خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
موتور سیکلت نینجا ۲۰۱۸

کاوازاکی قصد دارد یک موتور سیکلت عمومی را تولید کند که در آن مهندسان توانستند بدون محدودیت‌ به خوبی ویژگی‌های مسابقه‌ای و شهری را باهم هماهنگ نمایند و عملکردی بی‌نظیر را ارائه کنند. در حال حاضر کاوازاکی با تولید موتور سیکلت نینجا H2R مدل ۲۰۱۸ خودش توانسته اولین موتور سیکلت سوپر سور چهار سکته‌ای را بدون هیچ تجربه‌ای قبلی در این حوزه طراحی کند!

شایان ذکر است که موتور سیکلت کاوازاکی نینجا H2 اسپرت با استفاده از تکنولوژی به کار رفته در نینجا H2R طراحی شد. هر چند که موتور سیکلت نینجا H2 با استفاده از تکنولوژی‌های به کار رفته در H2R طراحی شد اما هدف آن ارائه پارامترهای مناسب برای عملکرد شهری و خیابانی با قدرت کم‌نظیر می‌باشد.

کاوازاکی موتور سیکلت نینجا H2 Carbon را در سال ۲۰۱۷ معرفی کرد. این موتور سیکلت از نینجا H2 2017 الگو گرفت و پا به بازار گذاشت! اکنون همان موتور سیکلت با افزایش و توسعه توانمندی‌ها در سال ۲۰۱۸ نیز دیده خواهد شد. در طراحی این موتور سیکلت‌ها از بسیاری تکنولوژی‌های فوق پیشرفته روز نیز بهره گرفته شده است! موتور چهار سیلندر ۹۹۸ سی‌سی، سوپر شارژ اختصاصی، ابعاد کوچک و خاص مناسب برای یک سوپر موتور سیکلت، بدنه آئرودینامیک، چرخ دنده یک طرفه، ترمز Brembo فوق‌العاده قدرتمند و…


انجمن رمان 98
انجمن رمان 98 | برترین انجمن رمان نویسی
رمان 98


یاماها اعلام کرد موتور سیکلت نینجا ۲۰۱۸ مدل H2R است

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا