خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Dark Girl

عضو جدید انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
10/2/20
ارسال ها
13
امتیاز واکنش
134
امتیاز
98
سن
12
زمان حضور
22 ساعت 8 دقیقه
نویسنده این موضوع
آغاز لیگ برتر انگلیس از ۱۲ خرداد/ تاریخ بازی‌های نیمه نهایی و فینال جام حذفی آلمان اعلام شد
سرپوش فوتبالی - با اعلام دولت انگلیس، لیگ برتر انگلیس از اول ژوئن (۱۲ خردادماه) پیگیری می‌شود.
به گزارش فارس و به نقل از سایت گل، رقابت های لیگ جزیره می تواند از یک ژوئن برگزار شود؛ دولت انگلیس اجازه برگزاری مسابقات ورزشی پشت در های بسته را صادر کرد.
بحران ویروس کرونا در ماه‌های اخیر باعث اختلال در تقویم ورزشی شده است؛ اما به نظر می‌رسد که کورسوی امید برای از سرگیری رقابت‌های ورزشی ایجاد شده است.
دولت انگلستان یک سند ۵۰ صفحه‌ای ارائه کرده تا مردم بتوانند از قرنطینه مربوط به ویروس کرونا خارج شده و با رعایت فاصله اجتماعی به فعالیت‌های خود ادامه دهند.
بر این اساس بوریس جانسون در مرحله دوم این سند، راه را برای بازگشت فصل جاری رقابت‌های فوتبال در ماه آینده آغاز خواهد کرد و تمام فعالیت‌های باقی مانده ورزشی قرار است پشت درهای بسته در تاریخ اول ژوئن (۱۲ خردادماه) آغاز شود.
بازی‌های مرحله نیمه نهایی جام حذفی این کشور موسوم به DFB پوکال در روز‌های نهم و دهم ژوئن (۲۰ و ۲۱ خرداد) برگزار می‌شود و برنده دو بازی این مرحله نیز در تاریخ چهارم جولای (۱۴ تیر) در فینال رقابت‌ها به مصاف هم می‌روند.
پیش از این اعلام شده که بازی‌های بوندس‌لیگا هم که از دو ماه پیش به دلیل شیوع کرونا در آلمان حالت تعلیق درآمده بود، از شنبه هفته آینده از سر گرفته خواهد شد و اکنون زمان برگزاری بازی‌های باقیمانده از جام حذفی این کشور هم مشخص شده است.
در مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان، بایرن مونیخ به مصاف اینتراخت فرانکفورت می‌روند و بایرلورکوزن برابر تیم دسته چهارمی ساربروکن قرار می‌گیرد.
دولت ایتالیا اعلام کرد که با اعمال تنها چند تغییر جزئی در پروتکل پزشکی ارائه شده توسط فدراسیون فوتبال این کشور، تیم‌های سری A از تاریخ ۱۸ می (۲۹ اردیبهشت) خواهند توانست تمرینات گروهی خود را از سر بگیرند.
مجوز آغاز تمرینات فردی ورزشکاران حرفه‌ای شاغل در ایتالیا در هفته گذشته صادر شد و با تأیید نهایی پروتکل‌ پزشکی، تمرینات گروهی آنها نیز به زودی از سر گرفته می‌شود.
وینچنزو اسپادافورا، وزیر ورزش ایتالیا امروز (دوشنبه) در بیانیه‌ای مشترک با یکی دیگر از وزرای دولت این کشور، اعلام کرد که پروتکل پزشکی مربوط به آغاز تمرینات گروهی تقریباً کامل است و با اصلاح یکی دو مورد جزیی، این پروتکل به تیم‌ها ابلاغ خواهد شد. به این ترتیب به نظر می‌رسد که تیم‌های سری A از دوشنبه هفته آینده می‌توانند تمرینات گروهی‌شان را هم از سر بگیرند که این نشانه‌ای بزرگ از محتمل‌تر شدن از سرگیری مسابقات ورزشی در ایتالیا در آینده‌ای نزدیک است.
با اصلاح پروتکل پزشکی ارائه شده از سوی فدراسیون فوتبال ایتالیا به دولت این کشور، مجوز رسمی از سرگیری تمرینات گروهی تیم‌ها صادر خواهد شد.


تمرینات گروهی تیم‌‌های سری A در آستانه شروع مجدد

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا