خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,337
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
اما حضور آرکین، یک تاثیر دیگر هم در بازی داشته و آن نقش آفرینی‌تر شدن یانگ‌بلاد است. در این نسخه با کشتن نازی‌ها یا پشت سر گذاشتن مراحل درست مثل یک بازی نقش آفرینی امتیاز تجربه کسب خواهید کرد و سطح‌تان افزایش خواهد یافت؛ موردی که از قضا به‌خوبی هم پیاده شده و اصلا خللی در روند بازی ایجاد نمی‌کند. با هر بار ارتقای سطح می‌توانید قابلیت‌های شخصیت بازی را ارتقا بدهید. قابلیت‌های اصلی در سه دسته تقسیم‌بندی شده‌اند و البته مواردی مثل یک قابلیت ویژه که قبلا به آن اشاره کردیم و شامل کار‌هایی مثل بهبود سلامتی خود و دوست‌تان در حین نبرد با زدن یک کلید خاص می‌شود هم در بازی وجود دارند. نکته مهم در رابـ*ـطه با سیستم ارتقای بازی، چشیدن طعم واقعی قوی‌تر شدن شخصیت در اثر آن‌ها است؛ جدا از مواردی مثل افزایش دائمی سطح سلامت یا زره، از طریق ارتقا مثلا می‌توانید امکان استفاده از سلاح سنگین برخی دشمن‌ها را به‌دست بیاورید یا قابلیت استفاده همزمان از دو اسلحه را فعال کنید. البته قابلیتی که در بازی جای آن واقعا خالی است و شاید تنها ضعف گان‌پلی بازی هم باشد، نبود امکان ریلود اسلحه در حین دویدن است و کافی است مثلا در حین ریلود لحظه‌ای برای جاخالی دادن اقدام به دویدن کنید تا این کار لغو شود و باید مجددا اقدام به ریلود کنید! کاش حداقل این قابلیت در قالب یک ارتقا در بازی در دسترس بود. دقیقا به همین کیفیت ارتقا‌های موجود برای شخصیت بازی، سلاح‌ها هم قابل ارتقا هستند و می‌توانید جزییات مختلف آن‌ها را برای بهبود کارایی دستکاری کنید یا حتی با تغییر دادن رنگ‌شان اسلحه خفن‌تری داشته باشید.



برسی بازی Wolfenstein: Youngblood

 

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,337
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
یانگ‌بلاد با استفاده از موتور - Tech 6 ساخته شده است و در یک کلام، از نظر گرافیک عالی است. چه زمانی که در حال قدم زدن در خیابان‌های پاریس باشید و چه زمانی که وارد فضای تاریک‌تر یک پایگاه نظامی نازی‌ها شوید، از طراحی بی‌نقص محیط‌های بازی لـ*ـذت خواهید برد و برای جزییات استفاده‌شده در آن‌ها سازندگان را تحسین خواهید کرد. همین مورد در رابـ*ـطه با طراحی دشمنان بازی، سلاح‌های آن و حتی افکت‌های استفاده‌شده برای مواردی مثل انفجار‌ها هم صدق می‌کند و از نظر گرافیکی همه‌چیز واقعا زیبا و چشم‌نواز است. مخصوصا که در برابر این گرافیک عالی، بازی از نظر فنی هم حداقل روی نسخه پی‌سی بسیار بهینه است و در طول تجربه آن و با در نظر داشتن اینکه تا دل‌تان بخواهد در بازی شاهد درگیری‌های شلوغ با حضور تعداد زیادی سرباز یا موجود مکانیکی غول‌پیکر هستیم، شاهد افت فریم خاصی نبودم. موسیقی یانگ‌بلاد هم تقریبا هم‌سطح گرافیک آن است و مخصوصا در نبرد‌های بازی ریتم تند آن به هیجان بیش‌تر منجر می‌شود و صداگذاری سلاح‌ها یا شخصیت‌ها هم در سطح قابل قبولی است.



بررسی بازی Wolfenstein: Youngblood




برسی بازی Wolfenstein: Youngblood

 

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,337
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
اما حالا که با جزییات در رابـ*ـطه با بخش‌های مختلف بازی صحبت کردیم، وقت آن است که یک جمع‌بندی کلی در مورد حسی که یانگ‌بلاد در ما ایجاد می‌کند داشته باشیم. اولا اگر بتوانید بازی را به شکل Co-Op با یک دوستی که می‌شناسید تجربه کنید، بدون شک لـ*ـذت زیادی از آن و نازی‌کشی در کنار هم خواهید برد. اما حتی در غیر اینصورت هم یانگ‌بلاد به‌عنوان یک تجربه اکشن سریع، نفس‌گیر و دیوانه‌وار ارزشمند است و تنهایی بازی کردن آن هم لـ*ـذت زیادی دارد؛‌ البته نه آنقدر زیاد که پس از تمام کردن بازی آن را هم‌رده نسخه‌ای مثل New Colossus قرار بدهیم. ضعف‌های بازی در زمینه داستان، شخصیت‌پردازی یا تکراری شدن روند ماموریت‌ها و همینطور وقفه‌هایی که گاهی بین اکشن‌های بازی می‌افتد، از رسیدن آن به سطح ایده‌آل و آرمانی نسخه قبلی جلوگیری می‌کند اما بازهم در مجموع یانگ‌بلاد اثری است که هم طرفداران همیشگی این مجموعه و هم طرفداران بازی‌های شوتر اول‌شخص، از بازی کردنش لـ*ـذت زیادی خواهند برد و شاید ویژگی‌های جدیدی که ماشین‌گیمز و آرکین در این نسخه معرفی و پی‌ریزی کرده‌اند، با رسیدن به تکامل در قسمت‌های آینده بتوانند حتی بازی‌های شوتر را وارد سطح جدیدی کنند.

بررسی بازی Wolfenstein: Youngblood بر اساس نسخه پی سی و کد ارسال شده توسط ناشر صورت گرفته است



برسی بازی Wolfenstein: Youngblood

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا