خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
نسل تازه ب ام و X6 به تازگی در پیست نوربورگ‌رینگ و در حال گذرانیدن آزمایش‌های قبل از تولید مشاهده شده است. این بار مهندسین شرکت کمی کوتاه آمده و مقداری از ضخامت پوشش‌های استتاری کاسته‌اند بنابراین اکنون می‌توان با مقایسه ظاهر این خودرو با مدل فعلی X6 M، با تغییرات آن بیشتر آشنا شد.

در حقیقت مدل جدید X6 با نمونه فعلی آن شباهت زیادی دارد. در نمای جلو ابعاد جلوپنجره همچون نسل جدید سری هفت و همچنین بزرگترین شاسی بلند ب ام و یعنی X7، بزرگتر از قبل شده و خط طراحی سقف نیز شیب بیشتری پیدا کرده که تاحدی به تغییر ارتفاع در صندوق عقب منجر شده است.

در فضای داخل نیز کابین X6 جدید از سنت اخیر ب ام و پیروی کرده و به پشت آمپر دیجیتال و صفحه نمایش اطلاعات و سرگرمی عریض در بالای بخش مرکزی داشبورد مجهز شده است. محل نصب این صفحه نمایشگرها به گونه‌ای انتخاب شده که چشمان راننده برای حرکت بین این دو، فاصله زیادی طی نکند. محل کنترل سامانه iDrive روی کنسول و در نزدیکی دسته دنده بوده و برای تنظیمات رادیو و سامانه HVAC نیز کنترل‌های فیزیکی فراهم شده است.

شکار نسل جدید ب ام و X6 در نوربورگ‌رینگ

به نظر می‌رسد در زیر کاپوت X6 جدید که در حال آزمایش است، پیشرانه هشت سیلندر توئین توربو 4.4 لیتری نصب شده باشد. این نیروگاه قدرتمند 523 اسب‌بخار و 750 نیوتن‌متر گشتاور تولید کرده که البته در نمونه تقویت شده قوی‌تر بوده و قدرتی در حدود 600 اسب‌بخار خواهد داشت. مشتریان ساکن در اروپا هنوز هم تا حدی به خریداری مدل‌های دیزل تمایل دارند بنابراین مدل X6 M50d با پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر دیزل مجهز به توربو چهارگانه در این بازار عرضه خواهد شد که قدرتی برابر با 394 اسب‌بخار و 760 نیوتن‌متر گشتاور در سـ*ـینه دارد. برای افرادی که به محیط زیست اهمیت می‌دهند نیز یک نسخه پلاگین هیبرید قابل خریداری خواهد بود.

انتظار می‌رود تا قبل از پایان تابستان شاهد معرفی نسل جدید ب ام و X6 و آغاز فروش آن در برخی بازارها تا پیش از پایان سال جاری میلادی باشیم. نسخه M از این مدل نیز تقریباً یک سال پس از نمونه‌های عادی معرفی خواهد شد.

انجمن رمان 98
انجمن رمان 98 | برترین انجمن رمان نویسی
رمان 98


شکار نسل جدید ب ام و X6 در نوربورگ‌رینگ

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا