خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

KURO TOKA

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
29/8/19
ارسال ها
954
امتیاز واکنش
20,496
امتیاز
418
محل سکونت
卂几|爪乇 ㄥ卂几ᗪ 丂卂Ꮆ卂
زمان حضور
106 روز 4 ساعت 11 دقیقه
نویسنده این موضوع
1- علم كیمیا (علم صناعت): علمی است كه بـ*ـو*سیله آن میتوان قوای اجرام معدنی بعضی را به بعض دیگر تبدیل كرد. مثلاً بـ*ـو*سیله این علم میتوان طلا و نقره را از فلزات جدا كرد. از این رو مردم در قدیم در آرزوی تبدیل مس به طلا بودند و به کیمیاگری علاقه فراوانی داشتند .

2- علم لیمیا (طلسمات ): علمی است كه بـ*ـو*سیله آن روح در بدن دیگری انتقال می یابد. همچنین می توان گفت علمی است كه از كیفیّت تاثیر قدرت اراده و روح به وسیله ارتباط آن با ارواح قوی و بزرگ، مانند ارتباط با فرشتگانی كه موكِّل ستارگانند، گفتگو دارد (كیفیّت تمزیج قوای فاعله عالیه با مفعوله سافله تا فعل غریب از آن حادث گردد.)

3- علم هیمیا (تسخیرات): علمی است كه بـ*ـو*سیله آن سیارات هفتگانه را میشناسند و در اثر آن شناخت بـ*ـو*سیله ستاره های هفتگانه در زمین تصرف میكنند و كارهای عجیب و غریب در روی زمین انجام میدهند و بعضی بر این عقیده اند که علمی است كه از تركیب قوای عالم بالا با عناصر عالم پایین برای دستیابی به تأثیرات عجیب بحث می كند كه مبتنی است بر وجود ارتباط میان ستارگان و نحوه قرار گرفتن آنهادر آسمان با حوادث مادی و طبیعی و این كه اگر شكل خاصی از آن را كه مناسب با حادثه ای مانند مرگ یا حیات كسی است با صورت مادی مناسب آن تركیب كنند، مراد حاصل می شود. این علم همان فَنّ تسخیر است؛ چون به وسیله آن ارواح قوی یا جنیان را تسخیر كرده و از آنان كمك می گیرد .


علوم غریبه و ماورایی چیست؟

 

KURO TOKA

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
29/8/19
ارسال ها
954
امتیاز واکنش
20,496
امتیاز
418
محل سکونت
卂几|爪乇 ㄥ卂几ᗪ 丂卂Ꮆ卂
زمان حضور
106 روز 4 ساعت 11 دقیقه
نویسنده این موضوع
4- علم سیمیا: علمی است كه انسان بـ*ـو*سیله یادگیری آن، قدرتی عجیب برای انجام كارهای خارق العاده پیدا میكند همچنین این علم از آمیختن قوایِ ارادی با قوای مادی خاص برای دست یابی به تصرّفات خاصّی در امور طبیعی، مانند تصرّف و خیال كه آن را جادوی چشم می گویند، بحث می كند. این علم و فن، از بارزترین مصداقهای جادوگری است. نمونهٔ بارز آن سیمیاگران در طول تاریخ جادوگران اجیر‌شده توسط فرعون بودند كه در مقابل موسی قرار گرفتند

5- علم ریمیا: علم شعبده یا شعبده بازی است. یکی دیکر از اعجاب این علم این است به وسیله این علم میتوانند در یك لحظه به هر کجا که بخواهند بروند مانند طی الارض و عبارت است از معرفت قوای جواهر ارضیّه و مزاج آنها در یكدیگر تا از آنها قوّتی حاصل شود كه از آن قوّة فعل غریب صدور یابد.


علوم غریبه و ماورایی چیست؟

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا