خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
در پی حادثه‌ای در منطقه دوم نیروی دریایی ارتش ایران در جاسک، ناوچه کنارک به اشتباه توسط موشک ضد کشتی شلیک شده از ناوشکن جماران مورد اصابت قرار گرفته است.

بر اساس اخبار منتشر شده در وبسایت ارتش و به نقل از روابط عمومی منطقه یکم دریایی بندرعباس، بعد از ظهر روز گذشته ناوچه کنارک که یکی از شناورهای کلاس هندیجان است، در منطقه دوم نیروی دریایی به اشتباه مورد اصابت موشک ضدکشتی نور شلیک شده از ناوشکن جماران قرار گرفته است و متاسفانه تعدادی از پرسنل این ناو به شهادت رسیده و مجروح شده‌اند.

ناوچه کنارک

بر اساس اخبار غیر رسمی، این حادثه در جریان یک تمرین دریایی رخ داده است و به نظر می‌رسد یک فروند موشک کروز ضدکشتی نور که توسط ناوشکن جماران به سمت هدفی از پیش تعیین شده شلیک شده بود، به اشتباه بر روی این شناور قفل کرده و به پاشنه آن اصابت کرده است. ناوچه کنارک هدف تمرینی را به نقطه مورد نظر منتقل کرده است ولی پس از شلیک موشک به اندازه کافی از آن فاصله نگرفته و به همین دلیل موشک به اشتباه به این شناور برخورد کرده است. گفته می‌شود که ناوچه کنارک به کلی غرق شده است و اطلاعی از وضعیت خدمه آن و همچنین تلفات احتمالی در دسترس نیست. به گزارش خبرگزاری فارس، تا کنون شهادت یک نفر و زخمی شدن عده‌ای دیگر تایید شده است.

ناوچه کنارک


ناوشکن جماران در حال شلیک موشک ضدکشتی نور​



ناوهای کلاس هندیجان شناورهای پشتیبانی هستند که وظیفه حمل نیرو و تجهیزات را بر عهده دارند. این ناوها اخیرا خود به موشک‌های ضد کشتی نور مجهز شده‌اند و همچنین توانایی مین گذاری و پرتاب پهپاد را نیز دارند. شناورهای این کلاس در شرکت دامن-Damen هلند ساخته شده و پیش از انقلاب خریداری شده‌اند.

انجمن رمان 98 برای مجروحین این حادثه آرزوی سلامتی دارد و به خانواده‌های شهدای این حادثه تسلیت عرض می‌کند.

انجمن رمان 98
انجمن رمان 98 | برترین انجمن رمان نویسی
رمان 98


ناوچه کنارک نیروی دریایی ارتش در خلیج فارس دچار سانحه شد.

 
  • پوکر
  • ناراحت
Reactions: VIDA VAHED و Asal_Zinati
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا