خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
طبق اعلام ایلان ماسک، شرکت نورولینک تا سال ۲۰۲۱ ایمپلنت اتصال مغز به رایانه را به تولید می‌رساند که آغازی برای همزیستی انسان با هوش مصنوعی خواهد بود.

شواهد حاکی از آن است رویای اتصال مغز انسان به رایانه که ایلان ماسک در سر می‌پروراند به زودی محقق خواهد شد. ایلان ماسک به عنوان مدیر ارشد اجرایی شرکت نورولینک با انتشار پادکستی اعلام کرد تا سال ۲۰۲۱ ایمپلنت اتصال مغز به کامپیوتر توسط این شرک آماده خواهد شد.

جزئیات ساخت ایمپلنت اتصال مغز به رایانه

اتصال مغز به رایانه

ایلان ماسک در ادامه اظهار کرد برای کاشت این ایمپلنت در مغز انسان باید تکه‌ای از جمجمه فرد برداشته شود. در گام دوم ربات‌ها الکترودهایی که همانند رشته‌هایی بسیار نازک خواهند بود را در مغز فرد قرار می‌دهند. پس از کاشت ایمپلنت در مغز فرد، فقط یک زخم کوچک از این عمل جراحی باقی خواهد ماند. ماسک در ادامه تاکید کرد ما قصد نداریم به این زودی‌ها این فناوری را روی انسان‌ها مورد آزمایش قرار دهیم و این آزمایش در آینده دور روی انسان‌ها انجام خواهد شد.

اتصال مغز به رایانه

گفتنی است ایلان ماسک شرکت نورولینک را در سال ۲۰۱۶ تاسیس کرد و این شرکت در زمینه طراحی رشته‌های انعطاف‌پذیر کوچک فعالیت دارد؛ الکترودهایی همانند رشته که ۱۰ بار از موی انسان نیز نازک‌تر هستند و با هدف درمان ترومای مغزی و جراحت‌های شدید مغزی تولید خواهند شد.

اتصال مغز به رایانه

ایلان ماسک مدتی قبل اعلام کرد تا ۲۵ سال آینده انسان به صورت کامل به این فناوری دسترسی پیدا خواهد کرد و این فناوری، مغز انسان را به رایانه متصل خواهد کرد. از این رو در آینده شاهد همزیستی انسان و هوش مصنوعی خواهیم بود.

انجمن رمان 98
انجمن رمان 98 | برترین انجمن رمان نویسی
رمان 98


ایلان ماسک از ساخت ایمپلنت اتصال مغز به رایانه تا سال ۲۰۲۱ خبر داد

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا