خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
استحکام و سادگی، ویژگی های اصلی این اسکوتر آمریکایی هستند. این اسکوتر هیچ آلودگی زیست محیطی ندارد. گفتنی است ATX8080 می تواند مسافت ۸۰ کیلومتر را طی کند و در این میان به سرعتی حدود ۸۰ کیلومتر نیز دست یابد. این موتورسیکلت باهمکاری KLD یا همان انرژی تکنولوژیز به یک موتور الکتریکی مجهز شده است. نکته جالب این موتور، مجهز شدن پیشران و ژنراتور تنها به یک به یک قطعه متحرک، اخطار می شود.

گفته می شود که قرار است در آینده این سیکلت ها سطح شهر را پر کنند و اغلب حمل و نقل های شهری توسط این وسایل و بدون آلایندگی صورت پذیرد.

فریم های مستحکم، تایرهای عریض و دیگر ویژگی های مرتبط، ATX8080 را به یک موتورسیکلت پایدار دربرابر شرایط بد محیطی مانند پیچ های تند تبدیل کرده است. این ویژگی ها، ایمنی بسیار بالایی برای این اسکوتر به همراه داشته است. منبع برقی این موتورسیکلت از سری باتری های سامسونگ می باشد که می تواند با برق شهری حدود ۴-۵ ساعت شارژ شود.

به طوری کلی این موتورسیکلت آمریکایی یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که می خواهند بدون نیاز به نقت و سوخت های امثال آن که علاوه بر هزینه بالا، آلودگی شدیدی را به همراه دارد، به تردد بپردازند.


انجمن رمان 98
انجمن رمان 98 | برترین انجمن رمان نویسی
رمان 98


موتورسیکلت اسکوتر آینده ، بوی آمریکا را می دهد!

 
  • تشکر
Reactions: Mana
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا