خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

!MeŁłКa ƝasłƦłaƝ!

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
3/10/19
ارسال ها
1,150
امتیاز واکنش
10,426
امتیاز
323
زمان حضور
73 روز 8 ساعت 4 دقیقه
نویسنده این موضوع
مدل شومیز


انواع مدل شومیزها

شومیزهای رنگ روشن و پفی مناسب افراد لاغر و ریز انـ*ـدام است, خانم ها چاق و درشت بهتر است شومیزهای رنگ تیره انتخاب کنند.

شومیز های پشت باز

شومیز های پشت بازکه بسیار پرطرفدار و جوان پسند هستند را می توانید با شلوار یا دامن های جین کوتاه درمراسمات مختلف بپوشید وبا موهای گوجه ای، چکمه های بلند اکسسوری های ظریف ترکیب کنید.

شومیزهای جلو بسته

شومیزهای جلو بسته که در پایین لباس کمی چین دارند یکی از ترندهای جذاب و دخترانه ی امسال است که می توان آنها را در کالکشن های بهاره ی برندهای مطرح دنیا یافت.

خرید شومیز شیک


شومیز یقه هفت

این مدل شومیز در قسمت پایینی یقه به شکل یقه هفتی باز و قسمت دیگر، به شکل دکمه دار یا ساده دور گردن بسته می شود.

شومیزهای یقه ملوانی

کسانی که به دنبال استایل های شیک و باوقار می گردند شومیزهای یقه ملوانی انتخاب کنند . این مدل یقه که در آنها یک قسمت شنل مانند روی لباس دوخته می شود، بسیار پرطرفدار هستند.

شومیزهای گل دوزی شده

از پارچه های گلدوزی شده، اغلب برای دم آستین یا قسمت پایین شومیزهای مجلسی استفاده می کنند که جذابیت فوق العاده ای دارند.

شومیز گل دار


شومیز های حریر



شومیز های حریر در رنگ های کم رنگ و پاستلی، برای مهمانی ها و دورهمی ها مناسبند . این شومیزها را با یک دامن یا شلوار چسبان رنگ تیره امتحان کنید.

شومیزهای گشاد با آستین باز

در شومیزهایی که کمی گشاد و آزاد هستند یکی از درزهای آستین را حین دوختن آن باز می گذارند به طوریکه قسمتی از دست از زیر لباس معلوم می شود. دنیای مدنمناک اشاره کرده است که در مدل دیگر، قسمتی از آستین شومیز که باز می ماند را با تکه هایی از پارچه ی لباس به شکل پاپیونی به یکدیگر وصل می کنند یا از گیره های فلزی بزرگ استفاده می کنند و یا در ساده ترین حالت، آن قسمت را چند دکمه ساده کار می گذارند.بهتر است این مدل شومیز را با شلوارهای چسبان فاق بلند بپوشید.

مدل شومیز جدید 98


آستین های کوتاه چین دار

یکی دیگر از مدل های پرطرفدار شومیزهای آستین های کوتاه چین دار هستند که برای پوشیدن زیر سرهمی های جین در فصل تابستان مناسب هستند.

شومیز حریر مدل یقه پلیسه

شومیز حریر مدل یقه پلیسه، برای خانم های سن بالا مناسبند که این مدل یک مدل رسمی و فرمال است که می توانید در مهمانی های مهم آن را بپوشید. اگر این مدل سر آستین های مچی مردانه داشته باشد، برای پوشیدن زیر کت های مجلسی مناسب است.

شومیز با تزئین گل های برجسته روی یقه

ازدیگر مدلهای شومیزهای حریر، تزئین گل های برجسته روی یقه است. این شومیزها، را با کفش هایی بپوشید که آنها هم تزئین گل برجسته دارند.

مدل شومیز حریر


شومیز یقه هالتر

شومیز حریر یقه هالتر نیز مدل بسیار زیبایی است که می توان آن را با موهای دم اسبی و گوشواره های پهن و بزرگ ترکیب کرد.

شومیزهای راه راه

شومیزهای دوخته شده با پارچه های راه راه عمودی یکی از ترندهای اصلی بهار و تابستان را تشکیل می دهند که در استایل های ایرانی، می توانید آن را با یک سارافن نخی سبک همراه کنید.

شومیز یقه پاپیونی

شومیزهای حریری که به شکل یقه پاپیونی طراحی می شوند بسیار پرطرفدار و زیبا هستند و برای پوشیدن زیر مانتوهای مجلسی بهاره نیز انتخاب بسیار مناسبی هستند.

طرح های مختلف شومیز


شومیز یقه بلیزری

مدل شومیز یقه بلیزری یک مدل جذاب و پرطرفدار است که برای ایونت های رسمی و هم استایل های روزانه کاربرد دارد. این مدل به خاطر یقه اش ، اکسسوری ها را دوبرابر زیبا نشان می دهد .

شومیز لی

شومیز لی که یکی از پرطرفدارترین شومیزهای دخترانه است ، گزینه بسیار مناسبی برای قرار گرفتن در زیر مانتوهای جلوباز بهاره و پالتوهای زمستانه است. در صورت استفاده این شومیز با شلوار جین بهتر است از کمربندی با رنگ متضاد و مخالف استفاده کنید.

مدل شومیز لی


شومیز های بلند

شومیز های بلند برای استایل های روزانه فصل های بهار و پاییز مناسب است و آنها را می توان هم بدون شلوار به شکل تکی و هم با شلوار و جوراب شلواری ترکیب کنید.

شومیزهای مخمل

یکی دیگر از شومیزهای که آپشن های زیادی را برای ساخت استایل کژوال و مهمانی در اختیار شما قرار می دهد ، شومیز مخمل است که در فصل زمستان آن را همراه با یک کت با شلوار جین به تن کنید و در فصل بهار می توانید آن را با یک کفش پاشنه بلند در مهمانی ها بپوشید.
انجمن رمان نویسی


انواع شومیز مجلسی

 
  • تشکر
  • عالی
Reactions: Asal_Zinati و ~kiana_stay~
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا