خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

masihabzed

کپیست انجمن
کپیست انجمن
  
عضویت
1/4/20
ارسال ها
46
امتیاز واکنش
305
امتیاز
173
سن
21
محل سکونت
اهواز
زمان حضور
3 روز 18 ساعت 9 دقیقه
نویسنده این موضوع
مشاور ویژه بهداشت نخست وزیر کشور پاکستان اعلام کرد: طی هفته‌های آتی داروی ضد کرونایی «ریمدسیویر» به تولید انبوه خواهد رسید.

1589570012539.png

به گزارش دفتر منطقه ای خبرگزاری تسنیم به نقل از جیو تی وی، «دکتر ظفر میرزا» مشاور ویژه بهداشت و درمان نخست وزیر کشور پاکستان اعلام کرد: داروی ضد کرونایی ریمدسیویر طی هفته های آتی به تولید انبوه خواهد رسید.

وی تصریح کرد: ما در تلاش هستیم تا قیمت تمام شده این داروی ارزشمند به پائین ترین حد ممکن برسد و تمام اقشار جامعه بتوانند از آن استفاده کنند.

اولین سفارش تولید انبوه این دارو توسط دولت آمریکا به پاکستان داده شده و مسئولین کاخ سفید با امضا قراردادی مقدار زیادی از این دارو را که پیش از این در درمان بیماری ابولا استفاده می شد، پیش خرید کرده اند.

ظفر میرزا گفت: البته تا کنون واکسن یا دارویی برای درمان قطعی کرونا ساخته نشده است ولی تحقیقات نشان می دهد ریمدسیویر می تواند شدت بیماری کرونا را تا 30 درصد کاهش دهد.

وی افزود: 5 کارخانه در جهان مجوز ساخت این دارو را دارند که یکی از آنها در پاکستان قرار دارد و ما طی 8 هفته آینده می توانیم کار تولید انبوه دارو را آغاز کنیم.

معاون ویژه بهداشت و درمان نخست وزیر پاکستان اضافه کرد: این احتمال وجود دارد که بیش از 127 کشور جهان متقاضی واردات داروی ریمدسیویر از پاکستان شوند.

وی گفت: طی روزهای آتی ممکن است تعداد بیماران کرونایی در پاکستان افزایش قابل توجهی داشته باشند لذا تمام مردم باید توصیه های بهداشتی و فاصله اجتماعی را جدی بگیرند.


پاکستان از امروز و پس از افزایش فشارهای عمومی مجبور به تسهیل قوانین قرنطینه عمومی شده و اجازه فعالیت سرویس های حمل و نقل را به صورت محدود صادر کرده است.
منبع : تسنیم


پاکستان از امکان صادرات داروی ضدکرونایی خود به ۱۲۷ کشور جهان خبر داد

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
Reactions: ~elнa_м~
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا