خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,337
امتیاز واکنش
13,218
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع


نرم افزار قدرتمند Adobe Dreamweaver ، یکی از نرم افزارهای محبوب برای طراحی وب سایت می باشد که در این مقاله به صورت اختصاصی به بررسی نرم افزار دریم ویور چیست خواهیم پرداخت.

در پاسخ به adobe dreamweaver چیست بایستی گفت نرم افزار Adobe Dreamweaver که نام قبلی آن تحت مالکیت کمپانی Macromedia یعنی Macromedia Dreamweaver بود، یکی از نرم افزارهای محبوب adobe برای طراحی وب سایت می باشد که همانطور که اشاره شد در ابتدا توسط کمپانی Macromedia تولید و منتشر گردید اما بعد ها در سال ۲۰۰۵ که کمپانی Adobe اقدام به خرید Macromedia نمود، ادامه روند تولید این نرم افزار را بر عهده گرفت.
Dreamweaver برای سیستم عامل های Windows و Mac منتشر شده است و این امر باعث شده تا کاربران هردو سیستم عامل بزرگ و محبوب دنیا بتوانند از آن استفاده نمایند.

آخرین نسخه های این نرم افزار از زبان های اسکریپت نویسی Client side مانند CSS و JavaScript پشتیبانی می کند که شما می توانید به سادگی طراحی واکنشگرا کنید، همچنین از بسیاری از زبان ها و Framework های Server-side مانند ASP.Net، PHP، ColdFusion و Scriptlet پشتیبانی می نماید.
نسخه Adobe Dreamweaver CS5 علاوه بر زبان انگلیسی از زبان های مختلفی دیگری نیز پشتیبانی می نماید. یکی از نسخه های این نرم افزار به نام نسخه Middle East و یا نسخه خاور میانه، مخصوص استفاده از زبان های عربی و یا فارسی (و زبان هایی که از راست به چپ نوشته می شوند.) می باشد که این امر باعث رضایت کاربران این مناطق نیز گشته است.
جدول زیر تمامی نسخه های این نرم افزار را از شروع انتشار تا کنون نشان می دهد.
در جدول ذیل رنگ قرمز به نسخه های قدیمی که دیگر مورد پشتیبانی قرار نمیگیرند، رنگ زرد به نسخه های قدیمی که هنوز پشتیبانی می شوند و رنگ سبز به جدیدترین نسخه اشاره می نماید.

همانطور که در جدول فوق مشاهده می فرمایید، نرم افزار Dreamweaver در طول ۱۴ سال با ارایه نسخه های مختلف سعی رفع مشکلات در هر نسخه و ارایه امکانات بیشتر نموده است. اما آخرین نسخه آن یعنی Adobe Dreamweaver CS 5.5 با تغییرات عمده در ساختار اصلی، امکانات ویژه را جهت مدیریت و رابط کاربری بهتر به کاربران ارایه داده است که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می نماییم.حال که با نرم افزار dreamweaver چیست؟ آشنا شدید در امتداد مقاله به بررسی تنظیمات آن می پردازیم.



DreamWeaver چیست ؟

 
  • تشکر
Reactions: VIDA VAHED

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,337
امتیاز واکنش
13,218
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
تنظیمات جدید و آسان وب سایت

ادوبی دریم‌ویور در نسخه CS5.5 ، پروسه ساخت وب سایت را در جریان بسیار آسانی قرار داده است. زمانی که آغاز به ساخت یک سایت جدید می کنید و یا شروع به کار بروی یک وب سایت موجود می نمایید، اعمال تنظیمات اولیه وب سایت از طریق پنجره ای مانند تصویر زیر از اهمیت زیادی برخوردار است. پنجره ساخت وب سایت جدید (Site > New Site) نیازمند وارد نمودن ۲ فیلد می باشد، فیلد اول به عنوان نام وب سایت شما در نظر گرفته می شود و فیلد دوم مشخص کنند آدرس فیزیکی پوشه ای است که محتویات سایت شما در آن قرار خواهد گرفت.

DreamWeaver چیست ؟

تنظیمات اتصال با وب سرور

در قسمت سمت چپ منوی پنجره Site setup دیالوگی قرار دارد که امکانات ویژه ای را در استفاده از FTP به کاربرا ارایه می دهد. این دیالوگ جدید همچنین امکان تنظیم نمودن چندین وب سرور را برای کاربر فراهم می سازد، با این روش کاربر می تواند از یک سرور برای تست وب سایت خود و سرور دیگری برای راه اندازی وب سایت اصلی استفاده نماید.
برای اینکار کافیست در پنجره Site setup وارد قسمت Servers شده و سپس بر روی گزینه + کلیک نموده و آدرس سرور خود را وارد نمایید.

پوشه های اختیاری مربوط به تصاویر و سایر محتوا

اگر در پنجره Site setup بر روی گزینه Advanced settings کلیک نمایید، با بسیاری از امکانات و قابلیت های ویژه ای مواجه خواهید شد. یکی از این امکانات قابلیت تنظیم تصاویر از پوشه ای در سیستم لوکال می باشد. با مشخص نمودن یک پوشه تصاویر، نرم افزار Dreamweaver از آن پس تمامی تصاویر اضافه شده به صفحه وب سایت را در پوشه مربوطه اضافه می نماید.
در قسمت Advanced Setting همچنین می توانید برخی از گزینه های ویژه مانند spry assets، تنظیمات Version Control، Cloaking، Contribute و بسیاری از امکانات دیگر را فعال نمایید.




DreamWeaver چیست ؟

 
  • تشویق
Reactions: VIDA VAHED
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا