خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
Beeline یک ابزار ۱۲۹ دلاری است که به موتور سیکلت شما متصل می‌شود تا در هنگام موتور سواری به شما راهنمایی‌های ناوبری ساده، واضح و شفاف ارائه کند. این ابزار کاملا ضد آب و ضد ضربه است! در شب به صورت اتوماتیک نور قابل مشاهده می‌دهد، وزن پایین و باتری ۳۰ ساعته دیگر ویژگی های این ابزار بشمار می‌روند.


ابزار Beeline تکرار یک موفقیت الهام بخش!

ابزار ناوبری Beeline برای موتور سیکلت‌ها، الهام گرفته شده از داستان موفقیت آمیز Kickstarter است که در انگلستان با قیمت ۶۰ هزار پوندی عرضه شد. این ابزار با صفحه نمایش ناوبری تمیز، روشن و مینیمالیستی به موتور سواران صرفا جهت و فاصله تا مقصد را نمایش می‌داد. مهندسان با در نظر گرفتن موفقیت این ابزار تصمیم به طراحی و عرضه یک مدل بهتر و کارآمدتر گرفتند که علاوه بر ارائه جهت و مسافت اطلاعات دیگری مانند اجازه انتخاب مسیر و… را نیز ارائه کند.

صفحه نمایش ابزار Beeline فوق‌العاده باکیفیت، ساده و شفاف است. یک فلش بزرگ در زیر آن تعبیه شده است که به نوبه‌ خودش در ارائه اطلاعات در شرایط مختلف عملکرد مناسبی را ارائه می‌کند. به هر حال از طریق این ابزار دسترسی به مکان‌ها و یا زمان بندی بسیار راحت و لـ*ـذت بخش می‌شود.

این ابزار به یک اپلیکیشن که نسخه اندروید و ios آن موجود است، متصل می‌شود که به شما اجازه می‌دهد فایل‌های مسیر و نقشه وارد کنید تا علاوه بر مسیرهای موجود، از سایر مسیرها نیز بهره‌مند شوید. همینطور شما از طریق این اپلیکیشن‌ها می‌توانید اطلاعات سواری خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. این برنامه شامل نقشه کل دنیا البته به استثنای چین به علت مسائل امنیتی است و نیازی به خرید بخش های ریز و درشت نقشه جهانی نخواهید داشت.

ابزار Beeline از نظر طراحی نیز بی‌نظیر است. این ابزار دارای گواهی IP67 که ضد آب بودن و ضد ضربه بودن وسیله را تضمین می‌کند، است. همچنین این ابزار دارای طیف وسیعی از سوپاپ‌ها، چسبنده‌ها و… است که به راحتی باعث می‌شود روی انواع موتور سیکلت جای بگیرد. انتظار می‌رود که این ابزار در سال ۲۰۱۹ عرضه شود.


انجمن رمان 98
انجمن رمان 98 | برترین انجمن رمان نویسی
رمان 98


Beeline Moto ؛ ناوبری بصری مینیمال موتور سیکلت

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا