خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

KURO TOKA

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
29/8/19
ارسال ها
954
امتیاز واکنش
20,501
امتیاز
418
محل سکونت
卂几|爪乇 ㄥ卂几ᗪ 丂卂Ꮆ卂
زمان حضور
106 روز 4 ساعت 11 دقیقه
نویسنده این موضوع
نیروی فرا طبیعی انسان یا قدرت فراطبیعی به بیان قدرت بیش از حد معمول نهفته در بدن انسان اشاره می‌کند و این ورای نیرویی است که به عنوان نیروی نرمال در بدن انسان وجود دارد. طبق بعضی شواهد این قدرت هنگامی به وجود می‌آید که انسان در وضعیتی بغرنج قرار می‌گیرد و طی واکنشی لحظه‌ای که مغز در انجام دخالتی ندارد به عبارت دیگر بدون تفکر به این که آیا انجام این کار برای انسان ممکن است، دست به انجام کاری می‌زند که در حالت عادی خارج از عهده یک انسان معمولی است مثلا دراویش مناطق کُرد زبان ایران مانند مهاباد،بوکان،سنندج،سقز،پیرانشهر و... با صدای دف از نیروی عادی انسان به سوی نیروی "چی " میروند و دست به کار هایی میزنند که از عهده انسان معمولی خارج است(خوردن تیغ-فرو کردن شمشیر درشکم- سوراخ کردن نقاط مختلف بدن با سیخ- خوردن شیشه شکسته و...)این کار ها بیشتر در خانقاه صورت میگیرد.

مثال‌هایی در این باره

برای نمونه به مثال‌های زیر توجه کنید:

مادری را در نظر بگیرید که برای نجات جان فرزند خود اتومبیلی را بلند می‌کند و به بیان دیگر هنگامی که انسان‌ها بین مرگ و زندگی باشند قدرت فراطبیعی به آنها نیرویی می‌دهد تا با واکنشی باورنکردنی جان خود یا دیگران را نجات بدهند

در سال ۲۰۰۶ در کانادا لیدیا آنجیو با یک خرس قطبی جنگید و توانست جان فرزند هفت ساله خود و دو بچه دیگر را نجات بدهد.
در سال ۲۰۰۶ در آریزونا تام بویل شاهد تصادف یک جوان ۱۸ ساله بود که ماشین او را زیر می‌گیرد بویل به سمت ماشین رفته و آنرا بالا نگه می‌دارد تا راننده جوان را از زیر ماشین بیرون می‌آورد.


نیروی فراطبیعی انسان

 
  • تشکر
Reactions: FaTeMeH QaSeMi و Ice._.girl
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا