خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
تکنولوژی خودروها در زمینه دوربین های دید اطراف چند زاویه ای با کیفیت بالا

امروزه دیگر تکنولوژی دوربین های دید عقب و دید اطراف از خودروهای گران قیمت، به خودروهای متوسط نیز کوچ کرده اند. این دوربین ها می توانند دید خارج از خودرو را بهبود ببخشند تا نقاط کور به حداقل برسند و به پارک کردن خودرو کمک می کنند. آنها همچنین می توانند در داخل وسیله نقلیه استفاده شوند تا بتوان سرنشینان صندلی عقب را کنترل کرد. در حال حاضر این دوربین ها با دوربین های چند زاویه ای با کیفیت عالی جایگزین شده اند. برخی از این سیستم ها دارای دید 360 می باشند. این نوع تکنولوژی با استفاده از اجزای تصویری از دوربین های واقع در اطراف خودرو کار می کند - معمولا در پنجره جلو، در زیر هر آینه درب، و یکی در عقب که به عنوان دوربین عقب نیز استفاده می شود. دوربین های زیر آینه دارای لنزهای زاویه دید وسیع هستند که اطراف را به طور کلی پوشش می دهند.



جدیدترین تکنولوژی خودرو ها  چه هستند؟


جدیدترین تکنولوژی خودروها در زمینه شارژ بی سیم

آیا از تکنولوژی قدیم شارژ کابلی خسته شده اید؟ گوشی های هوشمند جدید ساخت گوگل، اپل و سامسونگ، قابلیت شارژ بی سیم ارائه می دهند. خودروسازان، از جمله هوندا، هیوندای، فورد و تویوتا، به این نکته توجه داشته اند و در حال حاضر یک ویژگی استاندارد یا اختیاری را ارائه می دهند که با آن می توان به صورت بی سیم دستگاه های تلفن همراه خود را شارژ کرد. شارژر بی سیم خودرو همانند شارژر بی سیم تلفن همراه کار می کند اما مقیاس آن بزرگ تر است. این سیستم با استفاده از یک تکنولوژی به نام شارژ القایی، برق را از طریق یک حلقه هوا از یک سیم پیچ مغناطیسی در شارژر به یک سیم پیچ مغناطیسی دوم که به ماشین متصل است، انتقال می دهد.



تکنولوژی خودرو ها برای کنترل خودرو از طریق یک برنامه

تکنولوژی تلفن های همراه هوشمند، هر ساله مزیت های زیادی را به استفاده کنندگان آنها ارائه می دهند. امروزه خودروسازان به طور فزاینده ای اجازه می دهند تا بتوان با استفاده از یک برنامه مخصوص بر روی تلفن همراه، با خودروی خود ارتباط برقرار کرد و آن را کنترل کرد و یا به آن فرمان داد مانند دور زدن، روشن کردن خودرو، بررسی اطراف خودرو با دوربین ها و غیره. شرکت خودروسازی تسلا یکی از رهبران در این بخش است، در حالی که بیوک، شورلت، BMW، ولوو، و دیگران نیز راه حل های خود را ارائه می دهند. اکثر این برنامه ها رایگان هستند یا هزینه اشتراک ماهانه اندکی دارند.

جدیدترین تکنولوژی خودرو ها  چه هستند؟


سنسورهای دیجیتال در تکنولوژی خودروها

تکنولوژی سنسورهای دیجیتال در برخی از مدل ها جایگزین ابزارهای ثابت فیزیکی برای ایجاد یک صفحه پویا برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مرتبط و قابل تنظیم شده اند. سیستم کابین مجازی آئودی یکی از طرح های پیشرو در این تکنولوژی خودروها می باشد، اما تولیدکنندگان اصلی ، از جمله فورد و مزدا، نیز تغییراتی را در زمینه های سنسورهای دیجیتال انجام داده اند. این سنسورها میتوانند دیدگاه بهتر نسبت به رفتار و عملکرد خودرو، مانند بهره وری سوخت، ارائه دهند و همچنین می توانند جهت ناوبری نیز استفاده شوند.


تکنولوژی خودروها در رانندگی نیمه اتوماتیک

تکنولوژی خودروها در زمینه رانندگی نیمه اتوماتیک هر ساله کامل تر می شود. در حالیکه ما هنوز فاصله زیادی داریم تا به خودرویی برسیم که بتواند کاملا به صورت اتوماتیک حرکت کند، اما در زمینه رانندگی نیمه اتوماتیک پیشرفت های زیادی شده است. قابل توجه ترین توسعه در این زمینه، سیستم سوپر کروز کادیلاک می باشد، که می تواند وسیله نقلیه را در سرعت صفر تا 85 مایل در ساعت کنترل کند، و اجازه می دهد راننده دست خود را از فرمان جدا کند. تسلا و دیگر خودروسازان نسخه های خود را از این تکنولوژی دارند، و انتظار می رود که خودروسازان بیشتری نسخه های خود را در آینده نزدیک معرفی کنند.

تکنولوژی خودروها هم همزمان با پیشرفت کلی تکنولوژی در همه زمینه ها ، در حال پیشرفت می باشد و وجود این تکنولوژی های جدید، خودرو را به وسیله ای فراتر از صرفا وسیله ی حمل و نقل تبدیل کرده است که در حقیقت یکی از عوامل اصلی آسایش و راحتی در زندگی امروزه می باشد.


انجمن رمان 98
انجمن رمان 98 | برترین انجمن رمان نویسی
رمان 98


جدیدترین تکنولوژی خودرو ها چه هستند؟

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا