خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
اپلیکیشن های متصل به موبایل

بارها برای همه پیش آمده که در زمستانهای سرد وقتی برای روشن کردن اتومبیلمان می رویم باید دقایقی را در سرما بگذرانیم تا خودرو گرم و بعد بخاری روشن شود، یا برای چکاپ وضعیت باد لاستیک ها بایست از دستگاههای کنترل کننده و یا از تعمیرگاهها استفاده کنیم و یا کنترل سوخت خودرو که آلارم را فراموش کرده ایم و بسیاری موارد دیگر.

اکنون تصور کنید یک اپلیکیشن موبایل کمک می کند تا ماشین را از راه دور روشن کنید، درب خودروتان را که فراموش کرده اید قفل کنید، از راه دور کنترل کنید، از وضعیت باد لاستیک ها باخبر شوید و بسیاری مسائل دیگر، این یکی از چندین تکنولوژی خودروها در این روزها است که کارتان را بسیار ساده می کند.

کاربردی ترین تکنولوژی خودروها کنترل رانندگی برای نوجوانان مطمئناً اگر شما هم مادر و یا پدر یک نوجوان هستید که عشق سرعت و ریسک های رانندگی او شما را نگران می کند به این تکنولوژی خودروها برای کنترل آنها احتیاج پیدا می کنید، این فناوری کمک می کند تا والدین از راه دور رفتارهای فرزندشان در رانندگی را مانند سرعت، کمربند ایمنی، رفتارهای خطرناک و غیره کنترل کنند.



سنسور کنترل خروج از خودرو

زمانی که خودرو شما پارک شده و می خواهید از آن خارج شوید ممکن است با برخی مشکلات از قبیل برخورد موتور یا دوچرخه های عبوری رو به رو شوید، به این ترتیب ممکن است به عابر و یا خودرو آسیب برسد، سیستمهای کنترل کننده خروج از خودرو وضعیت را قبل از خروج بررسی می کنند و در صورتی که عابری در نزدیکی شما در حال عبور باشد هشدار می دهند.

مطمئنا با وجود این قبیل فناوری ها در لیست تکنولوژی خودروها آمار تخریب و آسیب دیدگی چه در اثر تصادفات و چه بی احتیاطی ها بسیار کاهش خواهد یافت، شاید روزی برسد که دیگر هیچ تصادفی در جاده ها اتفاق نیافتد و یا کسی در این باره آسیب نبیند.

گرچه این فناوری ها تنها به این نقطه ختم نمی شود و بسیاری از امکانات آماده شده در خودروهای امروزی سنجشی برای آرامش در زندگی های کنونی شده و هر کس سعی می کند تا ملاک های بیشتر و بهتری را برای آسایش و راحتی خود در نظر بگیرد، هر روز کارخانه جات اتومبیل سازی بیشتری به دلیل رقابت های غیر قابل انکار تلاش می کنند تا محصولات بهتر و مطمئن تری را وارد بازار نمایند و در یک بازار با ویژگیهای اقتصادی بارز بهتر و بیشتر به فروش محصولاتشان بپردازند.


انجمن رمان 98
انجمن رمان 98 | برترین انجمن رمان نویسی
رمان 98


کاربردی ترین تکنولوژی خودروها 2019

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا