خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Mohadeseh.f

مدیر تالار تایپوتریلر+طراحی
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
طراح انجمن
نویسنده انجمن
گرافیست انجمن
  
عضویت
24/7/18
ارسال ها
1,356
امتیاز واکنش
29,187
امتیاز
418
سن
25
محل سکونت
•بیــــگ هــوپ•
زمان حضور
124 روز 5 ساعت 56 دقیقه
نویسنده این موضوع



یکی دیگر از افراد مشهور و سرشناس، برند محصولات زیبایی خود را راه اندازی کرده است. پس از هیلی بیبر، آریانا گرنده، کندال جنر، اکنون سلنا گومز وارد این عرصه شده و در حال حاضر او آخرین ستاره ای است که پا به این عرصه گذاشته است و بر خط تولید خود کار می کند. در این مقاله به ثبت برند محصولات زیبایی سلنا گومز می پردازیم.


سلنا گومز در تاریخ ۱۱ ژوئیه برای تعدادی از محصولات زیبایی از جمله عطر، لوازم آرایش، لوازم بهداشتی، مرطوب کننده ها، محصولات مراقبت از مو، صابون ها، روغن های مناسب پوست و … برند تجاری خود را در ایالات متحده ثبت کرد. WWD گزارش می دهد که ثبت برند تجاری محصولات زیبایی سلنا گومز توسط شرکت تولیدی جولای مون صورت گرفته است.

این خواننده سرشناس (سلنا گومز) با صنعت محصولات آرایشی و بهداشتی چندان هم غریبه نیست. در سال ۲۰۱۱ عطری به نام او ثبت شد که باعث شد بسیار پرفروش باشد زیرا هوادان او از او و عطری که به نام او بود بسیار حمایت کردند. شاید همین موضوع باعث شد او به صنعت زیبایی و محصولات آرایشی و بهداشتی بازگردد.

با این که سلنا گومز پس از فعالیتش در حوضه عطر دیگر در زمینه مد و فشن فعالیت نداشت، اما با برند های بسیاری را در این حوزه همکاری کرده است. او در کمپین های برند هایی مانند پوما، لویی ویتون و کوچ شرکت کرده و با آنها همراهی کرد.



ثبت برند محصولات زیبایی سلنا گومز

 
  • تشکر
Reactions: Moon._.star
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا