1/12/19
ارسال ها
2,272
امتیاز واکنش
44,324
امتیاز
418
محل سکونت
☁️
زمان حضور
107 روز 12 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
درگذشت دو خواننده آمریکایی بر اثر کرونا/ کرونا کمدین مشهور ژاپنی را از پای درآورد



مرگ خواننده آمریکایی بر اثر کرونا,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,موسیقی

دو خواننده آمریکایی بدلیل ابتلا به ویروس کرونا فوت کردند.
سرپوش هنری - به گزارش ایلنا به نقل از هالیوود ریپورتر ،جو دیفی و الن مریل دو خواننده آمریکایی بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند. جودیفی ۶۱ساله و برنده جایزه گرمی بود و دو روز بعد از تشخیص ویروس کرونا فوت کرد او به نزاد پرستی و همچنین ساستهای دولت ترامپ معترض بود.

آلن مریل ، ترانه سرا و خواننده نیز در ۶۹ سالگی بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.

لورا مریل دختر آلن مریل با اعلام این خبر خطاب به مردم آمریکا و ترامپ نوشت : مردم در حال مرگ هستند. شما فکر نمی کنید که برای شما یا خانواده قوی شما اتفاق بیفتد. باید در خانه بمانیم و ما احتمالاً نمی توانیم برای او یک مراسم عزاداری و تشییع جنازه برگزار کنیم.

کرونا کمدین مشهور ژاپنی را از پای درآورد
«کن شیمورا» کمدین مشهور ژاپنی که دهه ها هنرپیشه ثابت تلویزیون این کشور بود دیروز در ۷۰ سالگی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

شیمورا چند روز پیش از ابتلا به ویروس کرونا بازی در یک فیلم بلند را آغاز کرده بود. او بیستم مارس بخاطر تب و تنگی نفس به بیمارستان توکیو مراجعه کرد و بیست و سوم مارس نتیجه ابتلای وی به بیماری کووید ۱۹ مثبت اعلام شد.

کن شیمورا اولین هنرمند حوزه سرگرمی ژاپن با شهرت جهانی است که به خاطر کرونا جان خود را از دست می دهد. از بد حادثه این اولین فیلم بلندی بود که شیمورا چند روز قبل از ابتلا به کرونا بازی در آن را آغاز کرده بود و مرگ به او امان نداد.

او در سال ۱۹۵۰ به دنیا آمد. پس از مدتی فعالیت در حوزه کمدی در دهه هفتاد میلادی به گروه «دریفترز» که شهرت زیادی داشتند٬ پیوست.

او با الهام از «جری لوییس» کمدین اسطوره ای هالیوود٬ صورت فوق العاده انعطاف پذیر خود را به کار گرفت و خود را به عنوان کمدین برتر تثبیت کرد.


مرگ دو خواننده آمریکایی بر اثر کرونا

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا