- عضویت
- 6/2/20
- ارسال ها
- 7,624
- امتیاز واکنش
- 13,279
- امتیاز
- 428
- زمان حضور
- 82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
هر چقدر در وصف پیشرفتگی موتور سیکلت دوکاتی Panigale V4 بگوییم، باز هم کم است! این موتور سیکلت که مجهز به یک موتور دیفرانسیل متقارن Dovi چرخشی است، یک محصول شگفت انگیز در دنیای وسایل حملونقل دو چرخ محسوب میشود.
موتور سیکلت دوکاتی Panigale V4 به یک واحد اندازه گیری Unit مجهز شده است. دوکاتی حتی از نصب کردن سیستمهای فوقالعاده دقیق و حساس کمک راننده روی این موتور سیکلت نیز اجتناب نکرده است و آن را از طریق این وجه به یکی از پیشرفتهترین موتور سیکلتهای موجود تبدیل کرده است. دوکاتی در طراحی سیستمهای مختلف موتور سیکلت V4 اعم از کنترل ترمز، چرخش، اسلاید، تعویض، تعلیق و حتی اتوبلپرس سنگ تمام گذاشته؛ اما تمرکز ویژه خودش را روی ترمزهای این موتور سیکلت گذاشته است.
همیشه بین سوارکاران به ویژه سوارکاران حرفهای بحث استفاده از ترمزها و نحوه و شرایط استفاده از ترمز عقب و جلو است. برخی میگویند زمانی که چرخ عقب وزن کمی را متحمل میشود، نیازی به استفاده از ترمز عقب نیست و برخی دیگر استفاده از این ترمز را ضروری میدانند و آن را یک اهرم لازم برای کنترل و هدایت موتور سیکلت میبینند.
به همین منظور طراحان موتور سیکلت دوکاتی Panigale V4 برای سیستم ترمز این موتور سیکلت سه حالت ABS را که عبارتند از ABS 1، ABS 2 و ABS 3 در نظر گرفتهاند. این حالتها در شرایط مختلف کاربرد بسیار زیادی برای سوارکاران خواهند داشت! به عبارتی دوکاتی با چنین طراحی، شرایط ایمن بیشتری را برای موتور سیکلت V4 خودش تداعی کرده است.
طراحی سیستم ترمز موتور سیکلت دوکاتی Panigale V4 به قدری مناسب است که به سوارکار در حین حرکت برای حفظ تعادل و کنترل زاویه کمک میکنند و به صورت خودکار مکانیزمهای مورد نیاز برای حفظ شرایط را تداعی مینماید. این موتور سیکلت ژاپنی، یک محصول متناسب با تمام سیستمهای مورد نیاز است که بهترین حالت سواری و عملکرد را برای سوارکار مهیا میکند.
انجمن رمان 98
انجمن رمان 98 | برترین انجمن رمان نویسی
رمان 98
موتور سیکلت دوکاتی Panigale V4 به یک واحد اندازه گیری Unit مجهز شده است. دوکاتی حتی از نصب کردن سیستمهای فوقالعاده دقیق و حساس کمک راننده روی این موتور سیکلت نیز اجتناب نکرده است و آن را از طریق این وجه به یکی از پیشرفتهترین موتور سیکلتهای موجود تبدیل کرده است. دوکاتی در طراحی سیستمهای مختلف موتور سیکلت V4 اعم از کنترل ترمز، چرخش، اسلاید، تعویض، تعلیق و حتی اتوبلپرس سنگ تمام گذاشته؛ اما تمرکز ویژه خودش را روی ترمزهای این موتور سیکلت گذاشته است.
همیشه بین سوارکاران به ویژه سوارکاران حرفهای بحث استفاده از ترمزها و نحوه و شرایط استفاده از ترمز عقب و جلو است. برخی میگویند زمانی که چرخ عقب وزن کمی را متحمل میشود، نیازی به استفاده از ترمز عقب نیست و برخی دیگر استفاده از این ترمز را ضروری میدانند و آن را یک اهرم لازم برای کنترل و هدایت موتور سیکلت میبینند.
به همین منظور طراحان موتور سیکلت دوکاتی Panigale V4 برای سیستم ترمز این موتور سیکلت سه حالت ABS را که عبارتند از ABS 1، ABS 2 و ABS 3 در نظر گرفتهاند. این حالتها در شرایط مختلف کاربرد بسیار زیادی برای سوارکاران خواهند داشت! به عبارتی دوکاتی با چنین طراحی، شرایط ایمن بیشتری را برای موتور سیکلت V4 خودش تداعی کرده است.
طراحی سیستم ترمز موتور سیکلت دوکاتی Panigale V4 به قدری مناسب است که به سوارکار در حین حرکت برای حفظ تعادل و کنترل زاویه کمک میکنند و به صورت خودکار مکانیزمهای مورد نیاز برای حفظ شرایط را تداعی مینماید. این موتور سیکلت ژاپنی، یک محصول متناسب با تمام سیستمهای مورد نیاز است که بهترین حالت سواری و عملکرد را برای سوارکار مهیا میکند.
انجمن رمان 98
انجمن رمان 98 | برترین انجمن رمان نویسی
رمان 98
ترمزهای هوشمند موتور سیکلت دوکاتی Panigale V4
رمان ۹۸ | دانلود رمان
نودهشتیا,بزرگترین مرجع تایپ رمان, دانلود رمان جدید,دانلود رمان عاشقانه, رمان خارجی, رمان ایرانی, دانلود رمان بدون سانسور,دانلود رمان اربابی,
roman98.com