خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ℳelissa

مدير بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
26/7/18
ارسال ها
1,088
امتیاز واکنش
20,447
امتیاز
368
محل سکونت
به تو چه من از کجام
زمان حضور
15 روز 17 ساعت 12 دقیقه
نویسنده این موضوع
تمامی مسافرانی که به کشورهای خارجی سفر می کنند به غیر از خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در شهر مقصدشان دغدغه ای به نام امکان تماس و دسترسی به اینترنت را دارند. از همین رو همواره در فکر تهیه سیم کارت در آن شهر مقصد هستند و یا اطلاعاتی درباره سیستم رومینگ در آن شهر که چطور می توانند امکان تماس و دسترسی به اینترنت را برای خودشان فراهم بیاورند. ما در این مطلب از مجله ی گردشگری الی گشت قصد داریم تا درباره راهنمای خرید سیم کارت ارمنستان خدمتتان اطلاعات لازم و کافی را بدهیم. لازم به ذکر است در صورتی که اطلاعات جامع تری را درباره خرید سیم کارت ارمنستان در اختیار دارید با ما در میان بگذارید، پیشاپیش از توجه شما نهایت تشکر را داریم.

سیم کارت ارمنستان


مطالب مرتبط:

راهنمای سفر به ایروان

معرفی مرکز خرید دالما گاردن ایروان

جذاب ترین فستیوال های کشور ارمنستان

همانطور که در بالا گفتیم نحوه خرید سیم کارت ارمنستان در سفر به شهرهای توریستی این کشور یکی از دغدغه هایی است که مسافران مقصد ارمنستان در سر دارند. لازم به ذکر است که تهیه سیم کارت در ارمنستا کار بسیار ساده ای است و نیازی به نگرانی بابت این موضوع هرگز نخواهید داشت.

توجه داشته باشید! کسانی که با خرید تور ارمنستان که همان تورهای متنوع تفلیس است به این کشور سفر می کنند آژانس های مسافرتی مربوطه در امکانات تور خودشان یک سیم کارت به مسافران ارائه می دهند که این کار آن ها را بسیار راحت و سفر را دلچسب تر می کند. آژانس مسافرتی الی گشت در تورهای متنوع تفلیس خود به مسافرانش سیم کارت سفری ارائه می دهد که در این مطلب لازم دانستیم به آن اشاره کنیم. اما اگر شما می خواهید بدون خرید تور به ارمنستان سفر کنید لازم است تا درباره نحوه ی خرید سیم کارت ارمنستانی اطلاعاتی را بدانید. اپراتورهای فعالی که برای تهیه سیم کارت ارمنستان می توانید به آن ها مراجعه کنید نیز عبارت از اپراتور Vivacel، اپراتور Ucom و اپراتور Beeline نیز هستند.

سیم کارت ارمنستان


خرید سیمکارت ارمنستان

 

ℳelissa

مدير بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
26/7/18
ارسال ها
1,088
امتیاز واکنش
20,447
امتیاز
368
محل سکونت
به تو چه من از کجام
زمان حضور
15 روز 17 ساعت 12 دقیقه
نویسنده این موضوع
نکته ی جالبی که لازم است بدانید این است که برای خرید سیم کارت در ارمنستان نیازی به پرداخت هیچگونه مبلغی نمی باشد و شما می توانید بنا به نیازتان سیم کارتتان را از یکی از ۳ اپراتور ارمنستان نظیر Ucom ،Vivacel و Beeline تهیه کنید. در هنگام خرید سیم کارت ارمنستان شما می بایست مبلغ ۱۰۰۰ درام را که معادل همان مبلغ شارژ موبایل شما است. برای خرید سیم کارت ارمنستان باید فرد خریدار به همراه اصل پاسپورت خودش برای تهیه سیم به شعبات خدماتی ارمستان برود. در صورتی که نحوه فعال سازی سیم کارت و اینترنت را بلد نبودید می توانید از مسئولان شعبات خدمات یا موبایل فروشی های ارمنستانی بخواهید که برایتان تنظیمات لازم را انجام دهند.

پیش شماره های سیم کارت ارمنستان:بی لاین: ۹۱, ۹۶, ۹۹ویواسل: ۹۳, ۹۴, ۹۸, ۷۷یوکام: ۹۵, ۵۵
مثال: ۰۹۱۲۱۱۱۱۱۱۱

VivaCell: ۷۷۰۰۹۸۹۱۲۱۱۱۱۱۱۱

BeeLine: ۸۸۰۰۹۸۹۱۲۱۱۱۱۱۱۱

سیمکارت های ارمنستان داری اینترنت GPRS و اینترنت پرسرعت ۳G می باشند که با استفاده از گوشی هایی که داری قابلیت اینترنت هستند و GSM Modem قابل استفاده می باشد

برای درخواست بسته اینترنتی *۴۷۷* حجم بسته #

برای مشاهده باقیماده اعتبار بسته اینترنتی *۴۷۷#

در ادامه مطلب خرید سیم کارت ارمنستان می خواهیم به توضیح درباره اپراتورهای ارمنستانی بپردازیم. در ضمن رزرو هتل در ارمنستان ایروان را با اطمینان به ما در الی گشت بپردازید.

4


خرید سیمکارت ارمنستان

 

ℳelissa

مدير بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
26/7/18
ارسال ها
1,088
امتیاز واکنش
20,447
امتیاز
368
محل سکونت
به تو چه من از کجام
زمان حضور
15 روز 17 ساعت 12 دقیقه
نویسنده این موضوع
اپراتور بیلاین | Beeline

یکی از اپراتورهای فعال در کشور ارمنستان که از سال ۱۹۹۸ در این کشور فعال است اپراتور بیلاین است. بیلاین در ارمنستان امکاناتی نظیر تماس تلفنی و همینطور خدمات اینترنت ۴G را به کاربران خود ارائه می دهد. لازم است بدانید که برای شارژ سیم کارت بیلاین شما می توانید از طریق سایت Recharge.com اقدام نمایید. اما برای تماس گرفتن یا چک کردن خطوط درست همانند ایران شماره های خاصی برای هر اپراتور وجود دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

تماس از طریق تلفن ثابت و یا سیم کارت بی لاین:* ۸۸* + ۰۰ + کد کشور + کد شهر + شماره تلفن

توجه داشته باشید: شماره مقصد بدون صفر اول ۹۸ ۰۰ ۸۸
چک کردن خطوط Beeline:# ۱۰۲*
اضافه کردن پولBeeline:Call#رمز شارژ*۱۰۱*
اپراتور بیلاین


اپراتور ویواسل | Vivacell



دیگر اپراتور فعال که می توانید سیم کارت ارمنستان را از آن تهیه کنید اپراتور ویواسل است. این اپراتور یکی از بهترین ها در کشور ارمنستان است و دلیلش هم آنتن دهی بسیار بالایی است که اپراتور در کشور می باشد. همچنین شما می توانید با استفاده از پیش کد ۷۷ شما هزینه مکاله را تا یک سوم به ایران کاهش دهید. کارت شارژ های به طورکلی ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ و ۴۵۰۰ و ۷۰۰۰ و ۹۵۰۰ و ۱۸۰۰۰ درامی می باشد.

تماس از طریق سیم کارت ویواسل:۷۷+ ۰۰ + کد کشور + کد شهر + شماره تلفن

شماره مقصد بدون صفر اول ۹۸ ۰۰ ۷۷
چک کردن خطوط Vivacell:# ۱۲۲ *
اضافه کردن پول vivacell:Call#رمز شارژ*۱۲۳*
برای ارسال درخواست تماس:*۱۲۷*شماره ویواسل مورد نظر#
کنترل اعتبار سیم کارت ویواسل:*۱۲۲#
نحوه شارژ ویواسل*۱۲۳*کد شارژ#
شارژ کردن روی شماره دیگر:*۱۲۵*کدشارژ*شماره شارژ گیرنده#
ویواسل


دیگر خدمات ویواسل

سرویس طلایی که نام بین المللی آن MyWorld است خدماتی را برای مشتریان خود ارائه می دهد که به ترتیب به آن ها می خواهیم بپردازیم. یکی از خدمات طلایی این است که با استفاده از این سرویس و ثبت شماره مورد نظرتون در فهرست طلایی ویواسل می توانید از تخفیف مکالمه برای این شماره ها برخوردار باشید. مزایای استفاده از این روش این است که به این صورت که هر ۱۲ دقیقه مکالمه، ۲ دقیقه با تعرفه معمولی و ۱۰ دقیقه بعدی از تخفیف ویژه برخوردار هستید.

ثبت شماره در فهرست طلایی:*۲۳۰*شماره مورد نظر#
جایگزینی شماره جدید:*۲۳۰*شماره قبلی*شماره جایگزین#
مشاهده فهرست طلایی:*۲۳۰*۳#
ویواسل


خرید سیمکارت ارمنستان

 

ℳelissa

مدير بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
26/7/18
ارسال ها
1,088
امتیاز واکنش
20,447
امتیاز
368
محل سکونت
به تو چه من از کجام
زمان حضور
15 روز 17 ساعت 12 دقیقه
نویسنده این موضوع
اپراتور یوکام | ucom

یوکام هم یکی دیگر اپراتورهای خوب کشور ارمنستان است که می توانید برای خرید سیم کارت ارمنستان به آن اقدام نمایید.

تماس از طریق سیم کارت یوکام:قبل از شماره تلفن خود کد ۰۰۹۸ را برای ایران بگیرید. بعد از ۰۰۹۸شماره خود را بدون صفر ابتدای آن شماره گیری کنید
چک کردن خطوط ucom:# ۱۳۳*
اضافه کردن پول ucom:Call # رمز شارژ * ۱۴۴ *
یوکام


سرویس های خدمات اینترنتی

به منظور فعال کردن پرتان خطتون می توانید کلمه ی Sms را به شماره ی ۱۱۱ بفرستید و در جواب یوزر و پسوردی را که دریافت می کنید می توانید کنترل سیم کارت خودتا را برای داشتن اینترنت داشته باشید. خطوط ارمنستان هم در ایران رومینگ میشن، کدهای دستوری ویواسل به شرح زیر است.

فعال سازی رومینگ:*۱۲۱*۱#
فعال سازی رومینگ پیامک:*۱۲۱*۲#
غیر فعال سازی رومینگ:*۱۲۱*۳#
چک کردن وضعیت رومینگ:*۱۲۱*۰#


اطلاعاتی درباره خطوط ارمنستان

کد کشور ارمنستان +۳۷۴ است و هر شهر آن دارای کد مخصوص به خود است. به‌طور مثال پیش شماره تلفن یا درواقع کد ایروان ۰۱۰ می باشد که کد منطقه ای نام دارد. برای این که کمی درباره خطوط ارمنستان هم اطلاعات داشته باشید لازم است بگوییم که کد کشور ارمنستان +۳۷۴ است و کد شهری ایروان ۰۱۰ می باشد. از همین رو اگر خواستید از ایران برای تماس با ایروان باید علاوه بر کد ایروان کد ارمنستان را نیز شماره گیری کنید. به این صورت که کد +۳۷۴۱۰ را به ابتدای شماره فرد مورد نظر وارد کنید. توجه کنید که عدد صفر قبل از کد یعنی ۰۱۰ حذف می‌گردد. توجه داشته باشید که علامت + هم تبدیل به دو ۰ می شود. البته این یک توصیه از اتحادیه بین‌المللی مخابرات یا آی تی یو (ITU) می باشد، که برای تماس با بیشتر کشورها حتی کشورهای اروپایی مورد استفاده قرار می گیرد.

سرویس خدمات اینترنت



منبع: الی گشت


خرید سیمکارت ارمنستان

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا