خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,337
امتیاز واکنش
13,218
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
اسکوئر انیکس به‌ هیچ‌وجه سعی نکرده که سکانس‌های داستانی نوستالژی بازی را حذف کند، بلکه با پیشرفت تکنولوژی، شاهد تکمیل‌تر شدن و به‌نمایش گذاشته شدن بهتر این سکانس‌های داستانی هستیم

همچنین بازی از نظر بصری هم تجربه‌ی بسیار خوبی را ارائه می‌دهد و با یک محصول کاملا چشم‌نواز طرف هستیم. طراحی کاراکترها و نمایش جزئیات چهره آن‌ها، به‌خوبی هرچه تمام‌تر انجام شده است و حتی بازسازی شهر میدگار شاید از نظر طراحی داخلی همانند نسخه اصلی نباشد، اما همچنان اتمسفر استیم پانکی و فانتزی خود را در اختیار دارد که در بعضی از قسمت‌ها، با المان‌های واقع‌گرایانه ترکیب شده است؛ دقیقا همان مواردی‌که شهر میدگار در نسخه اصلی را به یکی از محیط‌های خاص بازی تبدیل کرده بود. شهر میدگار خود به محیط‌های کوچک‌تری مثل Sector 5، Sector 6 یا Wall Market تقسیم می‌شود.

در فاینال فانتزی 7 ریمیک هم شاهد این محیط‌ها و روایت داستان در آن‌ها هستیم. اسکوئر انیکس به‌ هیچ‌وجه سعی نکرده که سکانس‌های داستانی نوستالژی بازی مثل دیدار ایریث و کلود در کلیسا یا خاطره کودکی تیفا و کلود را از بازی حذف کند، بلکه با پیشرفت تکنولوژی، شاهد تکمیل‌تر شدن و به‌نمایش گذاشته شدن بهتر این سکانس‌های داستانی هستیم. از نظر فنی، بازی فاقد افت فریم یا باگ خاصی است، اما در بعضی از سکانس‌ها شاهد دیر لود شدن تکسچرهای محیط هستیم. از نظر طراحی و جدا از موارد ذکر شده، بازیکنان تا آخرین نقطه از داستان هم با دشمنان تازه‌ای روبه‌رو می‌شوند و تنوع دشمنان شما در بازی بسیار بالا است. همچنین تعداد سلاح‌های درنظر گرفته شده درکنار آیتم‌های پوشیدنی به‌قدری است که بتوانید موارد مورد نیاز خود را به‌راحتی در میان آن‌ها پیدا کنید. هر سلاح مهارت خاص و سیستم ارتقای مخصوص‌به خود را دارد که به‌خوبی می‌تواند شیوه‌ی مبارزه‌ای کاراکتر مورد نظر را تغییر دهد.

Final Fantasy VII Remake




بررسی بازی Final Fantasy 7 Remake

 
  • تشکر
Reactions: Miss.kamyar

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,337
امتیاز واکنش
13,218
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
دقت تیم سازنده در طراحی شهر میدگار فقط به کامل کردن محیط‌ها و راه‌های ارتباطی آن‌ها با یکدیگر ختم نشده، بلکه شهروندهای هر منطقه هم فرهنگ و ظاهر خود را دارند

طراحی مجدد باس‌های قدیمی و همچنین باس‌های جدیدی بازی هم بسیار خوب و چالش‌برانگیز انجام شده است. هرکدام از آن‌ها ساختار مبارزه‌ای خود را دارند. همچنین زمانی‌که بازی را تمام کنید، درجه سختی Hard در دسترس قرار می‌گیرد و در این درجه سختی، ساختار مبارزه‌ای بعضی از باس‌ها تاحدی متفاوت می‌شود. ازاین‌رو، این نوع طراحی کمک کرده تا ارزش تکرار Final Fantasy VII Remake بالا برود. دقت تیم سازنده در طراحی شهر میدگار فقط به کامل کردن محیط‌ها و راه‌های ارتباطی آن‌ها با یکدیگر ختم نشده، بلکه شهروندهای هر منطقه هم فرهنگ و ظاهر خود را دارند. ازاین‌رو با ورود به هر محیط، تجربه‌ای کاملا متفاوت را کسب می‌کنید و با ساختاری جدیدی روبه‌رو می‌شوید.

در بخش موسیقی و صداگذاری هم Final Fantasy 7 Remake به دستاورد جدیدی دست پیدا کرده است. موسیقی‌های نسخه اصلی، یکی از بهترین‌ها در میان مجموعه فاینال فانتزی است. تیم آهنگسازی نسخه ریمیک به‌خوبی توانسته است آهنگ‌های اصلی بازی را بازسازی کند. از طرفی آهنگ‌های جدیدی هم درنظر گرفته شده است که به‌خوبی اتمسفر محیط‌ها، باس فایت‌ها و مبارزات را به بازیکن القا می‌کند. صداپیشه‌های نسخه انگلیسی درکنار صداپیشه‌های نسخه ژاپنی به‌خوبی کار خود را انجام داده‌اند. ازاین‌رو مهم نیست که بازی را روی کدام زبان (ژاپنی یا انگلیسی) قرار می‌دهید، هر دو می‌توانند تجربه‌ی یکسانی را در اختیار شما قرار دهند. صداگذاری‌های دیگر بازی نظیر صحبت شهروندها، صدای برخورد شمشیر و سایر موارد هم در سطح خوبی قرار دارند. زمانی‌که وارد نبرد می‌شوید، صدای دشمنان و استفاده از سلاح‌های آن‌ها به‌خوبی می‌تواند شما را از شرایطی که در آن هستید، با خبر کند. همچنین با راه رفتن در محیط‌های مختلف میدگار، شاهد صحبت‌های شهروندان حول موضوعات مختلف هستید که جذابیت آن‌ها باعث می‌شود به تمامی صحبت‌های آن‌ها گوش دهید.

Final Fantasy VII Remake




بررسی بازی Final Fantasy 7 Remake

 
  • تشکر
Reactions: Miss.kamyar

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,337
امتیاز واکنش
13,218
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
بااین‌تفاسیر، Final Fantasy 7 Remake به‌خاطر المان‌های داستانی و همچنین تغییرات گرافیکی و گیم‌پلی خود یک تجربه‌ی ارزشمند است. همچنین کاربران جدید هم برای اولین‌بار داستان اصلی کلود و سفیروث را تجربه خواهند کرد. اسکوئر انیکس در قسمت اول از نسخه بازسازی شده فاینال فانتزی 7 که با محوریت وقایع شهر میدگار ساخته شده، به‌خوبی تمامی سکانس‌های داستانی قدیم را بازسازی کرده است. بااینکه داستان بعضی از کاراکترهای فرعی و نحوه رسیدن به سرانجام خود در داستان تغییر پیدا کرده، اما هسته اصلی داستان تابه‌‌اینجای کار، یکسان بوده است.

تیم سازنده با ساخت نسخه ریمیک و به‌لطف پیشرفت تکنولوژی، ایده‌های جدیدی را در داستان پیاده‌سازی کرده است که انتظار را بیش‌ازپیش برای نسخه‌ یا نسخه‌های بعدی سخت‌تر می‌کند. بااینکه Final Fantasy 7 Remake دارای نقاط ضعفی نظیر دوربین و دیر لود شدن بافت‌ها در بعضی از محیط‌ها است، اما تجربه‌ی کلی بازی به‌قدری خوب و لـ*ـذت بخش است که می‌توانید بدون توجه به مشکلات ذکر شده، از بازی لـ*ـذت ببرید.

بازی روی پلی‌استیشن 4 بررسی شده و کد آن توسط ناشر در اختیار رمان98 قرار گرفته است



Final Fantasy 7 Remake
اولین قسمت از بازسازی Final Fantasy VII پس از گذشت پنج سال از زمان معرفی، در دسترس کاربران قدیمی و کاربران جدیدی قرار گرفت. بازسازی بسیار خوش شهر میدگار و محیط‌های آن درکنار طراحی و شخصیت‌پردازی بسیار خوب کاراکترهای بازی سبب شده تا کاربران قدیمی حس‌وحال نوستالوژی داشته باشند. همچنین وجود المان‌های جدید داستانی و نحوه پایان‌بندی بازی هم به‌گونه‌ای است که حسابی غافل‌گیر می‌شوند. سیستم مبارزات و میان‌پرده‌های سینمایی با کیفیت Final Fantasy 7 Remake هم از دیگر مواردی است که به‌خوبی کاربران جدیدی را سرگرم خواهد کرد. بااین‌حال بازی دارای مشکلاتی نظیر دیر لود شدن بافت‌های محیط و همچنین بد بودن زاویه دوربین در حالت Target Lock است. بااین‌حال Final Fantasy 7 Remake در حالت کلی خود می‌تواند تجربه‌ای لـ*ـذت بخش، هیجان‌انگیز و سرگرم کننده‌ای را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.

نقاط قوت
  • + داستان سرایی بسیار خوب کاراکترهای مثبت و منفی
  • + داستان سرایی لـ*ـذت بخش و پایان‌بندی بازی
  • + تاثیر کاربردی Materia روی شیوه مبارزه‌ای کاربران
  • + تنوع بسیار بالای دشمنان
  • + طراحی منحصربه‌فرد باس‌ها
  • + جلوه‌های بصری چشم‌نواز و میان‌پرده‌های هیجان‌انگیز
  • + موسیقی گوش‌نواز
  • + سیستم مبارزات درگیر کننده و تاثیر گذاری هریک از کاراکترهای تیم در نبردها
  • + پلتفرمینگ جذاب و تجربه بازی از دید سایر کاراکترها
نقاط ضعف
  • - دیر لود شدن بافت‌ها در بعضی از محیط‌های بازی
  • - زاویه بد دوربین در حالت Target Lock روی دشمنانی که پرواز می‌کنند



بررسی بازی Final Fantasy 7 Remake

 
  • تشکر
Reactions: Miss.kamyar
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا