خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
شرکت AB Dynamics که یکی از شرکت‌های توسعه دهنده محبوب بشمار می‌آورد، اخیرا یک مدل موتور سیکلت BMW C1 را به سیستم خودران مجهز کرده است! هدف از طراحی این موتور سیکلت خودران کمک به بهبود تکنولوژی خودران در استفاده از اتومبیل‌ها می‌باشد. مشکل اصلی در هدف طراحی موتور سیکلت خودران این است که نمی‌توان ابتدا یک سیستم برای آن طراحی کرد و سپس آن را مورد آزمون و خطا قرار داد! به همین دلیل شرکت AB Dynamics ابتدا از سیستم‌های افزودنی نرم‌افزاری برای آن بهره گرفتند تا حرکات و لغزش‌های موتور سیکلت را به خوبی ثبت کنند! اما واقعیت این است که چنین سیستمی نیز نمی‌تواند جایگزین مناسبی برای واقعیت باشند.

دکتر ریچارد سیمپسون، مهندس ارشد سیستم در کمپانی AB Dynamics توضیح داد: یک موتور سیکلت خودران بی رقیب نیازمند آزمایشات جامع‌تر بر روی سیستم‌های خودکار پیشرفته است! تا عملکردی بدون خطر و صدمه برای یک موتور سوار را در واقعیت تداعی کند. همچنین چنین موتور سیکلتی نیازمند افزایش دقت، تکرار پذیری و سازگاری است تا هر فردی بتواند از آن استفاده نماید.

اکنون از یک موتور سیکلت BMW C1 که به کلاچ دستی مجهز شده، استفاده شده است؛ گفتنی است که در این موتور سیکلت سنسورهای مورد نیاز را می‌توان به راحتی در جغرافیای مختلف قاب موتور سیکلت تعبیه کرد! اما قطعا آزمایشات آینده بر روی موتور سیکلت‌های قدرتمندتر و مدرن‌تر صورت خواهد گرفت.


انجمن رمان 98
انجمن رمان 98 | برترین انجمن رمان نویسی
رمان 98


موتور سیکلت خودران به بهبود اتومبیل‌های خودران کمک می‌کند

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا