- عضویت
- 18/1/20
- ارسال ها
- 2,336
- امتیاز واکنش
- 13,208
- امتیاز
- 323
- زمان حضور
- 52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
این قضیه متاسفانه بهحدی تاثیر بد خودش را روی بازی میگذارد که حتی مواردی مثل قابلیتهای جدیدی که به مرور بهدست میآورید هم خیلی نمیتوانند مانع از تکراری شدن روند A Plague Tale: Innocence شوند. چرا که درست است این قابلیتهای جدید و مخصوصا یکی از آنها که برای پیشگیری از فاش شدن داستان اشارهای به آن نمیکنم جذابیتهای خاص خود را دارند اما مشکل اصلی بازی، نه در کمبود قابلیتها که در از پیش مشخص بودن ساختار کلی گیمپلی آن است؛ مشکلی که باعث میشود دقیقا برعکس داستان بازی که همواره پتانسیل شگفتزده کردن بازیکن و روبهرو کردن وی با اتفاقاتی غیرقابل پیشبینی را دارد، گیمپلی همیشه روندی یکنواخت داشته باشد و نهایت خلاقیت آن این باشد که یک بار دشمنان را با پرتاب مستقیم سنگ به سر آنها از بین میبریم و یک بار با خاموش کردن آتش کنارشان که باعث حمله موشها به آنها میشود. البته این مکانیزم آخری ایده جالبی است اما همین هم آنقدر در بازی تکرار میشود که دیگر پس از چند بار استفاده جذابیتش را از دست میدهد. همچنین مواردی مثل سیستم ساختوساز بازی، آنطور که باید کاربرد خاصی ندارند. بهعنوان مثال، یکی از این ارتقاها باعث میشود تا آمیسیا بتواند تعداد بیشتری سنگ را که اصلیترین مهمات مورد استفاده وی است، حمل کند. اما زمانیکه بازی در تمام قسمتهایی که در آنها نیاز به سنگ خواهید داشت این آیتم را در اختیار شما قرار میدهد، دیگر چه لزومی به ارتقای این قابلیت و حمل تعداد بیشتر سنگ وجود دارد؟ حتی ارتقاهای دیگر بازی همچنین شرایطی دارند و شاید تنها کاربرد آنها کمی سادهتر کردن بازی با مثلا سریعتر کردن زمان دقیق شدن سنگانداز شما باشد و جز این، بود یا نبود آنها در بازی تفاوت خاصی ایجاد نمیکند.
رمان ۹۸ | دانلود رمان
نودهشتیا,بزرگترین مرجع تایپ رمان, دانلود رمان جدید,دانلود رمان عاشقانه, رمان خارجی, رمان ایرانی, دانلود رمان بدون سانسور,دانلود رمان اربابی,
roman98.com
بررسی بازی A Plague Tale: Innocence
رمان ۹۸ | دانلود رمان
نودهشتیا,بزرگترین مرجع تایپ رمان, دانلود رمان جدید,دانلود رمان عاشقانه, رمان خارجی, رمان ایرانی, دانلود رمان بدون سانسور,دانلود رمان اربابی,
roman98.com