خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

fatemeh_off

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
2/12/19
ارسال ها
1,304
امتیاز واکنش
4,509
امتیاز
248
محل سکونت
جهنم
زمان حضور
31 روز 7 ساعت 51 دقیقه
نویسنده این موضوع
کادوپول ( ملکه ی شب )
کادوپول «ملکه ی شب» یک گل منحصربفرد در جزایر سریلانکا یافت می شود. گردشگران هر سال از سراسر دنیا برای مشاهده این گل جذاب به این جزیره سفر می کنند.

1.jpg

شکوفه های سفید و درخشان این گل در شب خیره کننده هستند ,طبق افسانه های موجودات ماورایی شب هنگام به زمین می آیند تا زیباترین گل دنیا را چیده و آن را به بودا هدیه دهند. این گل بوی عجیب و گلبرگهای ظریف سفیدی دارد. در ژاپن به این گل «زیبایی ماه» گفته می شود. این گل پس از چیدن شدن فقط چند ساعت زنده میامند بنابراین در هیچ مغازهای نمیتوان آن را بفروش رساند . اضافه بر این گلهای آن که در شب شکوفا میشوند فقط یک شب دوام دارند و قبل از طلوع خورشید میمیرند. این گل به علت خصوصیاتی که دارا می باشد در لیست گران ترین گل ها در بازار جهانی قرار دارد و برای آن نمیتوان قیمتی تعیین کرد.

رز ژولیت ( Juliet Rose )

11.jpg

این گل در بازار جهانی ١٠ میلیون یورو قیمت گذاری شده است و بعلت نادر و کمیاب بودن شکوفه های این گل می باشد ، پرورش دهنده بریتانیایی دیوید آستین برای ایجاد این گل بی نظیر ۸ .۱۵ میلیون دلار هزینه و ۱۵ سال زحمت کشید. این رز خوشگل نخستین بار در سال ۲۰۰۶ در منایشگاه گل بریتیش چلسی به منایش عموم درآمد. یک دسته گل کوچک از رز سوئیت ژولیت حدود ۱۵۰ میلیون یورو قیمت دارد. گل ژولیت ترکیبی از فرم آنتیک جذاب، سایههای هلویی رنگ ملایم و عطر سبکی از چای رز هست. این قیمت گذاری در کتاب رکورد های گینس به ثبت رسیده است.

ارکیده شن زن (Orchid Nongke Shenzhen

111.jpg

یک نوع ارکیده هست که به صورت مصنوعی توسط تیمی از پرورش دهندگان چینی پس از ۸ سال کار سخت گسترش یافته هست. برای مشاهده این گل خوشگل باید ۴ تا ۵ سال صبر کنید و نام خود را از دانشگاه پرورش دهنده این گیاه گرفته است. در سال ٢٠٠۵ در یک حراجی این گل به قیمت ١۶٠ هزار یورو فروخته شد.

لاله های بستنی ای (Ice Cream Tulips )

1111.png

از قرن ١٧ در هلند، لاله ها، گل هایی مجلل و شیک محسوب می شدند. این نوع لاله که به علت شکل ظاهریش به بستنی قیفی نامگذاری شده است یکی از گران قیمت ترین گل های بازار بزرگ آمستردام می باشد که ارزش آن در قدیم در عقاید مردم هلند آنقدر زیاد بوده است که می توان هزینه یکسال زندگی را از آن تامین کرد.


گران قیمت ترین گل های جهان

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
Reactions: n@ziii و yeganeh yami
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا