خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

!MeŁłКa ƝasłƦłaƝ!

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
3/10/19
ارسال ها
1,150
امتیاز واکنش
10,426
امتیاز
323
زمان حضور
73 روز 8 ساعت 4 دقیقه
نویسنده این موضوع
اما احتمالا این تمام خواسته‌ی افراد ثروتمند نیست و از تلاش خود نتیجه‌ی دیگری نیز می‌خواهند. در واقع پول آنها نه تنها روزبه‌روز کم نمی‌شود بلکه بیشتر می‌شود. شاید هیچ مرزی برای آنها در کسب ثروت بیشتر تعریف نشده و این افراد همیشه به دنبال استقلال مالی بیشتر خواهند بود. شاید هوش آنها در کسب ثروتی که دارند تاثیرگذار باشد اما یک اصولی را همیشه دنبال می‌کنند و آن هم منتهی به کسب ثروت بیشتر می‌شود. در این مقاله به ۱۰ کاری که افراد ثروتمند برای کسب ثروت بیشتر انجام می‌دهند اشاره می‌کنیم.

۱- طرز فکر رشد مالی دارند

افراد ثروتمند به فکر راه‌های خلاقانه برای افزایش درآمد خود هستند. این افراد با طرز فکری که دارند همیشه به دنبال رشد مالی خود هستند و خود را با این طرز تفکر از افراد معمولی در زمینه کسب‌وکار جدا می‌کنند. وقتی در این حالت قرار می‌گیرند دیدگاهی که دارند این است که فرصت‌های سودآور را شناسایی کنند و خود را در مسیر تراز مالی مثبت‌ قرار دهند.

این طرز فکر به افراد موفق و ثروتمند کمک می‌کند تا باور کنند که همیشه پروژه‌های بزرگتر و بهتری وجود دارد که باید روی آن کار کنند و همیشه پول بیشتری باید بدست بیاورند. آنها برای کشف ایده‌های جدید آماده هستند. و معتقدند که همیشه قادر به ایجاد تغییر و ایجاد نتیجه مثبت هستند.

۲- ارتباط بیشتر با افراد ثروتمند

اگر به دوستان و آشنایان اطراف ثروتمند خود نگاه کنید می‌بینید که اطراف آنها پر از انسان‌های موفق و ثروتمند است. در واقع آنها اهمیت رابـ*ـطه با دیگر افراد موفق را درک می‌کنند. دوستانی که دارند معمولا پرانگیزه، پی‌گیر نسبت به مسائل و یا پتانسیل موفقیت را دارند. برای اینکه بتوانند با افراد بیشتری با این ویژگی‌‌ها آشنا شوند سعی می‌کنند در همایش‌‌ها و مراسم‌هایی که مرتبط با حوزه‌ کاریشان است شرکت کنند.

ارتباط افراد ثروتمند

۳- جریان‌های درآمد سازی بیشتر

هرچه پول بیشتری داشته باشید، کسب درآمد بیشتر آسان‌تر است و آسانترین و سریعترین راه برای کسب درآمد بیشتر داشتن چندین راه درآمد است. به این ترتیب افراد ثروتمند همیشه پول در می‌آورند و می‌توانند از درآمد اضافی برای سرمایه گذاری در جریان درآمد جدید استفاده کنید. به‌طور خلاصه، این روش مهم‌ترین تکنیک ثروتمند ماندن افراد ثروتمند است.

۴- هوشمند کار کردن

افراد ثروتمند پولشان برای آنها کار می‌کنند. آنها می‌دانند که سرمایه‌گذاری کلید رشد مالی آنها است. در حالی که پس‌انداز پول برای یک روز در آینده مهم است. پس انداز یعنی قرار دادن پول در یک مکان امن تا زمانی که شما بخواهید از آن استفاده کنید.

۵- تمرکز بر روی پیشرفت خود

افراد ثروتمند معمولا به آن چیزی که دارند قانع نیستند و به دنبال یادگیری جدید هستند. در حالی که اکثر افراد معمولی به دنبال کتاب‌های معمولی و یا رمان هستند، افراد ثروتمند کتاب‌هایی را دنبال می‌کنند که مربوط به حوزه‌ی کسب‌وکار آنهاست. این کار به این معناست که آنها به اطلاعاتی که دارند قانع نباشند و به دنبال یادگیری علمی جدید در حوزه فعالیت خود باشند.

اگر دقیق نگاهی به زندگی این افراد بندازیم متوجه می‌شویم که سبک زندگی و کارهایی که انجام می‌دهند با افراد معمولی متفاوت است، شما چه نظری در این باره دارید؟
انجمن رمان نویسی


گامی برای درآمد بیشتر

 
  • تشکر
Reactions: Dead girl
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا